chioza Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam wszystkich. Za kilkaset kilometrów czeka mnie wymiana rozrządu i mam problem z identyfikacją silnika ponieważ podejrzewam że samochód miał przekładkę. W książce serwisowej numery nadwozia zgadzają się ale silnik wpisany do książki i na nalepce w bagażniku ma pojemność 2,5 a w dowodzie miał 1,9.Na osłonie paska rozrządu jest napis białym markerem AVF.Nr silnika to 038103373R. Proszę o pomoc w identyfikacji silnika.
soolek Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 2.5 to V6 a 1.9 to R4, więc optycznie nie powinno być problemu z rozpoznaniem.
chioza Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 Czyli raczej 1,9.A czy kod silnika ma znaczenie przy zakupie części do wymiany rozrządu?Bo nie mam pewności czy to avf czy inny. Ok jutro będzie fotka.
darkopolo Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Jak masz możliwość wrzuć fotkę tego silnika.
Musashi Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Nr silnika to 038103373R. Proszę o pomoc w identyfikacji silnika. nie ma takiego nr-u w etce. zreszta nawet gdyby byl, i bylby to nr katalogowy silnika, pokrywa moglabybyc przelozona. elementy rozrzadu roznily sie na tyle, ze dobry mechanik demontujac pokrywe paska bedzie widzial czy jest to silnik z hydraulicznym czy mechanicznym napinaczem paska rozrzadu.
Sztomel Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 tylko daj foto tego silnika bez plastikowej górnej jego osłony, zrób też fotkę silnika przy jego składaniu ze skrzynią biegów od strony podstawy filtra oleju a konkretnie miejsce na bloku kilka centymetrów w prawo od podstawy filtra oleju - tam też szukaj oznaczenia silnika.
chioza Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52c0cc1fc59a7305.html nr który znalazłem był znalazłem na 2 zdjęciu, znajdował się on an srebrnej części obok napis germany i kółko z numerkami: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e06e153afe357ee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaad742df107f672.html
Sztomel Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 jedno jest pewne - nie masz silnika 2.5 TDI ale żeby potwierdzić czy jest to AVF czy inny PD 1.9 TDI to niestety ale musisz się trochę nagimnastykować by dostrzec pole numerowe na Twoim silniku, które jest zaznaczone na poniższej fotce (poniższa fotka dotyczy silnika 2.0 TDI BLB ale w Twoim pole numerowe jest w tym samym miejscu) : Twoje pole numerowe będzie Ci zasłaniał filtr paliwa z widoczną na nim chłodnicą paliwa, który jest dokładnie nad tym polem numerowym silnika.
chioza Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Próbowałem się kilka razy dobrać do tego miejsca ale nie widzę numeru.Albo źle patrze albo go tam nie ma.Uniosłem filtr i pod nim nie ma numeru.Jest może jakiś inny sposób żeby określić jaki rozrząd kupić?Czy mechanik "na oko" bedzie potrafił określić jaki rozrząd jest potrzebny?
Musashi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 wyglada na AWX, AVF. ale nawet jezeli bylby to ktorys z silnikow i tak rodzaj napedu rozrzadu bedzie znany po jego demontazu. w AWX, AVF wystepuja 2 typy napinacza, hydrauliczny oraz mechaniczny. w typowej sytuacji czesci dopiera sie po numerze VIN. u ciebie nie ma takiej mozliwosci.
NYNA Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Rozgarnięty mechanik nie będzie miał problemu z określeniem jakie części rozrządu będą potrzebne.
chioza Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 No to gites abażures.Tak zrobie.Dzięki za pomoc.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się