Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycięce katalizatora


maxim

Rekomendowane odpowiedzi

a ze tak spytam, jakiego przyrostu mocy/momentu mozna sie spodziewac w AFN po wycieciu kata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze tak spytam, jakiego przyrostu mocy/momentu mozna sie spodziewac w AFN po wycieciu kata?

zależy jak masz zapchany... a tego nikt nie wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Właśnie wróciłem z garażu, zmieniłem mojego kata na zamiennik od P. gruchota pokazany na zdjęciu nr1 i powiem Wam że warto było! Było z tym troszkę zabawy bo naprawdę cięzko z dostępem do śrub ale dało się z lekkimi wspomagaczami w płynie :> przejechałem się kawałek i poczułem że autko jakby nabrało życia, zbiera się naprawdę ciekawie co w połączeniu ze świeżo czyszczoną turbinką daje naprawde fajny efekt! Auto nie kopci kto wie jak tylko w garażu w oczy szczypie jak cholera :) Także niezdecydowani nie czekajcie dłużej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko ja właśnie wyciąłem kata bo miałem problem z mocą przy trzech tysiącach niunie mi muliło teraz super inne auto polecam w 2.5 jest bardzo łatwy dostęp, pół godzinki roboty a w 1.9 trochę trudniej i życzą sobie trochę więcej kasy.Pamiętajcie żeby się dogadać z mechanikiem bo w katalizatorze jest cenny metal i to sprzedają.powiedzcie mechanikowi że środek sobie weź mnie a w środek wam wstawi rurę i będzie wyglądało że jest kat w razie czego.i nie trzeba żadnej strumienicy ani tłumika środkowego wystarczy zwykła rura.Super słychać świsty turbiny. POLECAM :good: :good: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy możecie polecić czy wybrać http://www.allegro.pl/item935450859_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html czy może http://www.allegro.pl/item935450879_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html i jak w dalszym ciągu sprawują wam się te zamienniki? czy same łączniki elastyczne (siatka) są wytrzymałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

u mnie w aucie mam takie "zawieszki mocy" w przedziale od 2500-3000,na VAG wyskoczył sporadyczny błąd n75 (który będzie w tym tygodniu wymieniany :wink4:) i teraz pytanie czy zapchany katalizator może też mieć wpływ na te "zawieszki" bo po czytałem trochę i poważnie myślę o wypruciu kata!! :naughty:

dodam że autko ma ponad 260 tys... co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy możecie polecić czy wybrać http://www.allegro.pl/item935450859_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html czy może http://www.allegro.pl/item935450879_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html i jak w dalszym ciągu sprawują wam się te zamienniki? czy same łączniki elastyczne (siatka) są wytrzymałe?

kilka osob juz kupiło te zamienniki , najlepiej w swojego kata wstaw rure ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie i tak jest ta plecionka do wymiany wiec moze bym odrazu kupił taki zestaw..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

u mnie w aucie mam takie "zawieszki mocy" w przedziale od 2500-3000,na VAG wyskoczył sporadyczny błąd n75 (który będzie w tym tygodniu wymieniany :wink4:) i teraz pytanie czy zapchany katalizator może też mieć wpływ na te "zawieszki" bo po czytałem trochę i poważnie myślę o wypruciu kata!! :naughty:

dodam że autko ma ponad 260 tys... co wy na to??

to chyba nie jest temat o problemach? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rurke w srodek dawac w puszke? czy nie ma sensu?

zależy czy zależy Ci na przeglądach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rurke w srodek dawac w puszke? czy nie ma sensu?

zależy czy zależy Ci na przeglądach :decayed:

No to chyba ma juz male znaczenie, chodzi mi o to czy w puszke po kacie dawac rurke czy zostawic pusta puszke. Ew. jaka tam srednica wchodzi rury. Nie mowie tutaj o samej rurce zamiast calego kata bo to odpada przez diagnostow :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba ma juz male znaczenie, chodzi mi o to czy w puszke po kacie dawac rurke czy zostawic pusta puszke. Ew. jaka tam srednica wchodzi rury. Nie mowie tutaj o samej rurce zamiast calego kata bo to odpada przez diagnostow :tongue4:

musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin :wink4

A srednice ktos moze podac? Moze pamietacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...