Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbo Timer APEXI - jak podłączyć


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy zakupiłem takie urządzenie jednak nie ma w nim instrukcji i nie moge za bardzo w sieci znaleść jak to podłączyć. Znalazłem tylko że szary przewód podpinam do ręcznego, czarny do uziemienia, natomiast biały powinien być do sondy lecz w benzynie się nie podłącza. Mam jeszcze czerwony, zielony i niebieski. Domyślam się że pewnie gdzieś w stacyjkę trzeba się wpiąć, ale w które przewody?? A może są tam poprostu przewody o tych samych kolorachh i do nich trzeba wpiąć?? Jakby mógł ktoś napisać, najlepiej tak żeby zostało dla potomnych:)

Opublikowano

dzięki.

tylko teraz rozumiem że czerwony to +, ale do akumulatora??

no i zielony do zapłonu, ale możesz napisać jaki kolor przy stacyjce to zapłon??i ewentualnie w którym miejscu najlepiej go wpiąć??

Opublikowano

dzięki.

tylko teraz rozumiem że czerwony to +, ale do akumulatora??

no i zielony do zapłonu, ale możesz napisać jaki kolor przy stacyjce to zapłon??i ewentualnie w którym miejscu najlepiej go wpiąć??

tak czerwony to (jak nazwa wskazuje Constant) stały +

masz TT apexi taki ? (jeśli taki to mogę pomóc bo podłączałem go niedawno u siebie)

turbotimer001-3.jpg

tu masz kostkę stacyjki

Schematwtyczkistacyjka.jpg

opis:

"Na przewodach 3,4 jest stale +12

Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (świecą kontrolki) na przewodach 5,2 pojawia się +12

Po przekręceniu w pozycje odpalania na przewodach 1,6,5 pojawia sie +12 a na przewodzie 2 znika"

Opublikowano

Dokładnie mam właśnie taki jak na foto. To możesz mi jeszcze napisać do których numerków z Twojego rysunku podłączyłeś czerwony i zielony przewód??

Opublikowano

do 3 stałe 12+ czyli czerwony do czerwonego a do 5 (czarny)podaj zielony :good:

Opublikowano

Ja podłączyłem wg poniższego opisu (metodą prób i błędów) i jest ok :good:

czerwony daj do listwy na zacisk 30

6dfa8b7a05b7f7ecm.jpg

TT kostka stacyjki

zielony ------- czarny nr.5

niebieski ------- żółty z czarnym paskiem nr.2

kostka licznika (zielona, licznik poliftowy)

szary ------- brązowy pin13

Opublikowano

TT-TurboTimer-to ze po ostrej jezdzie dajesz sobie czas 2min,wyciagasz kluczyk ze stacyjki zamykasz auto idziesz do domu a po 2 min auto gasnie jest to ochrona turbinki :)

Opublikowano

dzięki Tukan :good:

fajna sprawa i dochodzi do moich planów :wink4:

Opublikowano

podłączyłem i wszystko by było ok gdyby nie to że nie mogę zamknąć auta zanim zgaśnie:/ Muszę pewnie podłączyć któryś z kabli do alarmu. Ktoś wie może który i w które miejsce. Alarm mam chyba fabryczny...

No i jeszcze odnośnie podpięcia do ręcznego. Trzeba podpiąć do kabla o kolorze biało-brązowego.

Opublikowano

podłączyłem i wszystko by było ok gdyby nie to że nie mogę zamknąć auta zanim zgaśnie:/ Muszę pewnie podłączyć któryś z kabli do alarmu. Ktoś wie może który i w które miejsce. Alarm mam chyba fabryczny...

No i tu sa problemy,bylo to gdzies opisywane..czytalem ze trzeba przestroic alarm zeby załaczał sie po ok 2 min od zamkniecia auta :)
Opublikowano

czytalem ze trzeba przestroic alarm zeby załaczał sie po ok 2 min od zamkniecia auta :)

ktoś wie jak się to robi?? Jakiś szpec tylko, czy np da się Vagiem jak jest ori alarm??

Opublikowano

czytalem ze trzeba przestroic alarm zeby załaczał sie po ok 2 min od zamkniecia auta :)

ktoś wie jak się to robi?? Jakiś szpec tylko, czy np da się Vagiem jak jest ori alarm??

Napisz do Krzynka on zakladał TTi moze cos podpowie :wink4:
Opublikowano

Krzyniek niestety nie wie jak to zrobić. On zamyka auto z kluczyka, a alarm zostaje nieuzbrojony...Może jednak ktoś coś wymyśli. Np kolega z Subaru sobie z tym poradził, ale pewnie w audi to nie będzie to samo...

http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?p=852119#852119[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 10:18:01_________________________________________________nie ma żadnego szpeca co by coś wymyślił?? :)

Opublikowano

podłączyłem i wszystko by było ok gdyby nie to że nie mogę zamknąć auta zanim zgaśnie:/ Muszę pewnie podłączyć któryś z kabli do alarmu. Ktoś wie może który i w które miejsce. Alarm mam chyba fabryczny...

też tak miałem i mój koleś - magik od elektroniki mi to zrobił bo tez miałem z tym problem ,najpierw wlutował jakiś przekaźnik ale po zamknięciu na pracującym silniku alarm wył bo się włączał czujnik wstrząsowy , nie wiem w jaki sposób to rozwiązał ale : samochód po zamknięciu z kluczyka uzbraja alarm bo nawet wsiadając przy załaczonym silniku ( na TT ) i wkładając kluczyk do stacyjki alarm zaczyna wyć , ale nie wyje od pracy silnika przez to że sie trzęsie

dodam tylko że mam dokładany alarm , nie ori.

Opublikowano

mój koleś - magik od elektroniki mi to zrobił

a mógłbyś się dowiedzieć jak on to zrobił??:)

jestem za głupi żeby to pojąć , moge dać ci numer do niego i sobie pogadacie :)

Opublikowano

A nie mógłby Ci narysować np jakiegoś schematu który byś wrzucił na forum??Nie wiem czy ja się też dogadam bo przez telefon może byc ciężko. W ostateczności jak nie dasz rade załatwić tego schematu to wylij mi nr na priw do przedzwonie... To jest jakiś Twój znajomy??

Opublikowano

To jest jakiś Twój znajomy??

bardzo dobry znajomy , na pewno sie z nim dogadasz

Opublikowano

To jest jakiś Twój znajomy??

bardzo dobry znajomy , na pewno sie z nim dogadasz

to wyślij jak możesz numer na priw do niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...