Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Avant 3.0TDI 232PS 2007r. vs. A6 Avant 3.0TDI 224PS 2006r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

planuję zmianę auta na coś mocniejszego i zastanawiam się właśnie nad A4 i A6

obydwa auta manual,avant,s-line,oczywiście Q.A4 wyłącznie czarne,A6 może być również srebrne.

po A4 wiem czego się spodziewać,ale o A6 nie wiem nic :confused4:

ma ktoś jakieś doświadczenia z A6 3.0TDI,szczególnie w manualu?

Opublikowano

ma ktoś jakieś doświadczenia z A6 3.0TDI,szczególnie w manualu?

nie - nie mamy - raczej nikt nie pomoże - przykro nam

ZAMYKAM

:polew:

Opublikowano

Ja śmigam czasem szwagrową 3,0tdi Q,w tipie - ta sama moc 224ps, tylko 2004r. Ogólnie bardzo przyjemne autko - wysrał się już tip 2x, ale to przez kierowce głąba :naughty:, bardzo fajnie się zbiera nawet w automacie, ogólnie bezawaryjne - lejesz i jedziesz. Jak szwagier nie spi......ł jej jeszcze, to świadczy, że bardzo dobre auto :kox:

Szczerze myślałem, że będzie więcej miejsca, bo jak kierowca ma tendencję do leżenia za kierownicą, to z tyłu jest nie ciekawie.

Bardzo wygodne i o niebo lepiej wygłuszone niż A4 - nie ma podskoku nawet.

Ja będę takie coś, albo 530xD szukał jako następne auto.

Rozważając te 2 auta co podałeś, to przemyśl, na czym Ci zależy - ja bym teraz brał A6 :good:

Opublikowano

jezdzilem troche allroadem 3.0. i w porownaniu do A4 to silnik nie robi takiego wrazenia, i ogolnie jest auto troche "tapczanowate" - moze to przez te zawieszenie pneumatyczne, nie wiem.

tak serio jakbym mial teraz miedzy nimi wybierac to bym kupil jak KOval slusznie sugeruje 530xd :D:D

a6 ma fajniejsze wnetrze troche niz a4 bo nowoczesniejsze. jest oczywiscie wiecej miejsca, no i mozesz miec przepiekne diody z tylu bez klejenia czegokolwiek (za ta dobra porade rozumiem ze sprezentujesz mi komplet swoich wkładów LED :) - DZIEKI !! )

Opublikowano

Tomeks - właściwie to miałem ten sam dylemat - właśnie te 2 autka brałem pod uwagę przy kupnie.I chyba nie do końca miałem wybrane A4, poprostu szukałem, szukałem i jako że trafiłem na odpowiadające mi A4 - kupiłem A4. Prawdopodobnie gdyby jako pierwsze trafiło się A6 kupiłbym A6 :)

A6 chciałem dla wyglądu, tylnych diód :) i ogólnie jednak różnice pomiędzy moim B6 a A6 były dużo większe niż pomiędzy B6 a B7 ( wtedy jeszcze nie wiedziałem, że trafi się takie B7, dzięki czemu troche jednak tych różnic jest ).

Kilka moich uwag:

- silnikowo praktycznie wybierasz pomiędzy tymi samymi jednostkami.

- A6 w manualnu dużo trudniej kupić niż A4

- zaś 3.0tdi dużo łatwiej kupić w A6 niż A4

- max opcja ( s-line, full, full, full ) A6 będzie jakieś 2 tyś eu droższa od A4

- większy przeskok i radochę będziesz miał kupując A6

.................. na szybko to tyle z mojej strony

Osobiście zastanawiałem się jeszcze nad jednym - skoro 90% śmigam sam - czy jest mi potrzebne na codzień wozić tyle niepotrzebnej przestrzeni ? zawsze to jakiś wpływ na osiągi :wink4:

Opublikowano

poczytaj troche na stronie klubu audi a6 ...

jest tam sporo o napinaczu przy rozrzadzie ( na poczatku do 2006r w audi a6 byl wadliwy napinacz chyba mechaniczny ) potem zmienili na hydrualiczny ( lub na odwrot )

w kazdym razie auta do 2006r moga miec problem taki ze przy odpalaniu moze przeskoczyc rozrzad ze wzgledu wlasnie na ten napinacz a wtedy ......... ;) mozesz kupic sobie nowy silnik

sporo jest info na stronie klubu a6 wiec poczytaj tez tam

Opublikowano

Ja będę takie coś, albo 530xD szukał jako następne auto.

tylko Audi wchodzi w grę :)

jezdzilem troche allroadem 3.0. i w porownaniu do A4 to silnik nie robi takiego wrazenia, i ogolnie jest auto troche "tapczanowate" - moze to przez te zawieszenie pneumatyczne, nie wiem.

nie no,chyba A6 z zawiasem s-line będzie tak samo sztywne jak A4 :mysli:,przecież to tylko 100kg więcej.

ogólnie jednak różnice pomiędzy moim B6 a A6 były dużo większe niż pomiędzy B6 a B7

no właśnie,kupując następną A4 praktycznie zmieni mi się tylko silnik (wiem,wiem,słowo tylko jest co najmniej nieodpowiednie :decayed:) ,w mojej obecnej A4 mam wszystko,po za szyberdachem i pakietem zewnętrznym s-line,ale to kwestia max 4tyś.

A6 to będzie już całkiem inne auto,jednak ładniejszy środek,lepsze wyciszenie,trochę więcej miejsca itd...,

z drugiej strony,A4 jeździ mi się naprawdę super,jestem z niej mega zadowolony,mimo,że mam ją już półtora roku,jazda nią ciągle sprawia mi ogromną frajdę,w zasadzi auto idealne :)

- większy przeskok i radochę będziesz miał kupując A6

o to chodzi,z podobnych powodów zdradzamy piekne dziewczyny,chcemy po prostu czegoś innego,odmiany :naughty:

poczytaj troche na stronie klubu audi a6 ...

jest tam sporo o napinaczu przy rozrzadzie ( na poczatku do 2006r w audi a6 byl wadliwy napinacz chyba mechaniczny ) potem zmienili na hydrualiczny ( lub na odwrot )

w kazdym razie auta do 2006r moga miec problem taki ze przy odpalaniu moze przeskoczyc rozrzad ze wzgledu wlasnie na ten napinacz a wtedy ......... ;) mozesz kupic sobie nowy silnik

czytałem :good:,właśnie dlatego A6 ma być 2006r.

ogólnie obawiam się dwóch rzeczy,

-A6 będzie trochę za dużym autem,kanapowatym,jak pisał Olo

-później będzie ją trudniej odsprzedać,niż A4 z max wypasem i z topowym silnikiem

Opublikowano

Bierz A6.Nie bedzie za duza.Napewno...

A jak nie bedziesz zadowolony to zawsze mozesz sprzedac...

A tak to zawsze cos nowego/innego.

Zmiana na a4 duzo nie zmieni...

Opublikowano

Bierz A6.Nie bedzie za duza.Napewno...

A jak nie bedziesz zadowolony to zawsze mozesz sprzedac...

A tak to zawsze cos nowego/innego.

Zmiana na a4 duzo nie zmieni...

True true - ja również stawiam na A6 - A4 była duża jak kupowałem, a teraz jak patrzę przez okno, to ledwo większa niż żony Corolla hatchback :naughty::kox:

Opublikowano

B7 już masz więc lepszą zmianą będzie A6 :kox:

Opublikowano

poczytaj troche na stronie klubu audi a6 ...

jest tam sporo o napinaczu przy rozrzadzie ( na poczatku do 2006r w audi a6 byl wadliwy napinacz chyba mechaniczny ) potem zmienili na hydrualiczny ( lub na odwrot )

w kazdym razie auta do 2006r moga miec problem taki ze przy odpalaniu moze przeskoczyc rozrzad ze wzgledu wlasnie na ten napinacz a wtedy ......... ;) mozesz kupic sobie nowy silnik

sporo jest info na stronie klubu a6 wiec poczytaj tez tam

a co za roznica A4 czy A6 ? silniki i problemy te same... tyle ze A6 z tym silnikiem jest duuzo wiecej i dlatego wiecej postow o problemach w A6.

Tomek - pewnie masz racje ze zawieszenie S-line jest twardsze i pewnie sie auto lepiej prowadzi. ale wlasnie taki zupelnie inny charakter ma to auto. jakos nie wiem czy to kwestia wielkosci czy czego ale jakis taki tapczan z niego no..

ale Ty stary jestes to mozesz se taka fure juz kupic :D ja jeszcze pare lat poczekam :polew:

a tak serio to najbardziej za A6 do mnie przemawia - WYCISZENIE ... bo faktycznie jest duza roznica ...

Opublikowano

Tomeks, w Twoim przypadku kupiłbym A6, bo zmienić na trochę nowszy, ale taki sam samochód to .... :mysli:. Nie będzie takiej radochy.

Co do późniejszej sprzedaży, to myślę że A6 3.0 TDI się sprzeda szybciej niż A4 3.0 TDI (pomijając ilość aut na rynku).

A6 to duży samochód i ludzie szukają dużych silników.

A4 z 3.0 TDI to dla większości już stosunkowo mały samochód z "paliwożernym" silnikiem - czyli samochód dla zapaleńców.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...