kubson Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Witam wszystkich prosiłbym abyście ocenili te logi pozdrawiam Statyczne 014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d247ed3ab162eecf.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/608c71ad6f7a0932.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb91cf6a38668cf9.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89820cd1468f5146.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b5f8f30a1718203.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b8a2432959c2ffa.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f98f7faf00cdb18f.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0654c1d59def4da1.html Bassic Setting 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71a61245690310d4.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a06daa157ec41a47.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81f5cc291fac8769.html Co z nich wynika wszystko ok ??[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 15:16_________________________________________________Nikt nie zdiagnozuje ? [br]Dopisany: 10 Październik 2009, 21:07_________________________________________________Nie ma to jak fachowa pomoc ;]
przemik Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 EGR wyglada na zabrudzony. Czy w tym aucie byl wymieniany rozrzad ?
kubson Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 no właśnie coś mnie się zdaje ze ten EGR szfankuje opłaca się go zaślepiać ? był 20tkm temu a co coś nie tak ?
przemik Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 EGR - raczej wyczysc i doprowadz do pelnej sprawnosci - nie polecam zaslepiania. Czy przy wymianie rozrzadu posluzono sie specjalnymi blokadami dydykowanymi do silnika V6 oraz czy skontrolowano/ustawiono po robocie kąt wtrysku ?
Grzegorz76 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Rzeczywiście, EGR nie do końca się zamyka..., czyli cały czas silnik dostaje do przerobienia spaliny, pewnie trochę kopci przy przyspieszaniu? najlepiej sobie wyczyścić... Powinieneś zrobić dynamiczne, zobaczylibyśmy co nam powie turbinka i przepływomierz. Jak byś chciał to kąt wtrysku można by dać na 2ATDC (004baza na LATE wyregulować na 2ATDC) Pozdrawiam
kubson Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Niewiem rozrzad robił poprzedni właściciel ale jest to pewne bo wszystko jak patrzelismy u mechanika mojego dobrego to powiedział ze to ma te 20k to sobie odpuściłem. EGR wyczyszczę jak tylko wróce do Polski bo akurat za granicą jestem.Ale nawet nie zauważyłem zeby kopcił.. Później wrzuce loga 011dyn. bo kiedyś robiłem to byście jeszcze turbinke ocenili bo jest po regeneracji . dzięki za ocenienie tych PS. co do odpalania na zimnym pali na dotyk na goracym musze krecic nawet 10 sekund w zaleznosci jak bardzo jest goracy ale jak odepne czujnik G62 to zapali w sekunde czyli to bedzie wina czujnikaa czy złego kąta wtrysku ?
przemik Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Raczej czujnika. Przychylam sie do sugestii zeby ustawic kąt wtrysku na 2* ATDC na Late w 004 Basic Settings. Powinno to spowodowac ze nastawnik osiagnie zadane przez ECU 2* ATDC w 004 stat. Pozdrawiam
kubson Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 A wtedy co by mi sie polepszyło ?? Ale raczej tego nie bede robił bo jak patrzałem to musze przez wentylator jakies sruby odkrecal i inne takie sprawy ;/[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 16:14_________________________________________________Dobra EGRa wyciagłem i co sie okazało był czyściutki żadnego szlamu ani nic, odmykało sie go bardzo cieżko ale domykał sie bez problemu. Przy logu statycznym wykresy wyglądają identycznie lecz przy gazowaniu pojawia się 95,5 wcześniej tego nie było wcale. Także co już jest dobrze czy nadal cos nie domaga ? Tu log gr. 03 jak będzie trzeba więcej do oceny tego egra to dorzuce ale może sie coś z tego i da oblukać. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/988c725b8d3f1773.html PS. A tak z ciekawości znalazłem własnie loga gr 11 dynamicznego da sie z niego coś zobaczyć był on robiony w 2009 roku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15fcf5a188cba6da.html pozdrawiam
przemik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Zrob 003 Basic Settings i koniecznie komplet logów dynamicznych...
kubson Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 Tak jak pisałes BS zrobiłem, a zaraz po nim jeszcze raz statycznego i wyszedl całkiem inny niż wczoraj heh Wychodzi na to że teraz na luzie jest otwarty tak jak powinien tak ? Ja nim wtedy poruszałem kilka razy pewnie go rozruszałem.. Tutaj Bs; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/971616f8017e1225.html A tutaj zaraz po BS robiony statyczny; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/620e1e8c9309dead.html Logi dynamiczne zrobie za tydzien-2 musze miejsce fajne znaleźć na to heh
tomasbw Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 a na którym logu jest pokazane, że EGR jest brudny i jakie wartości mają być??
przemik Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 EGR - w miare OK. Nie jest malinowo ale akceptowalnie....
kubson Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 To super. Czyli co żeby było malinowo pomoże jeszcze raz wyciągnięcie i przeruszanie itp? Czy już to lepiej zostawic ?
Bugatti Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Niech przeczyści...a co na tym straci ? Powinien mieć powyżej 400 mg... Jeśli teraz nie wyczyści to prędzej czy później bardziej się zasyfi... Pozdr.
kubson Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 On był czyściutki jedynie moge go rozruszać dużo bardziej i WD40 wypsikać. Jeśli tak to wyczyszczę ;] /// A co mi szkodzi zadam kolejne pytanie ;D Jak widac na logu dawka paliwa to 6, gdy zmieniałem w Vagu wartosći nawet na najwyższe jakie sie dało to dawka skoczyła tylko na 5 z hakiem. W tym silniku jaka powinna być ta dawka, chciałem dać jak największą okolo 3-4 a tu tylko 5. Zdziwiłem się troche bo niektóre osoby się nią bawią że mają zakres np. od 7mg do 3mg. Co to może być ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się