gracjano10 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Dziś wgrany program co prawda nie u Rogala jak większość w klubie . Ale powiedzcie co o tym sądzicie jestem laikiem w temacie . Seria troszke wysoka i moc po programie też przerosła moje oczekiwania , niestety tylko na wykresie, podczas jazdy spodziewałem czegos wiecej, tuner powiedziałże jak mi za malo to może jeszce podkręcić tylko nie krzyczcie
antonio Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 no co :?: wynik ładny więc dlaczego uważasz, że nie jedzie może hamownia lipna
akjam Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Nie czujesz żadnej różnicy po wgraniu programu czy może spodziewałeś się zbyt wiele? Miałeś jakieś porównanie - np. inne autko po chipie - i chodziło lepiej?[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 23:26_________________________________________________Mam na myśli inne autko z "Twoim" silnikiem rzecz jasna.
gracjano10 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Jeżdziłem Passatem 1,9 130ps , z tą różnicą że 5 skrzynią ( ja mam 6) i on ciągnoł nie przyzwojcie lepiej od dołu ,a u mnie jazda zaczyna się od 100km/h
KENOiX Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jeżdziłem Passatem 1,9 130ps , z tą różnicą że 5 skrzynią ( ja mam 6) i on ciągnoł nie przyzwojcie lepiej od dołu ,a u mnie jazda zaczyna się od 100km/h to dlatego że różnice między 0-100 są minimalne... trudno odczuć jakoś niesamowicie ok 1 sek różnicy w przyspieszeniu czy nawet mniej... jak pojeździsz dłużej to zobaczysz, że znaczniej lepiej się zbiera i że jest elastyczniejszy. Prawdziwe odczucia zaczynają się właśnie od 100 w górę tam to już zyskuje się sekundy i to czuć. Nie wiem może Ty jesteś typem który ściga się z pod świateł do świateł i te 0-100 jest dla niego najważniejsze. Dla mnie czips to bezpieczeństwo podczas wyprzedzania, zapas pod pedałem gazu w każdych warunkach. A to po czipsie jest niebo a ziemia. Sprawdź sobie jak się zbiera 80-120 np na 5 biegu itp a na pewno odczujesz co dał czips. Pozdrawiam ps. nie kierował bym się zbyt wynikami z hamowni (może przekłamywać) najlepiej sprawdzić na innej (obciążeniowej)i wtedy porównać wyniki poza tym bardzo porozciągane punkty pomiarowe przez co mało liniowy wykres.
ktokolwiek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jeżdziłem Passatem 1,9 130ps , z tą różnicą że 5 skrzynią ( ja mam 6) i on ciągnoł nie przyzwojcie lepiej od dołu ,a u mnie jazda zaczyna się od 100km/h to dlatego że różnice między 0-100 są minimalne... trudno odczuć jakoś niesamowicie ok 1 sek różnicy w przyspieszeniu czy nawet mniej E, no co Ty gadasz, ja w serii miałem jakieś 5,7-5,8 do setki, aktualnie po chipie mam jakieś 5,3, a różnica jest jak niebo i ziemia.
gracjano10 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 racje musze przyznać koledze KENOiX , dziś drugi dzień jazdy po programie i zauwarzam różnice w elastyczności , zastanawiam się tylko czy go te 5 ps i 15 niut jeszce nie podnieść , zaznaczem że jeżdze naprawde spokojnie i nie katuje silnika, to chyba nic sie nie powinno posypać ?
ohkyomoon Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 jak jeździsz spokojnie, to po co chcesz podnosić jeszcze moc. Zupełnie nie rozumiem czego ty chcesz. Zupełnie dwie wykluczające się kwestie. Pozdrawiam
Bieniek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Moc nie zawsze sluzy do swirowania... Mi zalezalo przede wszystkim na elastycznosci i bezpieczenstwie podczas wyprzedzania i tego,ze nie potrzebuje duzo miejsca zeby wyprzedzic samochod.
KENOiX Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jeżdziłem Passatem 1,9 130ps , z tą różnicą że 5 skrzynią ( ja mam 6) i on ciągnoł nie przyzwojcie lepiej od dołu ,a u mnie jazda zaczyna się od 100km/h to dlatego że różnice między 0-100 są minimalne... trudno odczuć jakoś niesamowicie ok 1 sek różnicy w przyspieszeniu czy nawet mniej E, no co Ty gadasz, ja w serii miałem jakieś 5,7-5,8 do setki, aktualnie po chipie mam jakieś 5,3, a różnica jest jak niebo i ziemia. Może dla Ciebie jest jak niebo a ziemia, ale nie wziąłeś pod uwagę,że im niższy czas masz tym ucięte każde dziesiąte sekundy będą bardziej odczuwalne. Więc uważam, że wiem co gadam... Zobacz sobie różnicę procentowo gdy obetniesz 1sek z 10 a 1sek z 5. Widzisz różnicę? W jednym przypadku zyskujesz 10% w drugim 20% na przyspieszeniu. Więc najpierw uwzględnij różne warunki i samochody (nie każdy ma tak szybkie auto jak Ty)a później podważaj czyjeś wypowiedzi. Poza tym musisz uwzględnić subiektywne odczucia i oczekiwania każdej osoby odnośnie czipsa. Każdy z nas jest inny i inaczej odbiera pewne rzeczy, czego innego oczekuje. Teraz już wiesz o czym gadam? Pozdrawiam serdecznie
ktokolwiek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Kurcze, nie pomyślałem o tym, dzięki za wyjaśnienie, teraz Cie słucham jak w dym
gracjano10 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 A więc co sądzicie , pokręcać czy już zostawić tak jak jest ?
akjam Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Z tego co widać to Ci brakuje... Ale na pocieszenie Ci powiem, że jak podkręcisz, później zmienisz jakieś graty to i tak po jakimś czasie będzie Ci brakować...
Blanko Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 moze cos masz z autkiem nie tak ja po chipsie mialem 165km i 340nm i bylo to niebo a ziemia do ori 1.9 130km i z dolu i z gory duzo lepiej sie zbieral a czasy 0-100 z 10s spadly po chipie na ok 8.5 u ciebie wyszlo niby az 175km i nie ma roznicy... ale najbardziej prawdopodobne to jest to ze ten tuner co ci autko robil sie nadaje na drzwi do lasu ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się