luby1979 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam!!!jak ktos narzeka na 2.5 tdi to niech sobie przejzy posty i sprawdzi ile problemów jest z silnikami r4(np awx,blb,bre,itd),a v6(akn,afb).Dla mnie awaryjnosc v6 i r4 jest taka sama,albo nawet r4 wypadają gorzej.Wiadomo,ze są to drozsze silniki i trzeba o nie dbac,ale nie dajmy się omamic legendom lub kilku dramatycznym przypadkom!!!Ja dbam o swoj AFB,regularnie wymieniam olej(motul 0w30,bo juz wycofali 0w40),filtry stosuje sie do 10 przykazan silnika diesla i jest git!!!przejechałem juz 50 tys bez zadnych przygod.Jedyne co robie to czyszcze 1 na 2 miesiące przeplywke co daje dobre efekty(dawki mierze sobie Vag-iem).Silnik chodzi nieporównywalnie lepiej niz r4.Tyle na temat krytyki V6.Pozdrawiam
swirus Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 mam jeszcze pytanko odnosnie tej odmy skoro w nowszych modelach jest poprawiona to czy nie mozna zalozyc tej nowszej? sa miedzy nimi jakies powazne roznice?
kudalty66 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 mam jeszcze pytanko odnosnie tej odmy skoro w nowszych modelach jest poprawiona to czy nie mozna zalozyc tej nowszej? sa miedzy nimi jakies powazne roznice? zasada działania jest taka sama , mocowanie jest inne, no i niema siateczki filtrujacej tylko małe lejeczki które za mardzo nie maja sie jak zapchac,
swirus Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 Robert dziek za info mialem nadzieje ze da sie to zamienic ... niestety nie ;( szkoda
kudalty66 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Robert dziek za info mialem nadzieje ze da sie to zamienic ... niestety nie ;( szkoda jak jest dobry olej i czesto zmieniany to i ta starego typu sie nie zapycha, ja u siebie dwa lata temu zmieniałem jak narazie spokój, a juz 60 KKm nalatałem,. pozdro
swirus Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Robert dziek za info mialem nadzieje ze da sie to zamienic ... niestety nie ;( szkoda jak jest dobry olej i czesto zmieniany to i ta starego typu sie nie zapycha, ja u siebie dwa lata temu zmieniałem jak narazie spokój, a juz 60 KKm nalatałem,. pozdro no coz , zobaczymy jak to u mnie bedzie... wymieniam olej co 10tys a to jest srednio co jakies 1,5 miesiaca jak narazie maszynka smiga i jest ok :> pozdro ps: rookie i musashi maja racje; v6 jest mniej niz r4 a v6 wcale nie sa takie zle, po prostu trzeba dbac i liczyc sie z kosztami...(poczytajcie na forum jakie problemy mozna miec z nowymi samochodami) jeszcze raz pozdro i szacun 4all !!!
Grzegorz76 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ... turbo i walki ocalone, odma wymieniona, uszczelnione co trzeba.... :> ... niunia pomyka jak marzenie DZIĘKI SERDECZNE WSZYSTKIM Czyli cały problem z mocą wynikał z zapchanej odmy? Możesz powiedzieć więcej, co się poprawiło? Pozdrawiam.
swirus Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Czyli cały problem z mocą wynikał z zapchanej odmy? Możesz powiedzieć więcej, co się poprawiło? Pozdrawiam. 1) byla zapchana odma , olej w chlodnicach (szczegolnie w interku od strony kierowcy; ku memu zdziwieniu to byl czysty olej), kopcil strasznie na bialo/szaro no i czuc bylo ze jakis slaby rozpedzal sie do 180km/h(wiecej nie probowalem) ale opornie odma nowa , wszystko wyczyszczone , turbina tez poszla do specow (tylko czyszczenie) , lmm tez po czyszczeniu no i walki byly sprawdzone walki dziewice jak sie okazalo i wynika ze przebieg na liczniku mam oryginal jak to stwierdzil znajomy mechanik : "partacze przy nim robili ale jest ok" przez jakis czas jeszcze kopcil ale juz jest dobrze , no i to dziwne szarpanie tez juz historia przyspiesza tak jak powinien , pracuje ciszej no i spalanie spadlo o jakis litr (srednio na trasie okolo 7l przy predkosci do 180km/h; w miescie 7-8l; klima u mnie chodzi non stop ) nie mam za lekkiej nogi ale tez i nie przekraczam 3,5tys obrotow zazwyczaj krece do 2,8... 2) zaraz po zakupie autka mialem przygode z lmm ... predkosc max jaka uzyskalem to bylo 190km/h a spalanie 14l !!! do wymiany polecial termostat i lmm do czyszczenia po tych zabiegach max predkosc to 240(wedlug licznika) a spalanie od 6 do 9,5 nie wiem czy o to chodzilo Grzegorz ale jak masz jeszcze jakies pyt to smialo pisz postaram sie odp jak najszybcie to mozliwe pozdrawiam
swirus Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 240? Masz wirusa? mam nadzieje ze nie :> po prostu pedal do podlogi na A2 i licznik pokazal 240 a navi 234 (jechalem sam; male obciazenie) na tym samym odcinku zaladowany 5 osob i pokazny bagarz pokazal 225km/h (navi220km/h) tez mnie to zdziwilo bo w papierach ma 212km/h max raz robilem taki test i juz raczej nie bede cos mi mechnik mowil ze normalnie to ma jakis ograniacznik a u mnie moze byc zdjety pozdro ps: avant , manual 6 , fwd
juchas Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 polecam olej liqui moly mos2, wg mnie najlepszy do tego silnika, po zalaniu od razu będzie inna praca silnika. poz
kubson Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ogranicznika to on zadnego niema raczej :gwizdanie: a to 240 z tym silnikiem w polsce szacun xD
swirus Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 kubson , to 240 to nie w pl jedyne znane mi miejsce w pl gdzie bylo by to mozliwe to kierunek olszyna kawalek przed granica prawko nie traktuje jak payback (nie zbieram punktow ile sie da) jest mi potrzebne wiec nie polecam takich numerow w niemczech sa odcinki bez ograniczen wiec elektromagnes zamiast pedalu i czekasz ... szkoda ze tego nie nagralem to bym wystawil to na youtube jak juz wspomnialem raz testy byly i mnie wystarczy pozdro
juchas Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 ja swoją 220 leciałem, coś około tzn minimum tyle było na blacie, jeszcze mógł ale zestopowałem
kudalty66 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 240? Masz wirusa? mam nadzieje ze nie :> po prostu pedal do podlogi na A2 i licznik pokazal 240 a navi 234 (jechalem sam; male obciazenie) na tym samym odcinku zaladowany 5 osob i pokazny bagarz pokazal 225km/h (navi220km/h) tez mnie to zdziwilo bo w papierach ma 212km/h max raz robilem taki test i juz raczej nie bede cos mi mechnik mowil ze normalnie to ma jakis ograniacznik a u mnie moze byc zdjety pozdro ps: avant , manual 6 , fwd n ogranicznika to on zadnego niema raczej :gwizdanie: a to 240 z tym silnikiem w polsce szacun xD w Polsce koło Konina, sam na pokładzie, ale auto załadowane róznymi cieżkimi rzeczami, był moment ze miałem rowne 240 na liczniku,. fajne jest chwilowe spalanie na FISie pozdro
CzarnyKebi Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Co do prędkości to ja lecialem 227km/h Czułem ze jeszcze chce iść ale odpuściłem bo zaczynały sie nie równości na drodze(lokalna droga,wkoło las)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się