Voucher Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Voucher a gdzie i za ile dostales te swieczki ? Od naszego klubowicza: TOM77 . Koszt 15zł/szt Febi.
rikardo Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 nie mam pojecia jak to jest w tych waszych poliftowych klimatronikach.. wcisnij poprostu przycisk z rysunkiem szyby, max temperatura i ewentualnie zmniejsz nawiew, powinno dzialac W poliftowych klimatronikach jest identycznie.
Daimos Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 ale nikt nie wyjasnił jak sie powinno prawidłowo włączyk nadmuch auto po lifcie włączamy strzałką do góry ustawiajac max temp.? włączamy przyciskiem nadmuch na szybę ustawiajac max temp. ale w jakim trybie auto??? mnie się wydaje, że ustawienie klimatronika nie ma tutaj wpływu na załączenie świec, przez nagrzewnice i tak cały czas przepływa ciecz
rikardo Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 ale nikt nie wyjasnił jak sie powinno prawidłowo włączyk nadmuch auto po lifcie włączamy strzałką do góry ustawiajac max temp.? włączamy przyciskiem nadmuch na szybę ustawiajac max temp. ale w jakim trybie auto??? mnie się wydaje, że ustawienie klimatronika nie ma tutaj wpływu na załączenie świec, przez nagrzewnice i tak cały czas przepływa ciecz Wydaje mi się, że funkcja odszraniania szyby przedniej może mieć znaczenie gdzie dodatnia temperaturze powietrza jest potrzebna do oczyszczenia szyby i świece te przyspieszają podgrzewanie płynu.
Pandzior Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Czy ktoś wie, czy można wymusić grzanie tych świeczek w tem wyższej niż 5*, np poprzez podłączenie do przycisku właczania tylnej szyby.
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Oczywiście że można, można nawet pociągnać do środka bezpośredni włącznik, ale po co ?
Pandzior Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Oczywiście że można, można nawet pociągnać do środka bezpośredni włącznik, ale po co ? żeby było ciepło :>
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 mozna zrobic osobny, bezposredni wlacznik swiec.. na poprzednich stronach byl link do forum golfa albo passata gdzie ludzie opisuja taki zabieg
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Skoro wymyślono to tak a nie inaczej to po co to zmieniać ? Po kilku takich rozwiązaniach bedziesz wsiadał do auta i włączał 100 przełączników jak w helikopterze zanim ruszysz. Poza tym jeśli u mnie robi się ciepło po 3 min to u Ciebie powinno się robić szybciej, jeśli się nie robi to poświęć energię na szukanie przyczyn (termostat, czujniki, itp.). Albo załóż sobie Webasto na pilota zanim zejdziesz do auta będziesz miał ciepło.
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 niestety nie zawsze to co wymysli producent jest dobre.. swiadczy o tym chociazby polowa watkow w dziale warsztat.. jezeli kolega chce sobie zrobic bezposredni wlacznik to nie widze w tym nic zlego, oby tylko zrobic to z glowa.
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Zgadzam się, jeśli chce to może sobie zrobić, ale ja unikam komplikowania sobie życia i zostaje przy swoim stanowisku
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 no pewnie bo masz wszystko sprawniutkie
gadam13 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Osobny wyłącznik , może i dobry pomysł ale jak to z wyłącznikami bywa czesto zapomina się je wyłączyć... Jakie mogą być skutki takiego wyłącznika w przypadku zapomnienia? - rozładowany akumulator, - zagotowany płyn, - a może i jakiś pożar -itd bezposredni wlacznik to nie widze w tym nic zlego, oby tylko zrobic to z glowa. no właśnie jak już to podłączyć go do zacisku na którym jest zasilanie po stacyjce.
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No tak. A nie łatwiej wymienić termostat zamiast ciągnąć prowizoryczne kable do świec ?
piotr20997 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No tak. A nie łatwiej wymienić termostat zamiast ciągnąć prowizoryczne kable do świec ? Ja i jeszcze pewnie kilku kolegów z forum wymieniliśmy termostaty na nowe i niewiele to pomogło... Problem tkwi gdzie indziej... Wydaje mi się że w sterowaniu przekaźnikami od świec żarowych dogrzewających płyn chłodzący. [br]Dopisany: 27 Październik 2009, 19:29_________________________________________________Czy ktoś może na 100% określić które czujniki są odpowiedzialne za sterowanie tymi przekaźnikami? Czy to są czujniki: - czujnik temperatury zewnętrznej G17 - czujnik temperatury powietrza dolotowego w kolektorze ssącym G89[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 19:44_________________________________________________Czy może chodzi o: - czujnik temperatury powietrza dolotowego do kabiny G56
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Termostat to przykład, jeśli nie jest przyczyną to trzeba jej szukać gdzieś indziej. Pierwsza rzecz to sprawdzenie świec opisane jest to w ksążce sam naprawiam samochód i ktoś to nawet wyżej wkleił. Co do czujników to biorąc na logikę działanie tego systemu to temperatura zewnętrzna nie ma bezpośredniego wpływu na pracę układu, jak dla mnie to odpowiedzialny jest za to czujnik G62.
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Co do czujników to biorąc na logikę działanie tego systemu to temperatura zewnętrzna nie ma bezpośredniego wpływu na pracę układu, jak dla mnie to odpowiedzialny jest za to czujnik G62. NIE! chlopie przeciez tyle razy bylo juz napisane ze warunkiem zalaczenia ukladu sa m.in. - temp powietrza < 5 stopni - temp cieczy < 70 stopni a z tego wynika ze potrzebne sa DWA czujniki! zeby brac na logike trzeba pierw zebrac wszystkie informacje
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 - temp cieczy < 70 stopni Czyli G62 może odpowiadać za pracę układu i pewnie to robi.
ksiadz99 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 tak, pewnie to robi ale pytanie bylo o czujnik temperatury powietrza
chmielu Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 G17 jest najbardziej prawdopodobne skoro temp otoczenia ma być niższa niż 5*C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się