Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę błędu 01268 opartego logiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-00 - -

poczytałem na forum i zrobiłem log grupy 001

Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp.

TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110 TIME

MARKER STAMP /min mg/R V °C STAMP

87b693b55c6db735.jpg

temperatura nie chciała wskoczyc na 90*, pewnie termostat sie otwierał, bo było juz 87,6 i spadała

Opublikowano

Skasuj blad i zobacz czy wróci... dobrze by bylo zmienic termostat przed zimą...

Opublikowano

bład powraca... termostat wymieniony, moze nie złapał temperatury, bo zrobiłem tylko z 8km, zobacze jak bedzie po dłuzszej jezdzie.

a jak wyglada log? dobre dawki?

Opublikowano

Dawka w normie.... powtorz log przy ~90*... nie powinno sie wiele zmienic

Co do błedu moze ten temat cos pomoze:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=96161&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=01268

Opublikowano

dzieki logowaniu, ktorej prawdopodobnej przyczyny sie pozbyłem? bo mysle kupic filtr paliwa, chyba dobrze zrobie :gwizdanie:

- brudny filtr paliwa

- przetarty przewód w instalacji do pompy VP

- zamontowany BOX

- uszkodzony bądż zasyfiały nastawnik

- uszkodzona pompa wtryskowa

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Pozwolę sobie, dołączyć do wątku :wink4:

Mam podobny problem tj. błąd 01268, który nie daje się skasować.

Co drugie uruchomienie silnika, mryga kontrolka świec żarowych.

Od czasu do czasu muszę pokręcić 3-5 sekund, żeby odpalić silnik. Ogólnie auto trochę przymulone jest albo jestem przewrażliwony.

Podejrzewam kiepskiej jakości paliwo bo tankowałem na różnych stacjach a po tym jak zacząłem tankować tylko na Orlenie, kontrolka zaczęła mrygać rzadziej tj. 1/2 uruchomienia i odpala łatwiej ale problem nie został rozwiązany.

Wymieniłem filtr paliwa, wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, sprawdziłem połączenie ecu z pompą wtryskową (nie ma boxa ani uszkodzeń, przeczyściłem też styki) i nic.

Może ktoś coś jeszcze doradzi przed wizytą (mam nadzieję, że niekonieczną) u specjalisty od pomp wtryskowych?

Błąd:

1 Fault Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-10 - - - Intermittent

Log grupy 001:

logvq.jpg

_________________________________________________

Czy taki błąd może powodować zapowietrzony układ paliwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...