loker23 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 co sie dzieje?? moze ktos mial taki problem? mam tylko nawiew na ostatnim najwyzszym biegu..nie wiem co sie dzieje i jak to naprawic i co naprawic.. moze ktos pomoc??
lopezm Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 to najprawdopodobniej rezystor dmuchawy, powinien znajdować się w okolicach dmuchawy nawiewu.
peksik007 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 czesc tez mam ten sam problem macie moze cos więcej na temat tej usterki ...z góry dzieki
antonio Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 czesc tez mam ten sam problem macie moze cos więcej na temat tej usterki ...z góry dzieki należy sprawdzić ten rezystorek o którym wspomniał lopezm co tu więcej gadać, trzeba spradzić
loker23 Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 kolego a jak moge go spradzic?? jak zobaczyc czy on dziala?? jest jakis sposob na niego??
peksik007 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 czesc trzeba wymienic diode termiczną która jest zamontowana na płytce pod wentylatorem .koszt 1,75 pln.nalezy wymontowac polke po stronie pasazezera i mamy dostęp do tego własnie nawiewu .
loker23 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 dzieki !! temat zamkniety sprawa zalatwiona pozdrawiam.
leho Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 witam Dmuchawa działała tylko na 4 biegu.Po wymontowaniu rezystora okazało ,że był on aż stopiony i przyklejony do obudowy. / ktoś tam już majstrował i zrobił obejście z pominięciem diody termicznej /. Zamontowałem nowy / biegi działają/ , ale i ten po kilku minutach jest bardzo gorący. Podpowie ktoś czy tak ma być ?[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 19:46_________________________________________________ witam Dmuchawa działała tylko na 4 biegu.Po wymontowaniu rezystora okazało ,że był on aż stopiony i przyklejony do obudowy. / ktoś tam już majstrował i zrobił obejście z pominięciem diody termicznej /. Zamontowałem nowy / biegi działają/ , ale i ten po kilku minutach jest bardzo gorący. Podpowie ktoś czy tak ma być ? No i stało się ,dmuchawa znów pracuje tylko na 4-biegu...rezystor do ponownej wymiany. Co może być przyczyną ?.
loker23 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 za duze obciazenie masz dmuchawy!! daj wiekszy rezystor termiczny! ale nie proponuje go obejsc bo spali ci sie bezpiecznik lub silniczek nawiewu..
pauel Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 mam takie rezystory jak by ktoś potrzebował 25 zł za sztukę
wgrxxx Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 witam, w dniu dzisiejszym pojawił się i u mnie ten sam problem, (bez klimy, przełącznik prędkości dmuchawy to zwykłe pokrętło) czytałem na innym wątku że ludzie mieli problem ze szczotkami ale tam chyba wogóle dmuchawa nie działała, ten temat jest raczej mi bliższy, dodam że od jakiegoś czasu zauważyłem dziwne zachowanie dmuchały mianowicie od końca lata szczególnie w gorące dni na stopniu I i II zdarzało się ze dmuchawa się zatrzymywała ale ruszało ją włączenie na stopień IV (najwyższy), dziś padły stopnie I, II i III działa tylko IV, czy to moze być wina jak ktoś napisał diód termicznych, czy jakiś rezystorów które mogą być w układzie? czy wogóle brać pod uwagę sam przełącznik prędkości??? czy skupić się wyłącznie na dmuchawie i układach przy niej zmontowanych? zależy mi na szybkiej i konkretnej podpowiedzi...
loker23 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 panie wgrxxx za bieg I II i III odpowiada rezystor termiczny który jest ukryty za schowkiem od strony pasażera! mi działo się to samo- dmuchawa nie chodziła mi na 1 2 i 3 biegu tylko właśnie na 4! trzeba wymienić ten rezystor i będzie hulać tylko uważaj przy wymianie bo nie mozesz go lutownicą przegrzać!! najlepiej trzymaj go w jakies wilgotnej szmatce i dopiero go lutuj!! zycze powodzenia! dodam ze dmuchawe masz sprawna i nie przejmuj sie tym co inni Ci mowia! wymien rezystor i bedzie działać!
Gość igor-s Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 miałem taki sam problem i to był właśnie rezystor, używany kosztuje od 35-50 złoty. Ja kupiłem od kolesia co handluje częściami, ale szukałem też na allegro, zaoszczędziłem na kosztach wysyłki. Znajduje się nad wentylatorem dmuchawy, trzeba odkręcić schowek. Z tym że ja mam anglika i wszystko mam odwrotnie. Nie wiem jak jest w normalnych audi. u mnie nad wentylatorem jest klapka, trzeba ją odpiąć i tam jest tem opornik zielony, o kwadratowym kształcie.
loker23 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 dokladnie tak jest jak piszesz kolego! angol czy europejczyk jest tak samo!! tylko ze ja kupowałem ten rezystor za 20 zl bodajże...
Perek158 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Panowie, kompletnie nie mam pojęcia jak się dobrać do tego rezystora, ściągam schowek, ukazał mi się wentylator i ten tunel. Odkręcam wentylator u mnie dwie śruby, ale trzyma go ten tunel tunel jest spięty na te spinki tam gdzie je widać można je łatwo odpiąć ale jak je odpiąć od góry i z drugiej strony? Może istnieje jakiś inny sposób? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Perek158.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się