Skocz do zawartości

yarel

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yarel

Osiągnięcia yarel

0

Reputacja

  1. hej ja na Twoim miejscu wymieniłbym ta plecionke, brat miał podobnie w swojej A100. Też niby plecionka ok, a autem telepało na luzie:kox:wymienił i przestało
  2. świetna stronka, wielkie dzięki!! :notworthy: ze swojej strony polecam film Zombieland, fajna czarna komedia z Woody Harrelsonenem
  3. dzięki potraficie pocieszyć człowieka a już myślałem że ogarnołem wszystko w aucie
  4. stało się!! dzisiaj wyciąłem dziada!!!! i poprawę widać zwłaszcza z dołu i ładnie turbo śwista powiem tylko że zostawiłem puchę po kacie i nie słychać żadnych dziwnych polonezowatych dźwięków jak to nie którzy pisali wyżej
  5. kobieta mnie zaraziła tym kawałkiem, masakra http://www.youtube.com/watch?v=ZBDo2PHcKtU
  6. Panowie ja mam kąt wtrysku 41 ale ostatnio coś słabo pali tylko że to może wina akumulatora bo jest dosyć słaby,ale pytanie czy warto przestawiać kąt wtrysku bo w TDI TIMINIG na stronie vaglogu wyszło mi prawie idealnie biorąc pod uwagę też temperature
  7. yarel - mój nick wziął się ze studiów gdzie często gęsto z kolegami grałem w cs po sieci,a że dużo Jarków więc chciałem wpisać yarek a że akurat grałem po niezłej imprezie %%%% palec się omsknął i wpisało się yarel i tak już zostało
  8. Witam Mam problem z ręcznym, a mianowicie: po zaciągnięciu i ponownym spuszczeniu w prawym tyle ręczny trzyma, lekko i słychać jak klocki trą o tarczę na początku koło się grzało bo trzymał dosyć mocno ale po przejrzeniu forum przeprowadziłem akcje z WD40 jak radzi kolega spetsnaz w tym wątku:http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_ahh_znikaj261cy_r281czny-t54915.0.html;msg600378#msg600378 pomogło, koło się nie grzeje tylko po zaciągnięciu trzyma lekko i po kilku km puszcza i teraz pytanie czy to problem mechanizmu hamulca ręcznego czy zacisku?? czy powtórzyć akcję z WD40, coś przesmarować?? czy muszę zacisk rozbierać bo nigdy tego nie robiłem i trochę się obawiam czy podołam proszę o jakieś opinie i sugestie!! z góry wielkie dzięki dodam że przy normalnym hamowaniu nie ma problemu z trzymaniem i tarciem klocków
  9. doszedłem usterki!! przy żarówce od postojówek włożony był jakiś element metalowy ( niby przewodnik ) i po wywaleniu tego elementu, poprawieniu wtyków i włożeniu nowej żaróweczki wszystko się uspokoiło światła postojowe świecą i bezpiecznik też się już nie pali :> temat uważam za zamknięty
  10. jak nie w ASO to sprawdź w salonach Skody, te same termostaty ORI z oznaczeniami oooo/vw BEHR za 85 zeta z oringiem (tyle płaciłem w Częstochowie) Nie warto kupować Wahlerów, Vernetów i itp...
  11. miałem podobny problem, a winna temu była żarówka od przedniego postoju coś tam nie łączyło i ktoś mądry podłożył jakiś kawałek metalu jako przewodnik wywaliłem ten element, poprawiłem wtyki,wsadziłem nową żarówkę i wszystko się uspokoiło niby banalne ale polecam zobaczyć najprostsze rzeczy zanim będziemy tropili awarii po kablach
  12. dzięki za opinie, w najbliższym czasie zamierzam wywalić katalizator falowania mocy nie ma i zapala też całkiem przyzwoicie,zwłaszcza że mam już dosyć słaby akumulator na razie pojeżdżę trochę tak, a później przyjrzę się temu kątowi wtrysku (doczytam trochę i zobaczę co da się zrobić)
  13. witam ponownie Z braku czasu nie za bardzo zdążyłem cokolwiek zrobić,ale dziś jak jechałem autkiem bardzo go muliło do 3000 obrotów więc podpiąłem VAG i : 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent czyli problem "falowania mocy" i doładowania tkwi w n75 żeby było mało tego to zauważyłem dziwną rzecz, że mój n75 jest przymocowany nie do bloku silnika lecz pod turbina, a sprawdzałem u kumpla i on ma go przymocowanego do bloku??czy to na coś wpływa (pewnie coś było z nim kombinowane wcześniej ), dołączam foty: http://img198.imageshack.us/i/dsc00016xg.jpg/ http://img198.imageshack.us/i/dsc00008ody.jpg/ http://img198.imageshack.us/i/dsc00011fv.jpg/ W poniedziałek miałem wymienić czujnik G81 i zrobić logi,a teraz nie wiem czy od razu zamawiać n75 czy próbować go reanimować jeszcze jak w tym opisie:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&highlight=reanimacja Proszę o jakieś sugestie co do powyższego opisu...[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________dodam że jak przekroczy te 3000 obrotów to autko dobrze sobie radzi....[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:41_________________________________________________Witam ponownie Dokonałem potrzebnych wymian:nowy czujnik g81 oraz wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na SAMCO, bo na jednym starym znalazłem przetarcie Po zmianach odczuwam poprawę, ale zrobiłem diagnozę żeby dokładnie sprawdzić: logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8722.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8723.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8724.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8725.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8726.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8727.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8728.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8729.html logi basic settings: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8730.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8731.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8732.html logi dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8733.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8734.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8735.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8736.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8737.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8738.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8739.html Prosiłbym kolegów o ocenę logów i ewentualne porady dodam że nie VAG nie wykrył żadnych błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...