alvaro Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 czy w waszych AWXach też tak syczy po przekroczeniu 2000 obr (już do samego końca syczy prawie tak samo...) czy ja mam coś nieszczelne syczy od początku jak mam auto ale przewiozłem ostatnio znajomego (ale on jest lekkim kiciarzem i nie wiem czy mu wierzyć) i mówi że u niego nic nie syczy... ewentualnie jakieś sugestie co mogło się rozszczelnić mile widziane...
alvaro Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Opublikowano 9 Maja 2007 normalne ale nie wiem czy aż tak ma syczeć... szkoda że nie da się tego wam zaprezentować...
spanky Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 syczenie syczeniowi nie równe .... robiles soft,diagnozowales autko wyszło wszystko OK wiec nieszczelnosc bym odrzucił tym bardziej ze mowisz ze tak jest od poczatku jak masz autko .... ciezko zdiagnozowac przez forum dzwieki wydobywajace sie z silnika .. moja rada przejedz sie jakims innym AWX-em i porownasz ... :twisted: zobaczymy co inny uzytkownicy AWX-ów powiedza ...
konrad_A4 Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 nie mam AWX'a ale sporo mam do czynienia z przeroznymi tdi'ami, od 1.9 90KM po 2.0 170KM (V-ek nie licze) i te ostatnie syczą na potegę choc np. sa calkiem nowe ,ale jak napisal spanky, ...syczenie syczeniowi nierówne .... jezeli nie gubi cisnienia i turbo ma sie dobrze to ja bym sie nie przejmowal
grippen Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 jak dobrze ci przyśpiesza to sie tym nie przejmuj kumpel ma AWX i u niego też syczy ewentualnie możesz sprawdzić rury dochodzące do turbiny może tam jest jakaś nieszczelność dobrze mówie??
alvaro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 skąd ten syk alvaro ? tylko podczas jazdy (gdy turbo jest obciążone) siedząc w srodku to gdzieśz prawej strony ale gdzie to nie mam pojęcia...
spanky Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 skąd ten syk alvaro ? to gdzieśz prawej strony ale gdzie to nie mam pojęcia... czyli tam gdzie turbulum ....
grippen Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 czyli możliwe że jest gdzieś nieszczelność
alvaro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 czyli tam gdzie turbulum .... dokładnie... czyli możliwe że jest gdzieś nieszczelność no i ja też tak zaczynam myśleć...
grippen Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 alvaroalvaro78, sprawdź wszystkie gumy dochodzące do turbulum i opaski zaciskowe może jest tam mała dziurka i to wystarczy żebyu syczało jak tak miałem u siebie w 1 Z i wymieniłem gume dochodzącą do turbulum bo była dziurka i teraz mam spokój
ArkadiuS Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Jesli syczy przy takich obrotach to musi byc guma przy turbinie. Miałem cos takiego, ale wtedy jeszcze kopcił na potęge (tyle ze to byl Opel ). Masz nieszczelnośc i trzeba przewód wymienić bądz tak jak pisał arturaugustyn może jakaś opaska puściła.
poziek Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 ale zaraz...jak jeżdzi auto?? masz jakiś wskaźnik doładowania?? Weź zrób logi dynamiczne kanał 115 i zobacz czy ci się pokrywają zadany i aktualny... Jak moze uciekac powietrze i auto jeździ wciaż dynamicznie mój też syczy
alvaro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 Jak moze uciekac powietrze i auto jeździ wciaż dynamicznie no i tu jest właśnie problem bo albo ja za szybko przyzwyczaiłem się do mocy po czipie albo auto nie jeździ już tak pięknie
pre_pl Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 logi ze 115 to diesel, więc nie trzeba tak gnać daleko, tylko 011 zrobić
alvaro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 poziek, pre_pl, to które w końcu te logi
Gość Murzyn Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 011, poź pomylil z 1.8T [ Komentarz dodany przez: poziek: 10-05-2007, 16:52 ] bo te tdi to wszystkie paździochy :twisted: EOT
alvaro Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 na rozgrzanym silniku pałowanie od 1,5-4,5k obr na 3 czy 4 biegu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się