salaj11 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Witam szanownych geniuszy, proszę o wyrozumiałość bo robiłem to poraz pierwszy i to z niemałymi przeszkodami Auto łapie błąd 575 przeładowanie wieć przy logach dynamicznych mógł go załapać Auto jak jest zimne to na III lub IV biegu gdy sie doda mocniej gazu tak powy. 2200 obr to gaśnie trudno powiedzieć dlaczego i to chciałbym ustalic bo jest to bradzo denerwujące, powiem że układ odpowietrzony kilka razy a po nocy brak powietrza w przewodzie przed pompom (jakis czas temu padła elektronoika w pompie wiec poszła do naprawy) Moje pytanko brzmi czy po regeneracji pompy samej elektroniki tzn. tego nastawnika czy trzeba jechać do pompiarza i ją wyregulować - moż to jest przyczyną gaśnięcia na zimnym bo jak jest ciepł to jest git Proszę mi powiedzieć jaka jest kondycha tego silnika bo mam go od niedawna auto ma zrobiony program podnoszący moc przez byłego właściciela ale nic nie wiadom na ile brak wykresów link do logów statycznych http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699230.html link do logów B S http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699234.html link do logów dynamicznych http://salaj11.fotosik.pl/albumy/699232.html pozdrawiam i proszę o pomoc
Gość Trzeniu Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 na zimnym motorze kręcisz powyżej 2000rpm?
salaj11 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 czasami jak jest tak potrzeba ale staram się tego unikać zreszta to nie jest 3000 obr
Grzegorz76 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam. EGR wg mnie sprawny. Sprawność przepływomierza będzie można sprawdzić bo dojściu do prawidłowych parametrów turbiny. Poobserwuj sztangę turbiny podczas próby 011BS czy ma pełen ruch. Jeżeli nie ma to odłącz przewód od zaworka sterującego pracą turbinki i spróbuj wymusić pełen ruch sztangi zasysając powietrze. Jeżeli zdołasz to zrobić "paszczą" to możliwe uszkodzenie zaworka N75(sterującego pracą turbiny). Jeżeli nie zdołasz to Turbo na stół i czyścisz. ps. Logi powinno się robić na w pełni rozgrzanym silniku . Pozdrawiam.
salaj11 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 sztanga chodzi prawidłowo na symulacji 11bs natomiast jak chce to zrobić paszczą to podnosi się tylko troszke napewno nie jestem w stanie tego zrobić paszczą w pełnym zakresie ruchu sztangi powiedz mi czy można samemu wyczyścic turbo czy to komuś zlecić bo są różne opinnie czy zaworek od turbo to ten szary pozdro
Grzegorz76 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 sztanga chodzi prawidłowo na symulacji 11bs natomiast jak chce to zrobić paszczą to podnosi się tylko troszke napewno nie jestem w stanie tego zrobić paszczą w pełnym zakresie ruchu sztangi powiedz mi czy można samemu wyczyścic turbo czy to komuś zlecić bo są różne opinnie czy zaworek od turbo to ten szary pozdro Jeżeli w 011BS jest pełen ruch to oznacza, że zaworek jest sprawny i najprawdopodobniej przycinają się kierowniczki. O ile podczas 011BS podciśnienie jest w stanie przełamać "punkt zacinania" to podczas jazdy, kiedy ruch kierownic jest powolny, w pewnym momencie kierownice po prostu stają. Ja sam sobie wyczyściłem i kilku osobom w mojej mieścinie. Samo czyszczenie nie jest taką trudną sprawą, jeżeli się wie jak rozebrać turbinę. Trudniejsze i bardziej pracochłonne jest samo wymontowanie turbiny. Zaworek sterujący turbinką to ten po lewej stronie (na rys nr40)
salaj11 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 ja mam dwa zaworki obok siebie jeden jest czarny a drugi szary i są one po lewej stronie patrząc na silnik a na rysunku jest tylko jeden masz może inną fotke pozdrawiam
Grzegorz76 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 ja mam dwa zaworki obok siebie jeden jest czarny a drugi szary i są one po lewej stronie patrząc na silnik a na rysunku jest tylko jeden masz może inną fotke pozdrawiam Było pisać, że to A6 Nr 28 - do Turbiny nr 27 - do EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się