chudineze 21 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Po zmianie kół na zimowe ( z 17'' na 15'' ) nie stuka aż tak mocno prawie w ogóle , podjechałem do znajomego mechanika zaczął mi sprawdzać i mówi ze tak na 80% jest wybity prawy banan. Na samej główce tam gdzie gumka to aż takich luzów nie ma, ale po drugiej stronie rusza sie jak szalony... Chyba poczekam do wiosny bo teraz mi prawie w ogole nie stuka przy tych zimowych felgach 15'' , co za teoria zmień od razu święta racja bo potem to całość będziesz musiał wymienić jak roztłucze resztę wahaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 okazało się że luz był ale na metalowej tulejce która jest w zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Chodzi o to żeby wahacz zamontować i nie dokręcać od razu śrub na maksa (chodzi tu o śruby mocujące wahacz a nie koło ). Dopiero jak postawi auto na kołach, pobuja trochę przodem to wtedy powinien dokręcić śruby już na full. A mam pytanko jak mechanik tak nie skrecił to jaki bedzie to miało wpływ na zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 To pójdą ci szybciutko tuleje metalowo-gumowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 To pójdą ci szybciutko tuleje metalowo-gumowe nie da sie wymienic samych tuleji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 podobno można dać do regeneracji ale ja osobiście bym nie ryzykował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nie jak sie nie da to nie ma co kombinowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Odświeżam temat i podpinam się z moim problemem. U mnie puka coś z prawej strony jak wchodze w ciasny prawy zakręt. Puknie mocno i jeden raz. Końcówki drążków kierowniczych zmienione 2 miesiące temu, 4 dolne wahacze Meyle mają 20kkm ale za to górne to jakieś podróby ale luzów nie ma. Na dziurach i w spokojnych zakrętach nic nie puka. Co to możebyć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ja taksamo się podepnę i mam takie pytanko mianowicie wymieniłem poduszkę pod silnikiem jakieś niecałe 1000 km temu bo mi pukała mechanik wymieniał i niebyło mnie przy wymianie a dzisiaj sobie jadę a tu dalej zaczęło coś pukać w tym samym miejscu i takie same objawy jak przedtem czyli podczas zmiany biegów i jak ruszam to właśnie puka i czy jest możliwe że znowu poduszka sie wysypała czy to mechanik wcisnął mi jakiś shit ? Ale jak mówię po wymianie przez ten czas była cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoorPH 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ja mialem podobny problem u mnie to był wahacz.. na szczeście juz wymieniony komplet. Teraz nie ma żadnych stuków puków.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się