MrWho Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 OK panowie po raz 6'ty miałem po 6 dniach postoju w cieplutkim garażu problem z odpaleniem... tak samo jak poprzednio pedał hamulca twardy... auto zapaliło na dotyk i zgasło... vag - 0 błedów... po 15-30s kręcenia załapywał załapywał aż załapał.. od tamtej pory 500km za dzisiaj... odpalany parę razy za każdym razem OK Nikt nie wie
czarek691 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Udało się może koledze ustalić przyczynę ? Mam podobny problem: sporadyczny problem uruchomienia zimnego silnika (wymaga około 20 sekund i uruchamia się nie tworząc czarnej chmury dymu) Po uzyskaniu temperatury 90 stopni, silnik nierównomiernie pracuje, sporadycznie pojawia się błąd: 16686 - Brak zapłonu cylinder 2 nie podoba mi się korekcja w grupie 013 : 1cylinder-1.70, 2cylinder 2.99, 3cylinder -0.4, 4cylinder -1.04, wygląda że jednak coś tam złego się dzieje. -sprawdzałem listwę elektryczną PD, konektory -wymieniłem filtr paliwa -oleju nie przybywa, -zimny silnik na korekcji 2PD jest w okolicach +1.80 -wskazanie czujnika temperatury po nocy jest poprawne na VAG-u powiedzmy dzisiaj było 8stopni. -kąt synchronizacji obrotu wału korbowego zawiera się od -1.1do-1.7 może poprawić w stronę ideału "0" może to ma też jakiś niekorzystny wpływ?? Podczas jazdy jest tak jak przed wystąpieniem problemu:przyspiesza, spalanie w normie, osiągi bez zmian, jedynie szarpie silnikiem na wolnych obrotach, obrotomierz wtedy jest stabilny,pedał hamulca bez zmian.
MrWho Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Panowie ma ktoś pomysł Jak było ciepło całe lato po 2-3 dniach stania w garażu po odpaleniu miałem tylko lekkie szarpanie... teraz jak temperatura bliżej minusa przejadę około 100km i jak tego dnia nie odpalę auta to następnego odpali i zgaśnie już nie wiem czego szukać brak nigdzie wycieków nie ubywa i nie przybywa oleju i innych płynów dynamika super spalanie też :/ Jeden mechanik powiedział - wymiana uszczelek pompek - kolejny że nie ma to nic wspólnego - stawia na tandempompe ( moim zdaniem nie słusznie bo przecież po odpaleniu pali cały czas na dotyk .... ) żaden nie chce dać żadnej gwarancji... szkoda ładować mi kupę kasy w silnik zwłaszcza, że mogę wymienić połowę a przyczyna będzie leżała gdzie indziej.. ktoś ma pomysły jak szukać żeby eliminować jakieś przyczyny?[br]Dopisany: 02 Październik 2010, 14:25_________________________________________________UP UP UP Panowie wymieniony filtr powietrza, zaworek zwrotny ( temepratury ) - ten w filterku, do tego wszystkie zaciski skręcane... i DALEJ to samo traska 100km noc i pyk nie pali Ostatnio już myślałem, że będzie ok bo nie robił mi takich psikusów ale jednak dzisiaj po nocy -3 rano znowu [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 10:41_________________________________________________-4,5 zapalił zgasł a wczoraj troszke po mieście tylko pojeździłem? Może to jednak nie zapowietrzanie tylko świece???
piotrsob1 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 W AWX-ach o ile dobrze sobie przypominam był też problem z " zasysaniem się " przewodu łączącego pompę wacum z serwem. Było o tym na forum, poszukaj.
MrWho Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Czy mógłbyś przybliżyć temat? Bo nie mogę znaleźć odpowiedzi w szukajce (nie bardzo wiem czego szukać )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się