wektor2121 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Witajcie interesuja mnie jakie koszta frezowania wałka rozrządu , wymiana popychaczy uszczelnienia pompowtrysków plus wymiana końcówek pompek z regulacją ile ten bałagan moze mnie kosztować w AJM dzieki cze[br]Dopisany: 20 Październik 2009, 23:57_________________________________________________auto odebrałem od mechanika tak jak wyżej wymienił wszystkie popychacze końcówki wtrysków uszczelnienia olej koszt bagatela 2200zł i co gorsze problem miałem taki jak auto odpalalem to przez parę sekund dziwnie sie zachowywało wyglądało to tak jakby na 3 gary pracował robiłem logi na zimnym silniku grupy 013 i wartość na jednym byka wysoka około 2,6 i spadało do 0,03 i dlatego wymieniana była ta końcówka po przeglądnieciu reszty pompek mechanik stwierdził ze lepiej wszystkie te końcówki wymienic. Teraz sprawa wygląda tak jak auto odpala po pewnym upływie czasu to tak jakby go dusiło na ułamek sekundy dokładnie wygląda to tak jakby miał odcięcie paliwa i tak z 2 razy i wszystko gra jak auto zejdzie z ssania (zagrzeje się) to zauważyłem ze wskazówka od obrotów delikatnie faluje i jak dodam na jałowym ociupinkę gazu to cale auto drga a tego nie było dodam ze jak auto jest rozgrzane przed naprawą to wartości grupy 013 były rewelacyjne tylko na zimnym była różnica sorki za te pomyłki póżno wróciłem i goniłem do pracy
Musashi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Witajcie interesuja mnie jakie koszta frezowania wałka rozrządu , wymiana popychaczy uszczelnienia pompowtrysków plus wymiana końcówek pompek z regulacją ile ten bałagan moze mnie kosztować w AJM dzieki cze[br]Dopisany: 20 Październik 2009, 23:57_________________________________________________auto odebrałem od mechanika tak jak wyżej wymienił wszystkie popychacze końcówki wtrysków uszczelnienia olej koszt bagatela 2200zł i co gorsze problem miałem taki jak auto odpalalem to przez parę sekund dziwnie sie zachowywało wyglądało to tak jakby na 3 gary pracował robiłem logi na zimnym silniku grupy 013 i wartość na jednym byka wysoka około 2,6 i spadało do 0,03 i dlatego wymieniana była ta końcówka a raz z Nina wszystkie. Teraz sprawa wygląda tak jak auto odpala po pewnym upływie czasu to tak jakby go dusiło na ułamek sekundy ma odcięcie paliwa i tak z 2 razy i wszystko gra jak auto zejdzie z Skannia to zauważyłem ze wskazówka od obrotów delikatnie faluje i jak dodam na jałowym ociupinkę gazu to cale auto drga a tego nie było dodam ze jak auto jest rozgrzane przed robotą to wartości grupy 013 były rewelacyjne kto to jest Nina, dlaczego wymieniłeś ją raz, oraz dlaczeogo zeszła z Skannia??? :kox: :kox:
aju Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 kto to jest Nina no jak to kto http://pl.wikipedia.org/wiki/Nina_Mercedez A tak poważnie to nie rozumiem coś ty naskrobał w tym wątku
wektor2121 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Lepiej zacznę od początku auto kupiłem latem powymieniałem płyny paki itp. Kłopoty zaczęły się pojawiać jak temp spadła poniżej 10 stopni tzn auto ciężej odpalało i telepało silnikiem po paru godzinnym postoju przez dosłownie pare sekund. Zrobiłem logi są na forum z logów niby wszystko okej a problem z coraz niższa temperatura otoczenia dawał o sobie znać + kłęby dymu z rury wydechowej tą zimę jakoś przebolałem i postanowiłem się zabrać za zdiagnozowanie tego cholerstwa odstawiłem auto do mechanika i co się okazało ze ma na 4 garze słabszą kompresje 28 na zimnym a pozostałe mają ponad 30 rozebrał pokrywę i stwierdził ze popychacze są przytarte od wałka, frezowanie wałka wymiana popychaczy i sprawdzenie pompek okazało się ze na 3 cylindrze pompka leje wiec do wymiany końcówki posprawdzał resztę która też mu nie wyglądała najlepiej pozmieniał na nowe poskładał i co dalej auto pali od kopa i tak po sekundzie wygląda to tak jakby miał dziurę w dopływie paliwa dusi silnik z dwa razy (nie gaśnie) i po chwili pracuje jak należy tylko jak się rozgrzeje to delikatnie faluje wskazówka na obrotomierzu. Co może być przyczyną tych wahań co mechanik spartolił, postaram się porobić logi na weekendzie. Czy może te szklanki musza się poukładać i wszystko ładnie dotrzeć naprawdę nie mam pojęcia co go boli ? proszę o pomoc
marewel Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 U mojej profesor od polskiego miałem naciągany mierny(2) ty miałbyś zero.
wektor2121 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Niestety nie miałem okazji poznać Twojej profesorki, z wielkim bólem serca musze stwierdzić, że z języka polskiego miałem 4 Za Twój ubogi zasób słownictwa, wcale nie dziwie się, że miałeś NACIĄGANE 2 (JEŚLI JUŻ TO DOPUSZCZAJĄCY W JAKIM TY ŚWIECIE ŻYJESZ, MAMY 21 WIEK) Pozdrawiam
marewel Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 że z języka polskiego miałem 4 Wiec pokaz jej co napisałeś może Ona zrozumie - ba nawet będzie widziała co się zepsuło.
Slawek-jast Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 chłopak ma problem a wy zamiast cos podpowiedziec to dogryzacie! to sa koledzy z forum ? panowie troche wyrozumiałosci!!! pozdrawiam!
SotoM Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Moze czujnik polozenia walu korbowego albo wałka rozrządu cos kuleje...dzialac dziala ale bledu nie wyzuca... Chyba ze cos w kierunku pd - regulacja.... Frezowanie walka....? Raczej szlif krzywki aby ją zeszlifowac na odpowiedni wymiar to trzeba krzywke napawac ,bo tak moze sie za plytko zawor otwierac... ja bym nie bawił sie w regeneracje tylko zamontowal drugi walek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się