Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Świece żarowe podgrzewające płyn chłodzący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Voucher a gdzie i za ile dostales te swieczki ?

Od naszego klubowicza: TOM77 :good:. Koszt 15zł/szt Febi.

Opublikowano

nie mam pojecia jak to jest w tych waszych poliftowych klimatronikach.. wcisnij poprostu przycisk z rysunkiem szyby, max temperatura i ewentualnie zmniejsz nawiew, powinno dzialac

W poliftowych klimatronikach jest identycznie.

Opublikowano

ale nikt nie wyjasnił jak sie powinno prawidłowo włączyk nadmuch

auto po lifcie

włączamy strzałką do góry ustawiajac max temp.?

włączamy przyciskiem nadmuch na szybę ustawiajac max temp. ale w jakim trybie auto???

mnie się wydaje, że ustawienie klimatronika nie ma tutaj wpływu na załączenie świec, przez nagrzewnice i tak cały czas przepływa ciecz :mysli:

Opublikowano

ale nikt nie wyjasnił jak sie powinno prawidłowo włączyk nadmuch

auto po lifcie

włączamy strzałką do góry ustawiajac max temp.?

włączamy przyciskiem nadmuch na szybę ustawiajac max temp. ale w jakim trybie auto???

mnie się wydaje, że ustawienie klimatronika nie ma tutaj wpływu na załączenie świec, przez nagrzewnice i tak cały czas przepływa ciecz :mysli:

Wydaje mi się, że funkcja odszraniania szyby przedniej może mieć znaczenie gdzie dodatnia temperaturze powietrza jest potrzebna do oczyszczenia szyby i świece te przyspieszają podgrzewanie płynu.

Opublikowano

Czy ktoś wie, czy można wymusić grzanie tych świeczek w tem wyższej niż 5*, np poprzez podłączenie do przycisku właczania tylnej szyby.

Opublikowano

Oczywiście że można, można nawet pociągnać do środka bezpośredni włącznik, ale po co ? :mysli:

Opublikowano

Oczywiście że można, można nawet pociągnać do środka bezpośredni włącznik, ale po co ? :mysli:

żeby było ciepło :>

Opublikowano

mozna zrobic osobny, bezposredni wlacznik swiec.. na poprzednich stronach byl link do forum golfa albo passata gdzie ludzie opisuja taki zabieg

Opublikowano

Skoro wymyślono to tak a nie inaczej to po co to zmieniać ? Po kilku takich rozwiązaniach bedziesz wsiadał do auta i włączał 100 przełączników jak w helikopterze zanim ruszysz. :tongue4:

Poza tym jeśli u mnie robi się ciepło po 3 min to u Ciebie powinno się robić szybciej, jeśli się nie robi to poświęć energię na szukanie przyczyn (termostat, czujniki, itp.). Albo załóż sobie Webasto na pilota zanim zejdziesz do auta będziesz miał ciepło.

Opublikowano

niestety nie zawsze to co wymysli producent jest dobre.. swiadczy o tym chociazby polowa watkow w dziale warsztat.. jezeli kolega chce sobie zrobic bezposredni wlacznik to nie widze w tym nic zlego, oby tylko zrobic to z glowa.

Opublikowano

Zgadzam się, jeśli chce to może sobie zrobić, ale ja unikam komplikowania sobie życia i zostaje przy swoim stanowisku :)

Opublikowano

no pewnie bo masz wszystko sprawniutkie

Opublikowano

Osobny wyłącznik , może i dobry pomysł ale jak to z wyłącznikami bywa czesto zapomina się je wyłączyć... Jakie mogą być skutki takiego wyłącznika w przypadku zapomnienia?

- rozładowany akumulator,

- zagotowany płyn,

- a może i jakiś pożar

-itd

bezposredni wlacznik to nie widze w tym nic zlego, oby tylko zrobic to z glowa.

no właśnie jak już to podłączyć go do zacisku na którym jest zasilanie po stacyjce.

Opublikowano

No tak. A nie łatwiej wymienić termostat zamiast ciągnąć prowizoryczne kable do świec ?

Opublikowano

No tak. A nie łatwiej wymienić termostat zamiast ciągnąć prowizoryczne kable do świec ?

Ja i jeszcze pewnie kilku kolegów z forum wymieniliśmy termostaty na nowe i niewiele to pomogło...

Problem tkwi gdzie indziej... Wydaje mi się że w sterowaniu przekaźnikami od świec żarowych dogrzewających płyn chłodzący.

[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 19:29_________________________________________________Czy ktoś może na 100% określić które czujniki są odpowiedzialne za sterowanie tymi przekaźnikami?

Czy to są czujniki:

- czujnik temperatury zewnętrznej G17

- czujnik temperatury powietrza dolotowego w kolektorze ssącym G89[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 19:44_________________________________________________Czy może chodzi o:

- czujnik temperatury powietrza dolotowego do kabiny G56

Opublikowano

Termostat to przykład, jeśli nie jest przyczyną to trzeba jej szukać gdzieś indziej.

Pierwsza rzecz to sprawdzenie świec opisane jest to w ksążce sam naprawiam samochód i ktoś to nawet wyżej wkleił.

Co do czujników to biorąc na logikę działanie tego systemu to temperatura zewnętrzna nie ma bezpośredniego wpływu na pracę układu, jak dla mnie to odpowiedzialny jest za to czujnik G62.

Opublikowano

Co do czujników to biorąc na logikę działanie tego systemu to temperatura zewnętrzna nie ma bezpośredniego wpływu na pracę układu, jak dla mnie to odpowiedzialny jest za to czujnik G62.

NIE! chlopie przeciez tyle razy bylo juz napisane ze warunkiem zalaczenia ukladu sa m.in.

- temp powietrza < 5 stopni

- temp cieczy < 70 stopni

a z tego wynika ze potrzebne sa DWA czujniki! zeby brac na logike trzeba pierw zebrac wszystkie informacje

Opublikowano

- temp cieczy < 70 stopni

Czyli G62 może odpowiadać za pracę układu i pewnie to robi.

Opublikowano

tak, pewnie to robi ale pytanie bylo o czujnik temperatury powietrza

Opublikowano

G17 jest najbardziej prawdopodobne skoro temp otoczenia ma być niższa niż 5*C.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...