aju Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 k0za, ja też coś mam problem teraz uzyskać 90*C dopiero jak polatam na trasiep onad 120 to idzie na 90 ale póżniej wm ieście spada na jakieś 85~
k0za Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 aju, to termostat masz walnięty jak nic. U mnie jest tak że jak już uzyskam te 90*C to już nie zejdzie niżej.
goldi Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Koledzy tylko oryginał termostat kupiony w ASO już to przerabiałem i musi być dobrze :> ja żonie do audi 80 kupiłem termostat z allegro za 50 zł oryginalny i też jest ok ale to jest silnik benzynowy, a powracając do tematu świec podgrzewających płyn ja mam spalone wszystkie a po przejechaniu 1 km zaczyna wiać letnie powietrze a temperaturę 90 stopni przy tych delikatnie ujemnych temperaturach na dworze osiągam po 7-8 kilometrach jadąc do 2000 tys obrotów za czym się autko nie nagrzeje :>
k0za Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 no to muszę kupić termostat Bierz tylko oryginalny, w poznaniu w aso audi zapłaciłem 119zł za termostat + nowy oring.
Michał Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Termostat wymieniony, czujniki sprawne. Jak mogą nie mieć wpływu na temp roboczą jednostki skoro podgrzewają płyn? Coś tu nie bangla otóż mogą nie mieć wpływu żeby była jasność, te trzy świece podgrzewają płyn tylko i wyłącznie na zimnym silniku (aby się włączyły musi być spełnionych kilka warunków o których możesz poczytać w tym wątku), nie mają wpływu na temperatury (robocze) silnika po przejechaniu 8-10km A więc dalej twierdzę że problem niedogrzewania silnika to inny temat...
aju Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 panowie czy termostat oryginalny można kupić poza aso?
Michał Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 panowie czy termostat oryginalny można kupić poza aso? http://moto.allegro.pl/item836580046_termostat_oryginalny_vw_audi_skoda_seat_diesel.html niby można, ale nie ma pewności że to ori... ja bym się w to nie bawił http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ <-tutaj jest znacznie pewniej[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 13:17_________________________________________________ Panowie mam pytanie ,jak sprawdzić psełdo przekażnik nafaszerowany elektroniką od A4, od świec żarowych? o nr. VW AG 03G 907 282 lub 461 pisany od góry przekażnika .Ma on 9 nóżek,4 górne styki idą na świece o oznaczeniac( G1 do G4). Gruby jedyny styk to plus oznaczony ( 30), który raczej podaje nap. na świece żarowe.Jeszcze są cztery styki o nr.(87 i 31) i (DI i ST). Prawdo podobnie i raczej to on nie podaje napięcia na świece żarowe ,bo wyciągnełem go i jest tak samo jak by tam był włożony. A mrozy idą. tak jak pisał Sztomel: jeśli masz vaga to wchodzisz w -> Select->)01 Engine->03 output test->następnie 08 lub 09 (nie pamiętam) jest przekaźnik małej i dużej mocy grzewczej. (przekaźnik J359 - małej mocy grzewczej a następnie J360 - dużej mocy grzewczej) jeśli sprawne to przy teście będziesz słyszał cykliczne przełączanie się tych przekaźników
rikardo Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 dobra kupię w Poznaniu ori w VW Sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodzącego? Jeżeli nie to zacznij od niego miałem taki przypadek w drugim aucie w rodzinie, że to czujnik był niesprawny i dopiero pomiar rezystancji w trakcie jego podgrzewania pozwolił znaleźć przyczynę awarii. Nadmieniam, że termostat wcześniej tez wymieniliśmy a to czujnik zachowywał się tak jak by był niesprawny termostat.
piotr2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Mam ten sam problem z nagrzewaniem sie w moim audi. zdiagnozowałem, że nie działają świece podgrzewające układ chłodniczy. Sprawdziłem, że świece są dobre a nie dochodzi do nich prąd. Gdzie szukać usterki??
Michał Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Mam ten sam problem z nagrzewaniem sie w moim audi. zdiagnozowałem, że nie działają świece podgrzewające układ chłodniczy. Sprawdziłem, że świece są dobre a nie dochodzi do nich prąd. Gdzie szukać usterki?? ja bym sprawdził przekaźniki małej i dużej mocy grzewczej
piechlik Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam. A co może być przyczyną że już drugi raz w ciągu 2 lat spaliły mi się dwie z trzech świec do podgrzewania ( jedna z "małego" grzania a druga z "dużego" grzania. Układ mam odowietrzony. Wody też mam dość. Czy jest możliwość żeby grzały cały czas?
grzes1150 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Czy jest możliwe że świece w A499r. grzeją 2 a w A4 97r. grzeją 3 jednocześnie. Czytałem tutaj że małe grzania to grzeje 1 i duże to 2 a u mnie to chyba jakieś wielkie grzanie.
jasam Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 ...Wody też mam dość... Kamień może pogarszać warunki pracy świec. Może woda jest przyczyną Twoich problemów - wymień na płyn chłodzący
piechlik Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Mam płyn G12. Wszystko fajnie chodzi oprócz świec. Te świece które mam teraz nie są oryginalne ( są takie jak do silnika ). Czy oryginalne są jakoś wzmacniane?
k0za Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dosyć podstawowe pytanie: gdzie szukać tych świec podgrzewających płyn?
Sztomel Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 gdybyś czytał temat od początku to byś wiedział, foty są na 2 stronie tematu (jedna wklejona i jeden link do foty).
k0za Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 A wydawało mi się, że przeglądałem temat. Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się