Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Świece żarowe podgrzewające płyn chłodzący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

k0za, ja też coś mam problem teraz uzyskać 90*C dopiero jak polatam na trasiep onad 120 to idzie na 90 ale póżniej wm ieście spada na jakieś 85~

Opublikowano

aju, to termostat masz walnięty jak nic. U mnie jest tak że jak już uzyskam te 90*C to już nie zejdzie niżej.

Opublikowano

Koledzy tylko oryginał termostat kupiony w ASO już to przerabiałem i musi być dobrze :> ja żonie do audi 80 kupiłem termostat z allegro za 50 zł oryginalny i też jest ok ale to jest silnik benzynowy, a powracając do tematu świec podgrzewających płyn ja mam spalone wszystkie a po przejechaniu

1 km zaczyna wiać letnie powietrze a temperaturę 90 stopni przy tych delikatnie ujemnych temperaturach na dworze osiągam po 7-8 kilometrach jadąc do 2000 tys obrotów za czym się autko nie nagrzeje :>

Opublikowano

no to muszę kupić termostat :)

Opublikowano

no to muszę kupić termostat :)

Bierz tylko oryginalny, w poznaniu w aso audi zapłaciłem 119zł za termostat + nowy oring.

Opublikowano

Termostat wymieniony, czujniki sprawne. Jak mogą nie mieć wpływu na temp roboczą jednostki skoro podgrzewają płyn? Coś tu nie bangla :naughty:

otóż mogą nie mieć wpływu :wink4:

nowy1mg.jpg

żeby była jasność, te trzy świece podgrzewają płyn tylko i wyłącznie na zimnym silniku (aby się włączyły musi być spełnionych kilka warunków o których możesz poczytać w tym wątku), nie mają wpływu na temperatury (robocze) silnika po przejechaniu 8-10km

A więc dalej twierdzę że problem niedogrzewania silnika to inny temat...

Opublikowano

panowie czy termostat oryginalny można kupić poza aso?

Opublikowano

panowie czy termostat oryginalny można kupić poza aso?

http://moto.allegro.pl/item836580046_termostat_oryginalny_vw_audi_skoda_seat_diesel.html

niby można, ale nie ma pewności że to ori... ja bym się w to nie bawił :wink4:

http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ <-tutaj jest znacznie pewniej[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 13:17_________________________________________________

Panowie mam pytanie ,jak sprawdzić psełdo przekażnik nafaszerowany elektroniką od A4, od świec żarowych? o nr. VW AG 03G 907 282 lub 461 pisany od góry przekażnika .Ma on 9 nóżek,4 górne styki idą na świece o oznaczeniac( G1 do G4). Gruby jedyny styk to plus oznaczony ( 30), który raczej podaje nap. na świece żarowe.Jeszcze są cztery styki o nr.(87 i 31) i (DI i ST). Prawdo podobnie i raczej to on nie podaje napięcia na świece żarowe ,bo wyciągnełem go i jest tak samo jak by tam był włożony. A mrozy idą. :mysli:

tak jak pisał Sztomel:

jeśli masz vaga to wchodzisz w -> Select->)01 Engine->03 output test->następnie 08 lub 09 (nie pamiętam) jest przekaźnik małej i dużej mocy grzewczej.

(przekaźnik J359 - małej mocy grzewczej a następnie J360 - dużej mocy grzewczej) jeśli sprawne to przy teście będziesz słyszał cykliczne przełączanie się tych przekaźników

Opublikowano

dobra kupię w Poznaniu ori w VW

Opublikowano

dobra kupię w Poznaniu ori w VW

Sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodzącego? Jeżeli nie to zacznij od niego miałem taki przypadek w drugim aucie w rodzinie, że to czujnik był niesprawny i dopiero pomiar rezystancji w trakcie jego podgrzewania pozwolił znaleźć przyczynę awarii. Nadmieniam, że termostat wcześniej tez wymieniliśmy a to czujnik zachowywał się tak jak by był niesprawny termostat.

Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem z nagrzewaniem sie w moim audi. zdiagnozowałem, że nie działają świece podgrzewające układ chłodniczy. Sprawdziłem, że świece są dobre a nie dochodzi do nich prąd. Gdzie szukać usterki??

Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem z nagrzewaniem sie w moim audi. zdiagnozowałem, że nie działają świece podgrzewające układ chłodniczy. Sprawdziłem, że świece są dobre a nie dochodzi do nich prąd. Gdzie szukać usterki??

ja bym sprawdził przekaźniki małej i dużej mocy grzewczej :wink4:

Opublikowano

Witam.

A co może być przyczyną że już drugi raz w ciągu 2 lat spaliły mi się dwie z trzech świec do podgrzewania ( jedna z "małego" grzania a druga z "dużego" grzania. Układ mam odowietrzony. Wody też mam dość. Czy jest możliwość żeby grzały cały czas?

Opublikowano

Czy jest możliwe że świece w A499r. grzeją 2 a w A4 97r. grzeją 3 jednocześnie.

Czytałem tutaj że małe grzania to grzeje 1 i duże to 2 a u mnie to chyba jakieś wielkie grzanie.

Opublikowano

...Wody też mam dość...

Kamień może pogarszać warunki pracy świec. Może woda jest przyczyną Twoich problemów - wymień na płyn chłodzący

Opublikowano

Mam płyn G12. Wszystko fajnie chodzi oprócz świec. Te świece które mam teraz nie są oryginalne ( są takie jak do silnika ). Czy oryginalne są jakoś wzmacniane?

Opublikowano

gdybyś czytał temat od początku to byś wiedział, foty są na 2 stronie tematu (jedna wklejona i jeden link do foty).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...