a4kta Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Witam ja w sprawie turba objawy są takie że przyciera mi się taka mechaniki się wyznali komputerowo i właśnie zastanawiam się na regeneracje koszty [pwoiedzieli mi 0d 600 do 1000 zł ale dziś zauważylem na allegro coś takiego http://moto.allegro.pl/item786072836_turbosprezarka_nowa_audi_golf_touran_24_gwr.html może lepiej sobie cos takiego kupić hmmm ??? a i pytanie poradze sobie sam zdemontować turbinkę dodam że nie mam lewych rąk jak to się mówi hehhe ale na co dzień nie mam styczności z mechaniką samochodową. Moje autko audi a4 1,9 Tdi 115 ps popowtryski 2001 r * Wypowiedzi bez znakow interpunkcyjnych, sa nieczytelne!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Musashi]
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 No co tu masz. Są to turba po regeneracji i jak robią na częściach MELETT to ok ale jak nie to daj sobie z nimi spokój. O ile dobrze pamiętam to są z Wrocka i chyba robią ale sie upewnij dzwoniąc do nich albo do przedstawiciela MELETTA w Polsce i niech Ci powie czy sprzedają tej firmie części. Jak tak to smiało. Inne wszystko to Chiński syf co pada po roku. Pozdro ZC
Dev Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 www.reampoland.pl oddz. Lublin :good: :good: :good:
wojtekce Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 polecam http://www.turbo-tec.eu/pl/
a4kta Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 Witam no wiec tak goście zaproponowali mi oddanie starej turbiny i włożą mi do niej cały nowy środek firmy MELETTA za 1000 zl co w na to ??? a i wymontowywał ktoś z was sam turbo ?? trudne to jest ??
wojtekce Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 zależy czy masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice
Musashi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 sugerowałbym założenie turbiny od AWX. koszt taki sam, a masz otwartą drogę do większych mocy.
a4kta Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 nie powiem wam że nie chce zakładać innej tylko pytanie czy zakladac caly nowy środek czy regenerować dodam ze od czasdu do czasu przyciera mi się te turbo i nie wiem czy tak powinno być ale świszczy troszke tz gwizda hehe a i co do tego demontażu to tak jak pisałem nie robie na co dzień przy samochodach bo jestem elektrykiem ale potrafilem sobie przykładowo zmienić sam drążki w audicy i inne mankamenty a co do turba to nie wiem za bardzo i prosiłbym o jakieś wskazówki i linki pozdrawiam i dzieki za pomoc
elmo814 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 dasz rade wyjac sam , 1 raz jest zawsze wqrr,(ja sie wqr. przy a6 1.8t)ale bedzie dobrze , zaopatrz sie w dobre narzedzia
Musashi Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 przy nieumiejetnym, samodzelnym montażu turbiny można popełnić kilka błedów prowadzących do jej zabicia. A przynajmniej znacznego skrócenia żywotności. m.in. myśle o pominięciu napełnienia przewodów olejowych turbiny olejem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się