leone1988 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 jak w temacie. zastanawiam sie czy w ogóle ktos to robił i chcialby sie podzielic informacjami jak to zrobić i czy po wymianie tego silnika nie ma żadnych problemów
OLO_GDA Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 ale na 3.0 TDI?? ja nie widze innej opcji niz przekladka z innego rozbitego albo z anglika. majac oba kompletne przynajmniej z przodu... tam rozni sie chyba wszystko co może, od pasa czolowego, chlodnic, wzmocnieniach, coolerach osprzecie. chyba wlasciwie wszystko co jest pod maska jest inne, skrzynie, most (bo 3.0 jest tylkow quattro a to juz inna podloga niz FWD) sprezyny i milion innych rzeczy.... nie wyobrazam sobie takiej operacji bez posiadania kompletnego dawcy. sam silnik to 10% problemu... nie sadze zeby mialo to jakikolwiek sens ekonomiczny...
Pawlo 2004 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Zgadzam się z przedmówcą, tu nie tylko silnik jest inny, do tego wszystkiego dochodzi układ wydechowy, zbiornik paliwa i wiele wiele innych rzeczy o których się nawet filozofą nie śniło
akjam Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Tak jak koledzy piszą wyżej to chyba nie ma sensu. Tutaj masz SWAP 2.0 na 2.0... http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_swap_uszkodzonego_silnika_blb_na_bkd-t73643.0.html Widziałeś to? Może jednak cos takiego jak już chcesz coś robić... P.S. Powodzenia.
leone1988 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 tak myslałem. alew chodzi mi o wieksza moc. bo 2.0 to nie jest odpowiednia jednostka do tuningu
Tobi_one Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 tak myslałem. alew chodzi mi o wieksza moc. bo 2.0 to nie jest odpowiednia jednostka do tuningu czemu uważasz, że nie jest? wiadomo, że im większy silnik tym większą moc możesz wykrzesac i więcej możliwości jest tuningu, ale przeciez z 2.0 też można porezac
leone1988 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 wiec pozostanie mi wstawienie drugiego intelcoolera i zmiana turbiny
MAJKI Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 tak myslałem. alew chodzi mi o wieksza moc. bo 2.0 to nie jest odpowiednia jednostka do tuningu Od Mirona kuzyn do A3 wrzucał własnie 2,0 tdi bo z 1,9 nie dało sie już wiecej wycisnąć no i w Compsporcie wycisnęli coś ponad 240KM i bardzo dobrze sobie gość radzi na 1/4 mili. Po co Ci wiecej na tych naszych drogach jak nie ma gdzie tym pojeździć
truckmaniac Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Swap 2.0 na 3.0 ? Chyba tylko sprzedać 2.0 i kupić 3.0
letallec Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Byl temat z dolozeniam Q do 1.9TDI i wszyscy doszli do wniosku, ze nie. Ty idziesz 2 kroki dalej tzn 2.0 >3.0Q. Jak dla mnie watek do zamkniecia.
leone1988 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 po prostu podejzewalem ze to praktycznie niewykonalne ale chialem za pytac jak bardzo niewykonalne. i tyle na ten temat. możesz juz zamknąc watek
Flyer Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 BLB moze nie jest wdzieczny do tuningu, ale tu masz 2.0TDI@280PS: http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=16 Zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi