sokol22 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam Od tygodnia nie wiem dlaczego podczas przyśpieszania gaz 2/3 lub full mam syczenie w kokpicie i słychać go na zewnątrz. Zrobiłem tak otworzyłem okno i gaz na full i jest mocne syczenie ... jakby był zatkany wydech, lub jakaś dziura w przewodach. Trochę czytałem na forum o zatkanym katalizatorze, ale nie wiem czy to on. - nie widzę spadku mocy.. Nadmienię że to nie stało się od razu słyszałem syczenie wcześniej mniej intensywy i nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak przyspieszam, to jest masakra nawet kolesie pytaja co tak ci syczy. Może ktoś miał taki problem , dzisiaj podłącze do Vaga i sprawdze czy są błędy. Audi A4 97' 1.9TDI pozdrawiam sokol2
zibizab Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Sprawdż przewody gumowe od turbiny-do kolektora ssącego. Może być pękniecie
Armi Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Skąd ja to znam :gwizdanie: Za pierwszym razem myślałem, że mi powietrze ucieka z koła Też słyszę ten szum, też mi auto nie straciło mocy. Sprawdzałem przepływowierz, termostat, węże gumowe, węże podciśnienia i NIC. Syczy tak jak syczało. A i nikt nie jest w stanie powiedzieć co się stało. Vag nie pokazuje błędów. _________________________________________________ Podobny temat ale tam była strata mocy: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_notlauf_syczenie_przeplywka-t95208.0.html;all=
chris.lkr Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam U mnie też syczy (szumi) ale poza tym nic złego się nie dzieje. Po prostu się do tego przyzwyczaiłem
Armi Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 nieszczelność dolotu Niekoniecznie :gwizdanie:
wojtekce Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 sokol22 jak znajdziesz usterkę to napisz co było
ksiadz99 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 u mnie syczalo przy przyspieszaniu, okazalo sie ze to dziura w jednym z podcisnieniowych wezykow od N75.. w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi ci wezyk, odepnij go i dmuchaj w niego - powietrze nie powinno nigdzie uchodzic, jezeli uslyszysz syczenie - znajdz dziure (czesto pekaja pod tymi materialowymi kondonami i nie widac dziury). Kolejna sprawa to wszystkie weze idace do i z intercoolera, zwroc uwage na miejsca po opaskach.
sokol22 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 Podłączyłem Vag'a i niestety brak błędów W wtorek jestem umówiony z mechanikiem, mam nadzieje że znajdzie usterkę. I oczywiście podzielę się z wami informacjami. nara
ksiadz99 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 no bo jaki blad ci mial wyskoczyc, pekniety wezyk? takie rzeczy tylko w logach i w ogledzinach typowo fizycznych mozna wykryc, dlatego mowie ci nurkuj pod maske, odlacz ten wezyk o ktorym mowilem i dymaj. ja bylem poprostu w ogromnym szoku jak sie dowiedzialem ze tak glosny szum wywolany byl malenka dziurka w wezyku podcisniniowym. I szum rowniez w moim przypadku dochodzil z kokpitu, jakby z nawiewow.
goldi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Koledzy u mnie też syczało okazało się dziura w wężu podciśnieniowym tym krótkim są dwie sztuki o długości 60mm i średnica wewnętrzna 50mm dziura była pod opaską koszt 90 zł w serwisie za jeden a jak kupiłem w sklepie z wężami ciśnieniowymi pół metra za 40 zł
Armi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 u mnie syczalo przy przyspieszaniu, okazalo sie ze to dziura w jednym z podcisnieniowych wezykow od N75.. w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi ci wezyk, odepnij go i dmuchaj w niego - powietrze nie powinno nigdzie uchodzic, jezeli uslyszysz syczenie - znajdz dziure (czesto pekaja pod tymi materialowymi kondonami i nie widac dziury). To nie to Ile się odmuchałem, odłączałem te wężyki i nic. Syczy dalej.
SoMeS Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 to posprawdzaj jescze po tych grubszych wężach
Armi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 to posprawdzaj jescze po tych grubszych wężach Sprawdzałem już chyba z 10 razy. Nie tylko ja. Mechanicy też sprawdzali. Wymieniłem już kilka węży podciśnienia, wymieniłem przewody paliwowe (to nie to). W tygodniu wymienię filtr powietrza ale wątpię, żeby to było to. Żeby ten dziad chociaż na mocy stracił a tu nic. Pięknie jedzie tylko ten syk. Prawie jak zawór blow off pssssyt pssyt :polew: Jestem bardziej niż podłamany bo już się sam z siebie śmieje.
SoMeS Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 to wyciągnij jeszcze filtr powietrza i sprawdź czy cały to raz a dwa to obejrzyj IC z każdej strony może tam gdzieś mi się przypomniało że FMIC tak mi pięknie podczas jazdy syczy jak dostaje w piz*e ale to nie z racji nieszczelności tylko tak sam z siebie
sokol22 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Koledzy u mnie też syczało okazało się dziura w wężu podciśnieniowym tym krótkim są dwie sztuki o długości 60mm i średnica wewnętrzna 50mm dziura była pod opaską koszt 90 zł w serwisie za jeden a jak kupiłem w sklepie z wężami ciśnieniowymi pół metra za 40 zł Witam Dokładnie tak jak Goldik.... Cały dzien szukania i w końcu znalazłem dziurka była również po opaską dociskającą nie wiem czy dobrze wstawiłem link do zdjęcia: http://chomikuj.pl/sokol2 Zdjęcie jest w galerii Także problem rozwiązany, A ha co do kosztów gumy to hmmm 98 zł za 6 cm gumy(oryginał) to trochę drogo, kupiłem za 35 zł zbrojony i działa. Wielkie dzięki za pomoc [br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 22:39_________________________________________________A ha mam jeszcze jedno pytanko Na desce rozdzielczej nie świeci się lampka(dioda) od podświetlenia obrotomierza, Obrotomierz oświetlany jest do połowy . Pewnie spaliła się żaróweczka . Ciężko jest to wymienić ???? Trzeba rozbierać cały licznik ?? dzięki za odpowiedź
SoMeS Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 trzeba rozebrać cały licznik ale to nie dział od tego
goldi Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Wystarczy wyjąć licznik i masz żaroweczki na wierzchu w młodszych modelach są diody lutowane przynajmniej u mnie są żarowki
Armi Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Dobra akcja, stwierdziłem że wymienię gumowy wąż (ten ze zdjęcia sokol22), poszedłem do sklepu a gość mówi 120zł oryginał. Podziękowałem. Pojechałem do sklepu z częściami do maszyn rolniczych i kupiłem taki wąż (UWAGA) 5 zł! Teraz pozostało mi sprawdzenie czy to on jest przyczyną syczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się