mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Hym, a jakie ma średnice widzę, że od razu ma zrobioną chłodnicę oleju nice.
bajk Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Hym, a jakie ma średnice widzę, że od razu ma zrobioną chłodnicę oleju nice. http://awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=35&PEI=25&PP=b7_a4_20t_drivetrain.cfm&PPT=Drivetrain&IL=b7fmic tutaj wszystkie informacje jakie podają.. Fajny jest ogólnie.. CHCE GO
KENOiX Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 bajk czarny trzeba zrobić samemu, awe takich nie robi. Koleś pisał, że oddał do firmy która mu poczerniła. U nas też możesz dać taki do anodowania i będziesz miał czarny a nie stracisz na wydajności. Cena zabija...
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Same ahy i ohy nt tego FMICA http://awe-tuning.com/media/pdf/03_09_ec.pdf Dla mnie największym plusem poza wydajnością jest to, że nie trzeba robić żadnych przeróbek wpływających na bezpieczeństwo myślę, że średnice rurek to nie problem i można by się było pokusić o wstawienie tego do 3.0 tdi. Będę miał chwilkę to napiszę do nich w tej sprawie. Aha, przyrost mocy po instalacji tego collera to ok 15ps dla 2,0T
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce...
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny.
bajk Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny. Nie widzę przeszkód, aby zrobić w Polsce FMIC o takich samych rozmiarach jak ich
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 mystic, ale taniej bedzie taki cooler zrobic w Polsce... Na pewno, ale niestety z tych, które widziałem w PL to niestety wszystkie wymagały cięcia przedniego wzmocnienia, czego jestem przeciwnikiem bo nigdy bym się nie pokusił na zwiększanie osiągów auta kosztem obniżania bezpieczeństwa swojego i mojej rodziny. Nie widzę przeszkód, aby zrobić w Polsce FMIC o takich samych rozmiarach jak ich Sądzę, że nie było by problemu z dorobieniem, kwestia wydajności tylko, na audizone ludzie z AWE piszą, że klucz tkwi w rdzeniu, który dobierali dość długo.
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Na niektore amerykanskie "projekty" trzeba patrzec z przymruzeniem oka. W PL spokojnie da sie zrobic cos rownie dobrego.
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Na niektore amerykanskie "projekty" trzeba patrzec z przymruzeniem oka. W PL spokojnie da sie zrobic cos rownie dobrego. prawda
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Np. w USA ludzie robia 2x wieksze moce niz w PL [np. na tej samej turbosprezarce]
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ciekawe czy kolega bakuś pokusił by się na zrobienie klona tego FMIC'a
KENOiX Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy?
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady Dlatego od jakiegoś czasu o tym myślę, puki co regularnie są czyszczone karcherem na tyle na ile można do nich dojść poprzez kierownice powietrza, ale po programie mam obawy czy nie będzie kłopotu. Myślałem o niskim FMICu z A5/A4 B8, który podobno nieźle daje radę i wsadzić go pod belkę, ale przez grilla widzę że akurat tam siedzi jakieś ustrojstwo i zajmuje miejsce, a nie wiem co to takiego i czy można coś z tym zrobić ? Pogadamy w sobotę, bo naprawdę śmietnik bajkowi robimy w temacie
bajk Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady Dlatego od jakiegoś czasu o tym myślę, puki co regularnie są czyszczone karcherem na tyle na ile można do nich dojść poprzez kierownice powietrza, ale po programie mam obawy czy nie będzie kłopotu. Myślałem o niskim FMICu z A5/A4 B8, który podobno nieźle daje radę i wsadzić go pod belkę, ale przez grilla widzę że akurat tam siedzi jakieś ustrojstwo i zajmuje miejsce, a nie wiem co to takiego i czy można coś z tym zrobić ? Pogadamy w sobotę, bo naprawdę śmietnik bajkowi robimy w temacie Nie do końca śmietnik, ponieważ następny mod w kolejce to właśnie FMIC
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Robert, pogadasz o tym z Rogalem No i właśnie na to liczę, bo wstępnie już poruszałem z nim ten temat.
KENOiX Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 osobiście wolałbym chyba coś niższego co by nie zasłaniało całej chłodnicy... czyżbyś mystic też myślał o jakiejś trochę większej mocy? Seryjne coolerki po czipie totalnie nie daja rady Wiem Flyer z doświadczenia, jak robi się naprawdę gorąco auto przestaje jechać , dlatego też myślę o FMIC'u. mystic możesz być pewny, że przy mocach w które celujesz nie wystarczą dsmic'ki które masz. Jestem ciekawy bajk jak to twoje ustrojstwo będzie wyglądać i czy będzie bezinwazyjnie montowane. U siebie chciałbym by nie było w ogóle widoczne. Kratki normalnie zamontowane fmic anodowany na czarno. Wtedy można myśleć o mocach rzędu 280-290km i pod 580nm, skrzynia jak nie wytrzyma to trzeba będzie wtedy zacząć się martwić. W końcu Audi ma skrzynie które wytrzymują i ponad 800nm... Jest kilka firm które mogą zrobić fajny fmic... no nic pogadamy w sobotę
reniek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Kombinujcie panowie też jestem poważnie zainteresowany takim FIMCem. Jak będzie konkretny pomysł to polecimy hurtem i cena będzie korzystniejsza. Mnie interesuje profi wyrób, zero amatorki z uchwytem na chłodnice oleju i w czerni.
Rekomendowane odpowiedzi