jacek0311 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 WITAM MAM ZAPYTANIE JAK Z ODPOWIETRZANIEM TEGO AUTKA PO WYMIANIE TERMOSTATU. POZDRAWIAM I PROSZĘ O POMOC .
zbojna Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam, Mam teraz podobny problem po wymianie płynu, jak rozwiązałeś problem?
Buba Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 zgniatajac gumowa rurke przy odkreconym zbiorniku na plyn chlodzacy
jacek0311 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 zobacz czy odpowietrznik od chłodnicy do zbiorniczka oddaje powietrze jak tak to powinno sie odpowietrzyć sam układ a jak nie to podnies go na obroty i trzymaj zaciągnie. poruszaj tez górnym wężem od chłodnicy tez powinno iść powietrze .
zbojna Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 "zobacz czy odpowietrznik od chłodnicy do zbiorniczka oddaje powietrze" jedyny odpowietrznik jaki znalazłem to jest pod tym plastikiem na metalowej rurce (wykręcana śrubka), na wężu od chłodnicy do zbiorniczka nic nie widze...udało sie odpowietrzyć na dzień ale rano znów sie zapowietrzył, z nawiewu zimne powietrze co jest?
jendker Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 "zobacz czy odpowietrznik od chłodnicy do zbiorniczka oddaje powietrze" jedyny odpowietrznik jaki znalazłem to jest pod tym plastikiem na metalowej rurce (wykręcana śrubka), na wężu od chłodnicy do zbiorniczka nic nie widze...udało sie odpowietrzyć na dzień ale rano znów sie zapowietrzył, z nawiewu zimne powietrze co jest? ta srubeczka zwykle ma miedziana podkladke jednorazowego uzytku, wiec jak zagrzejesz dobrze silnik to popatrz czy nie cieknie tamtedy plyn.
zbojna Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Panowie , dzięki za porady chyba sie odpowietrzył tylko co zauważyłem, na wyzszych obrotach jak jest ustawione na high temperatura, leci dobrze cieple powietrze, natomiast jak chwile postoju na wolnych obrotach juz leci chłodniejsze powietrze, tez tak macie? Może wcześniej nie zwracałem na to uwagi, ale kilka razy testowalem, po kilku minutach na postoju i dmuchawa na 3 kreski po chwili leci chłodne juz...
Łukasz 23 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 ja dziś też wymieniałem płyn w autku i z tym odpowietrzaniem nie szło mi tak sprawnie jak myslałem ,najpierw weszło mi 3l plynu i dopiero powoli z czasem udało mi sie pozbyc powietrza z układu weszło 5l płynu a dmuchawa na poczatku tylko zimnym powietrzem dmuchala dopiero pa kilku minytach i paru wlaczeniach klimy zaczelo dmuchac cieplym powietrzem ,mam nadzieje ze jutro nie zapowietrzy mi sie jak koledze
zbojna Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Sadzisz ze mi sie ponownie zapowietrzyła? Sytuacja jest taka potrzymam go chwile na 3000 - 4000 obrotów to zaraz leci gorące powietrze, pochodzi sobie chwile na wolnych obrotach, po ok. minucie dużo chłodniejsze...ponownie go na obroty i znów gorące, na wolne obroty po jakimś czasie chłodne...Może być układ nie szczelny? Nie widać żeby gdzieś cos cieklo, czy ten typ tak ma?
jacek0311 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 odpal go niech chodzi na wolnych obrotach i naciskaj górny wąż to mu pomożesz wciągnąć trochę płynu ja próbowałem wielu sposobów i sie udało i zbiornik prawie do pełna zalej płynem w audi idzie to strasznie umolnie ale nic sie na to nie poradzi. A jszcze sciągnij ten cieniutki wąż i dmuchnij w niego bo moze być zapchany i dlatego nie chce sie odpowietrzyć
Mich Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Chłopy, ja mam podobny problem, wymieniali mi rolkę napinacza paska wieloklinowego i po tym zabiegu zimno jak cholera, temp płynu 90oC a w kabinie tak sobie. Moze i ja popróbuję z odpowietrzaniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się