Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6 AWX] Syk w okolicach 2000 obr do 5000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy w waszych AWXach też tak syczy po przekroczeniu 2000 obr (już do samego końca syczy prawie tak samo...) czy ja mam coś nieszczelne syczy od początku jak mam auto ale przewiozłem ostatnio znajomego (ale on jest lekkim kiciarzem i nie wiem czy mu wierzyć) i mówi że u niego nic nie syczy... ewentualnie jakieś sugestie co mogło się rozszczelnić mile widziane...

Opublikowano

normalne :wink:

Opublikowano
normalne :wink:

ale nie wiem czy aż tak ma syczeć... szkoda że nie da się tego wam zaprezentować...

Opublikowano

syczenie syczeniowi nie równe .... :wink:

robiles soft,diagnozowales autko wyszło wszystko OK wiec nieszczelnosc bym odrzucił tym bardziej ze mowisz ze tak jest od poczatku jak masz autko ....

ciezko zdiagnozowac przez forum dzwieki wydobywajace sie z silnika ..

moja rada przejedz sie jakims innym AWX-em i porownasz ... :twisted:

zobaczymy co inny uzytkownicy AWX-ów powiedza ...

Opublikowano

nie mam AWX'a ale sporo mam do czynienia z przeroznymi tdi'ami, od 1.9 90KM po 2.0 170KM (V-ek nie licze) i te ostatnie syczą na potegę choc np. sa calkiem nowe ,ale jak napisal spanky, ...syczenie syczeniowi nierówne .... jezeli nie gubi cisnienia i turbo ma sie dobrze to ja bym sie nie przejmowal

Opublikowano

jak dobrze ci przyśpiesza to sie tym nie przejmuj kumpel ma AWX i u niego też syczy ewentualnie możesz sprawdzić rury dochodzące do turbiny może tam jest jakaś nieszczelność dobrze mówie?? :lol:

Opublikowano
skąd ten syk alvaro ?

tylko podczas jazdy (gdy turbo jest obciążone) siedząc w srodku to gdzieśz prawej strony ale gdzie to nie mam pojęcia...

Opublikowano
skąd ten syk alvaro ?

to gdzieśz prawej strony ale gdzie to nie mam pojęcia...

czyli tam gdzie turbulum .... :rolleyes:

Opublikowano

czyli możliwe że jest gdzieś nieszczelność

Opublikowano
czyli tam gdzie turbulum .... :rolleyes:

dokładnie...

czyli możliwe że jest gdzieś nieszczelność

no i ja też tak zaczynam myśleć...

Opublikowano

alvaroalvaro78, sprawdź wszystkie gumy dochodzące do turbulum i opaski zaciskowe może jest tam mała dziurka i to wystarczy żebyu syczało jak tak miałem u siebie w 1 Z i wymieniłem gume dochodzącą do turbulum bo była dziurka i teraz mam spokój

Opublikowano

Jesli syczy przy takich obrotach to musi byc guma przy turbinie. Miałem cos takiego, ale wtedy jeszcze kopcił na potęge (tyle ze to byl Opel :lol: ). Masz nieszczelnośc i trzeba przewód wymienić bądz tak jak pisał arturaugustyn może jakaś opaska puściła.

Opublikowano

ale zaraz...jak jeżdzi auto?? masz jakiś wskaźnik doładowania?? Weź zrób logi dynamiczne kanał 115 i zobacz czy ci się pokrywają zadany i aktualny... Jak moze uciekac powietrze i auto jeździ wciaż dynamicznie :question:

mój też syczy :rotfl::rotfl:

Opublikowano
Jak moze uciekac powietrze i auto jeździ wciaż dynamicznie :question:

no i tu jest właśnie problem bo albo ja za szybko przyzwyczaiłem się do mocy po czipie albo auto nie jeździ już tak pięknie

Opublikowano

No to Vag - logi ze 115 i wszystko jasne

Opublikowano
logi ze 115

to diesel, więc nie trzeba tak gnać daleko, tylko 011 zrobić

:wink:

Opublikowano

poziek, pre_pl, to które w końcu te logi :question::rotfl:

Opublikowano

011, poź pomylil z 1.8T

[ Komentarz dodany przez: poziek: 10-05-2007, 16:52 ]

bo te tdi to wszystkie paździochy :twisted:

EOT

Opublikowano

na rozgrzanym silniku pałowanie od 1,5-4,5k obr na 3 czy 4 biegu :question:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...