Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- termostat legł

- przycina sie mechanizm VTG..dynamiczna jazda powinna mu pomóc

- nie podoba mi sie korekcja na 3 garku...

Reszta bardzo OK.

Poprosze jeszcze 018 i 023 stat

Pozdr

Opublikowano

brak grupy 013 dynamicznej taka sama jak statyczna

Opublikowano

- przycina sie mechanizm VTG..dynamiczna jazda powinna mu pomóc

eeee tam ... w 1 sekunde zbija jak nalezy ... dobrze jest ... nie strasz kolegi ....

z reszta sie zgadzam ... :decayed:

Opublikowano

Zrob brakujace grupy...[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 09:47_________________________________________________

eeee tam ... w 1 sekunde zbija jak nalezy ... dobrze jest ... nie strasz kolegi ....

Cos jestem przewrazliwiony po ostatnich przejsciach... :wink4:

Opublikowano

zalej uszlachetniacz do paliwa firmy LM i bedzie git jeśli chodzi o korekcje PD

mi zdecydowanie pomogło

Opublikowano

Kiedy wymieniałeś rozrząd grupa 004 ostatnia kolumna najlepiej jak jest 00 a ty masz powyżej 1 albo rozrząd do poprawy, jak nie to trzeba kąt synchronizacji ustawic opis na forum :szukaj:

Opublikowano

rozrzad od biedy mozna zostawic ...

Opublikowano

Za ile rozrzad do wymiany...?

Opublikowano

auto z Niemiec, ma wklejkę, że rozrząd wymieniali przy 90tyśa następny przy 180 tyś ... wiec wychodzi, że jeszcze 50tyś mogę przejechać.. ale chyba coś nie gra z tym kątem synchronizacji i trzeba wymienić??

Opublikowano

kierownicami w turbo bym się nie przejmował- miałem dokładnie tak samo - po wymianie rozrządu pojeździłęm, dynamicznie i wszystko wróciło do normy :good:

wymień termostat i pojeździj dynamicznie a bedzie ok :>

Opublikowano

wiec wychodzi, że jeszcze 50tyś mogę przejechać.. ale chyba coś nie gra z tym kątem synchronizacji i trzeba wymienić??

Jak jestes pewny tego przebiegu to nic nie rob z rozrzadem az do jego wymiany...

PS

Jakby to byla moja fura zmieniłbym rozrzad przy 150 - 160 tys... :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

no ale o czym świadczy ten zły kąt synchronizacji?? że rozrząd był źle wymieniony>??? o co dokładnie chodzi??

bo to dla każdego poważna sprawa i nie chciałbym przeżyć przykrej niespodzianki na drodze ;([br]Dopisany: 29 Październik 2009, 11:00_________________________________________________no do końca nie jestem pewny ...

w ogóle to o co chodzi z tym całym kątem synchronizacji ?

mechanik źle wymienił rozrząd??

Opublikowano

kąt synchronizacji nie jest zły... parametr ktory go opisuje u Ciebie jest w granicach ogolnie przyjetej normy.

Zasada jest prosta im blizej zera tym lepiej.

Dlaczego sie przestawia - napinacz naturalnie sie zuzywa, pasek naturalnie sie wyciaga etc..

Rozrzad nie byl zle wymieniony.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czyli "ręczna" korekcja kąta wystarczy i można dalej jeździć ?? :decayed:

IMO nie jest konieczna ale jak chcesz miec wszystko na TIP TOP to zrob...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...