Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów - tryb awaryjny powyżej 3000 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak powyżej, typowa usterka po przekroczeniu 3000 obr, brak mocy, tylko nie wiem czy to kierownice w turbo, N75, czy przepływka. Ponowne odpalenie silnika powoduje poprawną pracę. Dodam, że sztanga pracuje poprawnie i bez oporów w pełnym zakresie.

Logi:

http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-003.txt

http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-008.txt

http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-010.txt

http://www.swietlica_szkolna.republika.pl/LOG-01-011.txt

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.

Opublikowano

ja mam jedna ... poczytaj jak sie robi logi dynamiczne ,zrob i potem wstaw na forum ...

to jedyna sugestia jaka przychodzi mi do glowy po przejrzeniu tego smietnika ...

a i bledy zapisane w serownku tez by sie przydaly ...

Opublikowano

ja mam jedna ... poczytaj jak sie robi logi dynamiczne ,zrob i potem wstaw na forum ...

to jedyna sugestia jaka przychodzi mi do glowy po przejrzeniu tego smietnika ...

a i bledy zapisane w serownku tez by sie przydaly ...

A więc tak zacznę od błędów:

www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/bledy.jpg

I logi

STATYCZNE

000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/000/000.jpg

001 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/001/001.jpg

003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/003/003.jpg

004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/004/004.jpg

007 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/007/007.jpg

013 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/013/013.jpg

023 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Statyczne/023/023.jpg

BASSIC SETTING

000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/000/000.jpg

003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/003/003.jpg

004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/004/004.jpg

011 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/BassicSetting/011/011.jpg

DYNAMICZNE

000 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/000/000.jpg -tu wszedł w tryb aw. przy 3200 obr

001 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/001/001.jpg

003 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/003/003.jpg

004 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/004/004.jpg

008 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/008/008.jpg

010 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/010/010.jpg

011 - www.republika.pl/swietlica_szkolna/images/Dynamiczne/011/011.jpg

Opublikowano

To czekamy do wieczora...i uzupelniej statyczne o 000 i 000 Basic Settings - aha pamietaj ze logi robimy przy temperaturze silnika > 80*

Pozdrawiam

Opublikowano

Komplet logów dodany. Proszę jeszcze raz o analizę.

Opublikowano

termostat do wymiany

statyczny kat wtrysku do ustawienia

przycinajace sie kierownice

Opublikowano

Termostat nowy ma dwa miesiące.

Opublikowano

Termostat nowy ma dwa miesiące.

to już nie nowy :wink4:

Opublikowano

Może nawet nie ma dwóch miesięcy. Autko było niedogrzane bo stało troszkę włączonym nawiewem na 25* może stąd te wskazania, normalnie krótka trasa i już było 87*. A nie uważacie, że przepływomierz wariuje?

Opublikowano

A nie uważacie, że przepływomierz wariuje?

nie ...

Opublikowano

Termostat dobry - nic z nim nie rob.

A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ?

Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania.

Opublikowano

A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ?

nastepny szuka dziury w doopie ... :wink4:

Przemus .. miales ostatnio problemy z turbina ;) gdybys zrobil logi 010 a nie tylko 011 to bys nie zadawal takiego pytania .... :wink4:

Opublikowano

Ten jak zwykle zagadkami odpowiada...musze sie domyslac...

Opublikowano

Ten jak zwykle zagadkami odpowiada...musze sie domyslac...

w poprzednim temacie dalem Ci wskazowke ...

p.s na tacy to w restauracji ... :naughty:

Opublikowano

Termostat dobry - nic z nim nie rob.

A ten przeplywomierz to oryginalny do tego silnika jest zamontowany ?

Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania.

Mnie też się nie podoba ciśnienie z czujnika wysokości /ciśnienia atmosferycznego/ winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg

Opublikowano
Mnie też się nie podoba:mysli: G71, lub wężyk do niego bym sprawdził. Ciśnienie winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg

Czyli co mam sprawdzić bo mam teraz małe zamieszanie w głowie? Tak poza tym to fajnie się temat rozwija.

Opublikowano

Nie podoba mi sie tez cisnienie atmosferyczne jakie pokazuje czujnik cisnienia doladowania.

Mnie też się nie podoba:mysli: G71, lub wężyk do niego bym sprawdził. Ciśnienie winno oscylować w granicach 989, w logu widać coś ponad 600 co jest nie do przyjęcia więc tu szukałbym przyczyny. Dla jasności 010 - www.tokam.pl/091030%20logi/d010.jpg

taaaa .. a co ma wspolnego cisnienie atmosferyczne z czujnikiem cisnienia w rurze dolotowej ...

dla jasnosci ... dane w bloku 010 [kolumna 2 i 3] to wartosci z dwoch roznych czujnikow ... :naughty:

dla ulatwienia czujnik cisnienia atmosferycznego znajduje sie w ECU ;)

p.s byly jakies bledy w sterowniku ?

Opublikowano

Jasne, że były 65535 i 00575

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...