wasermann Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Witam.dziś diagnozowałem paska 110 KM AFN.Do 120 km/h jest ok.Po tym samochód wchodzi w tryb awaryjny.Samochód na spory przebieg i normalny jak na sprowadzane z Niemiec.Logi turba i przepływki.003,008,010,011. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50d33371b0d9bbc3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b4e67bb0f993c90.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76dad6e07226ea25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb4130beab229bd8.html moje spostrzeżenia.1)turbo przeładowuje-do czyszczenia? 2)Przepływka(Bosch) daje za dużo powietrza bo w gr.003 próba statyczna(tu jej niema ) masa rzeczywista zasysana powinna być-240-450.było 570.No i w biegu jest za dużo. Przepływka była czyszczona złym środkiem i podobno do platynowego drutu jest przyklejona mucha :> 3)No i w gr. 010 masa zasysanego powietrza powinna być 850-1050 a dochodzi do 1200.Podciśnienie w kolektorze ssącym też jest większe.Chodzi o ocenę przepływki bo nie ma na podmiankę i czy czyścić turbo.proszę o analizę i ewentualne korekty moich spostrzeżeń a... i w gr 008 nie widać żeby przepływomierz ograniczał moc samochodu?
zibizab Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Doprowadz turbinę do porządku przepływka jest dobra ponownie zrób logi po naprawie turbiny
Darev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Tak jak wyżej, turbo na stół bo syfu full.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się