tomasz-gorz Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-00 - - poczytałem na forum i zrobiłem log grupy 001 Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp. TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110 TIME MARKER STAMP /min mg/R V °C STAMP temperatura nie chciała wskoczyc na 90*, pewnie termostat sie otwierał, bo było juz 87,6 i spadała
przemik Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Skasuj blad i zobacz czy wróci... dobrze by bylo zmienic termostat przed zimą...
tomasz-gorz Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 bład powraca... termostat wymieniony, moze nie złapał temperatury, bo zrobiłem tylko z 8km, zobacze jak bedzie po dłuzszej jezdzie. a jak wyglada log? dobre dawki?
przemik Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Dawka w normie.... powtorz log przy ~90*... nie powinno sie wiele zmienic Co do błedu moze ten temat cos pomoze: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=96161&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=01268
tomasz-gorz Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 dzieki logowaniu, ktorej prawdopodobnej przyczyny sie pozbyłem? bo mysle kupic filtr paliwa, chyba dobrze zrobie :gwizdanie: - brudny filtr paliwa - przetarty przewód w instalacji do pompy VP - zamontowany BOX - uszkodzony bądż zasyfiały nastawnik - uszkodzona pompa wtryskowa
Armi Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Pozwolę sobie, dołączyć do wątku Mam podobny problem tj. błąd 01268, który nie daje się skasować. Co drugie uruchomienie silnika, mryga kontrolka świec żarowych. Od czasu do czasu muszę pokręcić 3-5 sekund, żeby odpalić silnik. Ogólnie auto trochę przymulone jest albo jestem przewrażliwony. Podejrzewam kiepskiej jakości paliwo bo tankowałem na różnych stacjach a po tym jak zacząłem tankować tylko na Orlenie, kontrolka zaczęła mrygać rzadziej tj. 1/2 uruchomienia i odpala łatwiej ale problem nie został rozwiązany. Wymieniłem filtr paliwa, wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, sprawdziłem połączenie ecu z pompą wtryskową (nie ma boxa ani uszkodzeń, przeczyściłem też styki) i nic. Może ktoś coś jeszcze doradzi przed wizytą (mam nadzieję, że niekonieczną) u specjalisty od pomp wtryskowych? Błąd: 1 Fault Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent Log grupy 001: _________________________________________________ Czy taki błąd może powodować zapowietrzony układ paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się