rorlik Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 witam.mam problem z temp. wody.silnik wedlug mnie dlugo sie grzeje.przy temp. powietrza okolo +5 stopni potrzebuje okolo 20 km zeby silnik sie zagrzal do 90 stopni.jak juz sie zagrzeje na dluzszym odcinku drogi temp spada do okolo 87 stopni i po chwili wskazowka wraca na 90 i tak w kolko.moze ktos sie spodkal z taka sytuacja.
darkopolo Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 20km to nie tragedia ale dobrze też nie jest.Wymień teremostat i odpowietrz układ chłodzenia powinna być poprawa.
endriuu Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 przy obecnych temp po 7km powinienes miec 90C.
rikardo Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 witam.mam problem z temp. wody.silnik wedlug mnie dlugo sie grzeje.przy temp. powietrza okolo +5 stopni potrzebuje okolo 20 km zeby silnik sie zagrzal do 90 stopni.jak juz sie zagrzeje na dluzszym odcinku drogi temp spada do okolo 87 stopni i po chwili wskazowka wraca na 90 i tak w kolko.moze ktos sie spodkal z taka sytuacja. Przed wymiana termostatu sprawdź najpierw VAG-iem czujnik temperatury cieczy chłodzącej ponieważ również dobrze to może być jego wina. Podobną sytuacje miało auto w rodzinie i przyczyną był czujnik temperatury.
goldi Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 przy obecnych temp po 7km powinienes miec 90C. Dokładnie to moge potwierdzić po wymianie termostatu na oryginalny
sieczek26 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 mam to samo objawilo sie jakis tydzien temu wcześniej bylo o.k to pewnie termostat
boseron Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 szybciej łapie tmp 90 stopni jak pierwsze kilometry maz ustawiona temperature na LO (najnizszą) i z bardzo mała siła nadmuchu.
goldi Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Tu masz oryginalny termostat http://moto.allegro.pl/item786062211_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html już ktoś wrzucał na forum zamiast 130 zł w ASO tu masz za grosze kolega kupił do A4 jutro napisze czy jest wszystko OK a ja dałem 130 zł ale głupek ze mnie sprawdz tylko czy masz taki sam
andegrand Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 ja mam caly czas 60 stopni mechanik powiedziale ze audi tak ma :>
grabson765 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 u mnie 90 stopni na zegarach lapie po przejchaniu 4-5km z tym ze ja zawsze wylanczam ogrzewnie rano
NYNA Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 ja mam caly czas 60 stopni mechanik powiedziale ze audi tak ma Pogratulować mechanika u mnie 90 stopni na zegarach lapie po przejchaniu 4-5km z tym ze ja zawsze wylanczam ogrzewnie rano Bez ogrzewania to bez problemu po takim dystansie złapie 90 jednak z włączonym i po mieście to około 10 km czasem może braknąć
Darev Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Napiszcie koledzy czy powodem dłuższego nagrzewania silnika mogą być upalone świece podgrzewania płynu w bloku silnika? Jeżeli nie, to tak w skrócie: - do czego one służą; - kiedy się załączają?? Pozdrawiam
goldi Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Jest osobny temat odnośnie świec podgrzewających płyn a co do długiego nagrzewania się silnika to tak jak u wszystkich Termostat i tylko oryginał i będziesz zadowolony tak jak ja :>
mech15 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Jest osobny temat odnośnie świec podgrzewających płyn a co do długiego nagrzewania się silnika to tak jak u wszystkich Termostat i tylko oryginał i będziesz zadowolony tak jak ja :> Tu masz oryginalny termostat http://moto.allegro.pl/item786062211_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html już ktoś wrzucał na forum zamiast 130 zł w ASO tu masz za grosze kolega kupił do A4 jutro napisze czy jest wszystko OK a ja dałem 130 zł ale głupek ze mnie sprawdz tylko czy masz taki sam no kolego goldik!!!!!! W tym miejscu się należy ostrzeżenie!!!! Miałeś napisać jak się sprawuje ten termostat za 4 dychy od skodexauto. A tu cisza w tym temacie. Powinieneś złożyć samokrytykę!! :decayed:
Darev Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Jest osobny temat odnośnie świec podgrzewających płyn a co do długiego nagrzewania się silnika to tak jak u wszystkich Termostat i tylko oryginał i będziesz zadowolony tak jak ja :> Termostat nowy ori, czujnik temperatury nowy ori, płyn Febi G12 nowy, temperatura na blacie 87 stopni... jakieś pomysły odnośnie długiego nagrzewania???
goldi Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Jest osobny temat odnośnie świec podgrzewających płyn a co do długiego nagrzewania się silnika to tak jak u wszystkich Termostat i tylko oryginał i będziesz zadowolony tak jak ja :> Tu masz oryginalny termostat http://moto.allegro.pl/item786062211_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html już ktoś wrzucał na forum zamiast 130 zł w ASO tu masz za grosze kolega kupił do A4 jutro napisze czy jest wszystko OK a ja dałem 130 zł ale głupek ze mnie sprawdz tylko czy masz taki sam no kolego goldik!!!!!! W tym miejscu się należy ostrzeżenie!!!! Miałeś napisać jak się sprawuje ten termostat za 4 dychy od skodexauto. A tu cisza w tym temacie. Powinieneś złożyć samokrytykę!! :decayed: Przepraszam już się poprawiam termostat z tego linku jest ok :>Teraz do kolegi Darka napisz ile kilometrów ci się autko nagrzewa do 90 stopni ustaw sobie rano na klimatroniku 23-25 i zobacz po ilu kilometrach masz te 90 stopni
Darev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Teraz do kolegi Darka napisz ile kilometrów ci się autko nagrzewa do 90 stopni... Więc tak jak z rana ustawie na 23 (przeważnie na 22) to po ok. 5 km zaczyna grzać w aucie (zaczyna kręcić dmuchawą) lecz na blacie a dokładniej na kanale 49 klimatronika wspomniane 87 mam po ok 16 km i tak już jest utrzymywane (nie ma takiej opcji jak PSJ).
goldi Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 I termostat masz oryginalny i tak długo się grzeje to według mnie jest wadliwy ja tak miałem jak założyłem termostat Wahler tak jak już pisałem 12-15 kilometrów auto się nagrzewało ale jak mam ten oryginalny z ASO za 130 zł nagrzewa się 7-8 kiloMetrów to max jak jadę delikatnie do 2 tyś obrotów dopóki się autko nie nagrzeje wiadomo trzeba dbać o turbinkę :> z tymi termostatmi to jest chyba loteria koleś kupił z tego linku wyżej co podawałem i twierdzi że jest ok ja kupiłem do audi 80 bo też posiadam za 50 zł oryginalny i też jest ok tylko że 80 tka to benzyna
Darev Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 I termostat masz oryginalny i tak długo się grzeje to według mnie jest wadliwy ja tak miałem jak założyłem termostat Wahler tak jak już pisałem 12-15 kilometrów auto się nagrzewało ale jak mam ten oryginalny z ASO za 130 zł nagrzewa się 7-8 kiloMetrów to max jak jadę delikatnie do 2 tyś obrotów dopóki się autko nie nagrzeje wiadomo trzeba dbać o turbinkę :> z tymi termostatmi to jest chyba loteria koleś kupił z tego linku wyżej co podawałem i twierdzi że jest ok ja kupiłem do audi 80 bo też posiadam za 50 zł oryginalny i też jest ok tylko że 80 tka to benzyna Zgadzam się z tym co piszesz, dieselek zimny to jazda delikatna, w ciągu roku to jest mój 3 termostat, pierwszy nie wiem jaki ale padł po pół roku od wymiany, drugi sam wymieniałem na Wahler i 3 miechy i temp 79 st. no i teraz ten trzeci ori BTT. Chyba że jest jeszcze jeden termostat w układzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się