Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwny szum podczas przyśpieszania , wewnątrz i na zewnątrz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:wallbash:

ja tam jestem zwolennikiem ori lub ewentualnie czegoś mocniejszego :wink4:

u mnie wszystkie wężyki te mniejsze podciśnieniowe wymienione są na takie podwójnie zbrojone grube - te większe z dolotów itd wymieniane sukcesywnie po kolei na aluminium z silikonem :gwizdanie:

Opublikowano

Ja też nie jestem zwolennikiem druciarstwa. Stojąc przed wyborem kupić wężyk za 120zł czy za 5 zł wybrałem drugą opcję bo tak naprawdę to nie wiedziałem czy to przez dziurę akurat w tym wężu syczy. Okazało się, że tak. Trochę bym się zdenerwował gdybym kupił wąż za 120zł. wymienił i dalej słyszał syk.

Zresztą jak popatrzyłem na ten oryginalny to pomyślałem "kiepsko wygląda".

Wąż który kupiłem jest grubszy i bardziej zbrojony niż ten oryginalny.

_________________________________________________

Wężyki ciśnieniowe "sznurówki" też pozmieniałem na mocniejsze.

Ale się cieszę :dance:

Dziękuję wszystkim, którzy próbowali mi pomóc :notworthy:

Opublikowano

polecam się na przyszłość :hi:

Opublikowano

Witam. U mnie w aucie też coś syczy podczas przyśpieszania, ale syczy tylko na chwilę i jak przestaje to auto zaczyna bardziej przyśpieszać. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe i dalej to samo. Węże od turbo raczej wykluczam bo syczało by cały czas a tu jest tak, że syczy tylko na chwilę, przeważnie między 2000-3000 obr. Wie ktoś może co to może być?

Pozdrawiam.

Opublikowano

może to być dokładnie to samo... i nie wykluczaj czego nie sprawdzając tego - taka moja rada :naughty:

Opublikowano

Załamka, znów mi syczy. Co prawda trochę ciszej i inaczej bo tak bardziej "pierdzi" w czasie przyśpieszania.

Został mi do wymienienia przewód od EGR, mam nadzieję, że to on jest winny.

_________________________________________________

Pretor, mi też przestaje syczeć po pewnym czasie. Syczy wtedy jak dodaję gazu.

Opublikowano

Posprawdzaj wszystkie węże .. sam nie dasz rady...

Z kolesiem bardzo długo szukaliśmy dziury w wężu.. Braliśmy na podnośnik myśląc że to przewody od IC , okazało się że to na gorze silnika.

sokol2

Opublikowano

Zostawiam auto mechanikowi, nie odbiorę dopóki nie znajdzie przyczyny syku :evil:

Mam pewnie kilka nieszczelności, jedną znalazłem ale na resztę nie mam ani siły ani nerwów.

Opublikowano

Daj znać co było przyczyną syczenia. Czekam z niecierpliwością :rolleyes: .

Opublikowano

Posprawdzaj wszystkie węże .. sam nie dasz rady...

Z kolesiem bardzo długo szukaliśmy dziury w wężu.. Braliśmy na podnośnik myśląc że to przewody od IC , okazało się że to na gorze silnika.

sokol2

To znaczy co było przyczyną

Opublikowano

nie dostaje Ci furak jakiegoś przeładowania? :mysli:

Opublikowano

I jak, znalazłeś przyczynę syczenia?

Ja wymieniłem te dwa grube krótkie węże (przy kolektorze ssącym i obok zbiorniczka wyrównawczego) na naprawdę porządne i dalej to samo. Jak pisałem wcześniej wymienione też wszystkie wężyki podciśnieniowe i dalej "szumi" przez chwilę podczas gwałtownego dociśnięcia gazu. Może to być jakaś nieszczelność w EGR? Na postoju jak się daje gwałtownie gazu nie słychać tego w ogóle, tylko pod obciążeniem.

Opublikowano

ja mialem takie syczenie jak mi się dziura zrobiła w gumie łączącej kolektor ssący z platikową rurą idącą do IC - taka szeroka przy grodzi z accu idzie. Mialem z tego powodu takze spore kopcenie. Tobie nie kopci ??

Opublikowano

Nic nie kopci.

Opublikowano

Nic nie kopci.

Pretor, mam dokładnie tak jak Ty.

Próbuje się umówić z naprawdę dobrym mechanikiem ale u niego są kolejki. Może w środę uda mi się samochód zaprowadzić do serwisu.

Opublikowano

Wymieniłem uszczelki przy EGR i dalej to samo. Zauważyłem, że jednego dnia przy gwałtownym wciśnięciu gazu szumi dłużej a innego krócej. Oczywiście w podobnych warunkach i na tym samym biegu. Mam już powoli dość tego auta :( . To jest moje siódme auto w tym czwarty z rzędu diesel i z żadnym nie miałem tyle kłopotów co z tym.

Opublikowano

Witam. Mam podobny problem w moim AFNie i szukam już 2m-ce.Ale wtłoczyłem już tyle wiedzy do głowy z tego forum, że chyba jestem blisko rozwiązania problemu. Dodam, iż sprawdzałem wężyki i przewody dolotu, turbo czyszczone a logi dobre. Dziwi mnie tylko, że prawie nic nie puszcza dyma, nawet przy pełnym bucie.Dobrze pali i równo przyspiesza, ale mocy trochę brakuje. Zostały mi jeszcze dwie rzeczy do sprawdzenia: kolektor ssący (wyczyścić) i na końcu katalizator. ----------------------------Kolektor ssący wypucowany a katalizatora brak.

Dodam, że syk jest słyszalny od początku przyspieszania tak do 2300 obr/min. Ciśnienie doładowania rośnie wraz z syczeniem do 2000 mbar , potem jest cisza. I o co tu chodzi????????????????

Opublikowano

mogl ci pojsc katalizator i auto stracilo moc kolega tak mial dodawal gazu a auto wogole nie przyspieszalo ;/ wycignol kata wstawil strumienice i smiga

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Okazało się, że jest dziura ale nie w gumowym wężu tylko w metalowej rurze przy IC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...