SoMeS 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin :wink4 A srednice ktos moze podac? Moze pamietacie... taka sama jak idzie przed i za katem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin :wink4 A srednice ktos moze podac? Moze pamietacie... taka sama jak idzie przed i za katem To wiem, tylko nie mam kanalu w poblizu zeby zmierzyc, ale moze jakos sie wczolgam. Kupilbym sobie rurke i wspawal od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 To wiem, tylko nie mam kanalu w poblizu zeby zmierzyc, ale moze jakos sie wczolgam. Kupilbym sobie rurke i wspawal od razu 51-54mm coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 To wiem, tylko nie mam kanalu w poblizu zeby zmierzyc, ale moze jakos sie wczolgam. Kupilbym sobie rurke i wspawal od razu 51-54mm coś w tym stylu dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 dzieki wielkie polecam się na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 A skoro tak siedzisz w wydechach, gdzie kupic rurke w srodek tego kata zeby to godnie podzialalo chwile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 A skoro tak siedzisz w wydechach, gdzie kupic rurke w srodek tego kata zeby to godnie podzialalo chwile? nie siedzę w wydechach po prostu robiłem to u siebie a rurkę to każdy kto Ci to będzie spawał powinien mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 u mnie kat wyciety profesjonalnie, pucha pusta bez przelotki z rury, i jest super , nic nie trzeba kombinowac, wspawanie rury do srodka niepotrzebnie komplikuje temat . Autko smiga az milo, moc powróciła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 . Autko smiga az milo, moc powróciła Ale o jakiej Ty mocy mowisz hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Ale o jakiej Ty mocy mowisz hehehe to samo chciałem napisać :gwizdanie:jak dla mnie to możecie sobie zamiast tej puchy wąż ogrodowy wsadzać ja swoje zdanie wyraziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ja wsadzilem zamiennik o srednicy 72 i zaaaadnej roznicy nie ma.... przeglad sie zbliza wiec musze kata wsadzic z powrotem.... nie wiem czy zaloze jeszcze tego " weza ogrodowego" heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Generalnie zastanawia mnie inna sprawa, idzie jakos ocenic wydajnosc kata, ew. numery jakies na nim bija z data produkcji? Auto mam z niemiec, tam, pewnie przestrzegaja takich rzeczy i wymieniaja jak trzeba. Ps. bede to sam robil dlatego tez pytalem o rurke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Rurkę możesz kupić u tłumikarzy. Ori rurka jest fi 55. Jak chcesz wstawić w puszkę po kacie to fi 52 albo 51 zależy jaką będą mieć. Nie wiem po co kombinujesz i utrudniasz sobie życie próbując wstawić rurkę w puchę. Przecież każdy diagnosta i tak się zorientuje że nie masz kata. Jak wjedziesz na przegląd to będzie walić z wydechu i szczypać w oczy jak stanie z tyłu auta, poza tym będzie słychać gwizdanie. Nie wspomnę, że i tak dobry diagnosta będzie widział, że puszka była ruszana. Ja w zeszłym roku jechałem na przegląd z rurką zamiast kata i diagnosta spojrzał na rurkę uśmiechnął się i nie było problemu z przeglądem. Nie słyszałem jeszcze żeby komuś nie podbili przeglądu przez brak katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Rurkę możesz kupić u tłumikarzy. Ori rurka jest fi 55. Jak chcesz wstawić w puszkę po kacie to fi 52 albo 51 zależy jaką będą mieć. Nie wiem po co kombinujesz i utrudniasz sobie życie próbując wstawić rurkę w puchę. Przecież każdy diagnosta i tak się zorientuje że nie masz kata. Jak wjedziesz na przegląd to będzie walić z wydechu i szczypać w oczy jak stanie z tyłu auta, poza tym będzie słychać gwizdanie. Nie wspomnę, że i tak dobry diagnosta będzie widział, że puszka była ruszana. Ja w zeszłym roku jechałem na przegląd z rurką zamiast kata i diagnosta spojrzał na rurkę uśmiechnął się i nie było problemu z przeglądem. Nie słyszałem jeszcze żeby komuś nie podbili przeglądu przez brak katalizatora. Rurka mialaby isc w kata tylko i wylacznie ze wzgledu na ruch spalin a nie moje widzi mi sie, to ze diagnosta podbije czy tez nie juz zalezy tylko od niego niestety. A na pierwszy rzut oka pucha zawsze bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Wiem po co się wkłada rurkę w puchę, nie musisz mi tego tłumaczyć. Żeby wstawić rurkę w puchę musisz całą puchę porozcinać bo inaczej jej tam nie wspawasz. Wyraziłem tylko swoje zdanie. Według mnie to kupa niepotrzebnej roboty. Po tej operacji pucha po kacie będzie wyglądała jak twarz potwora Frankensteina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgadzam sie z Toba pretor, popatrzylem gdzie tego kata niemiaszki wcisnely i faktycznie nie ma zadnego sensu zostawiac puchy jest jak na dloni od gory i od dolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudioBas 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Odświeżę temat. Rozmawiałem z Panem Andrzejem (http://www.tlumiki-gruchot.pl/), który oferuje 3 opcje do naszych autek ;-) Widzę, że bardzo chwalone są jego wyroby. Tylko na którą opcje się zdecydować??: 1. Strumienica http://www.allegro.pl/item974733199_katalizator_strumienica_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html 2. Zamiennik z siatką w środku http://www.allegro.pl/item974746389_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html 3. Pusta rura http://www.allegro.pl/item960103364_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html Proszę o opinie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ja zamówilem pustą rurę. Jeszcze nie przyszła takze sie nie wypowiem co do jakosci i funkcjonalnosci... Ale kilku userów A4 klubu użytkują to i z tego co czytalem to polecają. Ja z obiema uszczelkami zaplacilem z wysyłką 175zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudioBas 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czekamy na resztę, osobiście myślałem nad tym zamiennikiem. Ale poczekamy na inne wypowiedzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19Martin86 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Panowie, a jakie jest prawdopodobieństwo że autko nie przejdzie przeglądu jak diagnosta zobaczy że nie ma kata ?? Tylko w jego miejscu jest jakaś rułka, czy strumiennica. Potem będzie trzeba na nowo wspawać kata?? Pytam, bo mi coś autko na niskich obrotach muli i może kata mam zapchanego i się zastanawiam nad wycięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi