SoMeS Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 ja tam jestem zwolennikiem ori lub ewentualnie czegoś mocniejszego u mnie wszystkie wężyki te mniejsze podciśnieniowe wymienione są na takie podwójnie zbrojone grube - te większe z dolotów itd wymieniane sukcesywnie po kolei na aluminium z silikonem :gwizdanie:
Armi Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja też nie jestem zwolennikiem druciarstwa. Stojąc przed wyborem kupić wężyk za 120zł czy za 5 zł wybrałem drugą opcję bo tak naprawdę to nie wiedziałem czy to przez dziurę akurat w tym wężu syczy. Okazało się, że tak. Trochę bym się zdenerwował gdybym kupił wąż za 120zł. wymienił i dalej słyszał syk. Zresztą jak popatrzyłem na ten oryginalny to pomyślałem "kiepsko wygląda". Wąż który kupiłem jest grubszy i bardziej zbrojony niż ten oryginalny. _________________________________________________ Wężyki ciśnieniowe "sznurówki" też pozmieniałem na mocniejsze. Ale się cieszę Dziękuję wszystkim, którzy próbowali mi pomóc
Pretor Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam. U mnie w aucie też coś syczy podczas przyśpieszania, ale syczy tylko na chwilę i jak przestaje to auto zaczyna bardziej przyśpieszać. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe i dalej to samo. Węże od turbo raczej wykluczam bo syczało by cały czas a tu jest tak, że syczy tylko na chwilę, przeważnie między 2000-3000 obr. Wie ktoś może co to może być? Pozdrawiam.
SoMeS Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 może to być dokładnie to samo... i nie wykluczaj czego nie sprawdzając tego - taka moja rada
Armi Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Załamka, znów mi syczy. Co prawda trochę ciszej i inaczej bo tak bardziej "pierdzi" w czasie przyśpieszania. Został mi do wymienienia przewód od EGR, mam nadzieję, że to on jest winny. _________________________________________________ Pretor, mi też przestaje syczeć po pewnym czasie. Syczy wtedy jak dodaję gazu.
sokol22 Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Posprawdzaj wszystkie węże .. sam nie dasz rady... Z kolesiem bardzo długo szukaliśmy dziury w wężu.. Braliśmy na podnośnik myśląc że to przewody od IC , okazało się że to na gorze silnika. sokol2
Armi Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Zostawiam auto mechanikowi, nie odbiorę dopóki nie znajdzie przyczyny syku Mam pewnie kilka nieszczelności, jedną znalazłem ale na resztę nie mam ani siły ani nerwów.
Pretor Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Daj znać co było przyczyną syczenia. Czekam z niecierpliwością .
zibizab Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Posprawdzaj wszystkie węże .. sam nie dasz rady... Z kolesiem bardzo długo szukaliśmy dziury w wężu.. Braliśmy na podnośnik myśląc że to przewody od IC , okazało się że to na gorze silnika. sokol2 To znaczy co było przyczyną
SoMeS Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 nie dostaje Ci furak jakiegoś przeładowania?
Armi Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Robiłem logi,oprócz zacinających się łopatek turbo i niedomagającej regulacji kąta wtrysku nic nie wyszło. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t95713.0.html Może ktoś coś jeszcze zobaczy.
Pretor Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 I jak, znalazłeś przyczynę syczenia? Ja wymieniłem te dwa grube krótkie węże (przy kolektorze ssącym i obok zbiorniczka wyrównawczego) na naprawdę porządne i dalej to samo. Jak pisałem wcześniej wymienione też wszystkie wężyki podciśnieniowe i dalej "szumi" przez chwilę podczas gwałtownego dociśnięcia gazu. Może to być jakaś nieszczelność w EGR? Na postoju jak się daje gwałtownie gazu nie słychać tego w ogóle, tylko pod obciążeniem.
zibolek Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 ja mialem takie syczenie jak mi się dziura zrobiła w gumie łączącej kolektor ssący z platikową rurą idącą do IC - taka szeroka przy grodzi z accu idzie. Mialem z tego powodu takze spore kopcenie. Tobie nie kopci ??
Armi Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Nic nie kopci. Pretor, mam dokładnie tak jak Ty. Próbuje się umówić z naprawdę dobrym mechanikiem ale u niego są kolejki. Może w środę uda mi się samochód zaprowadzić do serwisu.
Pretor Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Wymieniłem uszczelki przy EGR i dalej to samo. Zauważyłem, że jednego dnia przy gwałtownym wciśnięciu gazu szumi dłużej a innego krócej. Oczywiście w podobnych warunkach i na tym samym biegu. Mam już powoli dość tego auta . To jest moje siódme auto w tym czwarty z rzędu diesel i z żadnym nie miałem tyle kłopotów co z tym.
mirmru Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam. Mam podobny problem w moim AFNie i szukam już 2m-ce.Ale wtłoczyłem już tyle wiedzy do głowy z tego forum, że chyba jestem blisko rozwiązania problemu. Dodam, iż sprawdzałem wężyki i przewody dolotu, turbo czyszczone a logi dobre. Dziwi mnie tylko, że prawie nic nie puszcza dyma, nawet przy pełnym bucie.Dobrze pali i równo przyspiesza, ale mocy trochę brakuje. Zostały mi jeszcze dwie rzeczy do sprawdzenia: kolektor ssący (wyczyścić) i na końcu katalizator. ----------------------------Kolektor ssący wypucowany a katalizatora brak. Dodam, że syk jest słyszalny od początku przyspieszania tak do 2300 obr/min. Ciśnienie doładowania rośnie wraz z syczeniem do 2000 mbar , potem jest cisza. I o co tu chodzi????????????????
Olaf Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 mogl ci pojsc katalizator i auto stracilo moc kolega tak mial dodawal gazu a auto wogole nie przyspieszalo ;/ wycignol kata wstawil strumienice i smiga
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Problem rozwiązany. Okazało się, że jest dziura ale nie w gumowym wężu tylko w metalowej rurze przy IC.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się