seba_m_ Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Jak powyżej, typowa usterka po przekroczeniu 3000 obr, brak mocy, tylko nie wiem czy to kierownice w turbo, N75, czy przepływka. Ponowne odpalenie silnika powoduje poprawną pracę. Dodam, że sztanga pracuje poprawnie i bez oporów w pełnym zakresie. Logi: http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-003.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-008.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-010.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-011.txt Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.
spanky Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-003.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-008.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-010.txt http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-011.txt Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie. ja mam jedna ... poczytaj jak sie robi logi dynamiczne ,zrob i potem wstaw na forum ... to jedyna sugestia jaka przychodzi mi do glowy po przejrzeniu tego smietnika ... a i bledy zapisane w serownku tez by sie przydaly ...
seba_m_ Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 ja mam jedna ... poczytaj jak sie robi logi dynamiczne ,zrob i potem wstaw na forum ... to jedyna sugestia jaka przychodzi mi do glowy po przejrzeniu tego smietnika ... a i bledy zapisane w serownku tez by sie przydaly ... A więc tak zacznę od błędów: www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/bledy.jpg I logi STATYCZNE 000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/000/000.jpg 001 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/001/001.jpg 003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/003/003.jpg 004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/004/004.jpg 007 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/007/007.jpg 013 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/013/013.jpg 023 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/023/023.jpg BASSIC SETTING 000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/000/000.jpg 003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/003/003.jpg 004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/004/004.jpg 011 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/011/011.jpg DYNAMICZNE 000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/000/000.jpg -tu wszedł w tryb aw. przy 3200 obr 001 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/001/001.jpg 003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/003/003.jpg 004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/004/004.jpg 008 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/008/008.jpg 010 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/010/010.jpg 011 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/011/011.jpg
przemik Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 To czekamy do wieczora...i uzupelniej statyczne o 000 i 000 Basic Settings - aha pamietaj ze logi robimy przy temperaturze silnika > 80* Pozdrawiam
seba_m_ Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Komplet logów dodany. Proszę jeszcze raz o analizę.
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 termostat do wymiany statyczny kat wtrysku do ustawienia przycinajace sie kierownice
seba_m_ Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Termostat nowy ma dwa miesiące.
Darev Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Termostat nowy ma dwa miesiące. to już nie nowy
seba_m_ Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Może nawet nie ma dwóch miesięcy. Autko było niedogrzane bo stało troszkę włączonym nawiewem na 25* może stąd te wskazania, normalnie krótka trasa i już było 87*. A nie uważacie, że przepływomierz wariuje?
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 A nie uważacie, że przepływomierz wariuje? nie ...
przemik Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Termostat dobry - nic z nim nie rob. A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ? Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania.
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ? nastepny szuka dziury w doopie ... Przemus .. miales ostatnio problemy z turbina gdybys zrobil logi 010 a nie tylko 011 to bys nie zadawal takiego pytania ....
przemik Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Ten jak zwykle zagadkami odpowiada...musze sie domyslac...
spanky Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Ten jak zwykle zagadkami odpowiada...musze sie domyslac... w poprzednim temacie dalem Ci wskazowke ... p.s na tacy to w restauracji ...
toldek1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Termostat dobry - nic z nim nie rob. A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ? Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania. Mnie też się nie podoba ciśnienie z czujnika wysokości /ciśnienia atmosferycznego/ winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg
seba_m_ Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 Mnie też się nie podoba:mysli: G71, lub wężyk do niego bym sprawdził. Ciśnienie winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg Czyli co mam sprawdzić bo mam teraz małe zamieszanie w głowie? Tak poza tym to fajnie się temat rozwija.
spanky Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania. Mnie też się nie podoba:mysli: G71, lub wężyk do niego bym sprawdził. Ciśnienie winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg taaaa .. a co ma wspolnego cisnienie atmosferyczne z czujnikiem cisnienia w rurze dolotowej ... dla jasnosci ... dane w bloku 010 [kolumna 2 i 3] to wartosci z dwoch roznych czujnikow ... dla ulatwienia czujnik cisnienia atmosferycznego znajduje sie w ECU p.s byly jakies bledy w sterowniku ?
seba_m_ Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 Jasne, że były 65535 i 00575
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się