Nosfer Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Ku.wa Thomas :wallbash: Czego mi nie przypomniałeś Myślałem, że pamiętasz. Hehehe.. No tak, tak - jak widać :kox:
KmK Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 no i przybyło troche Hp :> mam pytanie z czystej ciekawości, dlaczego Nm jest stosunkowo mało i są tak wysoko ? powiem tak seryjnym e9 troche jeździłem, nie porównuje go ani do mojej kanapy ani do a4, ale tam jest 360 Nm / 3450 a tak na codzień to mułowaty ten wynalazek jest a waży tylko 1450kg a nie 200kg więcej, dlatego interesuje mnie dlaczego tak wysoko te Nm. ja bym chętnie zobaczył 50-150 i 100-200.
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Nm jest mniej, dla bezpieczeństwa zarówno silnika jak i skrzyni. Wowo ma 330KM i "tylko" 380Nm, bo to jest bezpieczna granica dla tego silnika. A to, że jest wyżej to normalne przy większym turbo. Teraz jest w sam raz do jazdy na codzień. Na poprzednim wykresie miałem więcej Nm niżej i gorzej się jeździło.
Remik-A4 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Tomcio wykresik i ja bym tak bezpiecznie zostawil :gwizdanie: nie dmuchaj maxow bo papier wynik szal moze sie przyczynic do kolejnych wydatkow $$$ jak sie cos spier... a tu przeciez nie o to chodzi biorac pod uwage, ze za jakis czas kupisz mocniejsza A4
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 a tu przeciez nie o to chodzi biorac pod uwage, ze za jakis czas kupisz mocniejsza A4 Możliwe, że niekoniecznie Audi, ale będzie biturbo.
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 :kox: Japan car masz na mysli ? Nie, nie german. Polecam poczytac blog gości, co robili mi wydech i cooler. <a href="http://sport-tig.blogspot.com/">TUTAJ</a>
mgtan Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 piękna sprawa 270 Km ja bym u siebie chciał coś jeszcze wyrezać ale szanse na to znikome w BRD ;-)
KmK Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Thom4s, ja mam 320Nm ale przy 2600, dlatego pytałem 335 nawet jeden z forumowiczów ma/miał do sprzedania no chyba, że gt-r ale słabo rodzinny ale jak już wpakowałeś troche kasy w tą b6 to miło by było dla czystego sumienia troche to poupalać
variocustoms Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 kolesie ładnie operują kwasówką, widać, że nie druciarstwo, takim oddać furę to przyjemność po tym kacie Magnaflow czujesz jakieś zmiany ? kurna ja mam aż 4 katy więc ich chyba nie ruszę
Thom4s Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 KmK, narazie wiadomo pojeżdżę jeszcze tym, ale w planach mam w przyszłości 335i najlepiej z Xdrive i M pakiecie. Chcę pojeździć czymś co ma silnik za przednią osią i 360KM po chipie. Co do Sport-tig to naprawdę polecam Pawła i Rafała. Paweł 8 lat spawa artystycznie, a wydechy robi tylko jako hobby, na boku i szczerze ich polecam. Druga rzecz to są naprawdę za***istymi ludźmi. Po kacie nie ma żadnych zmian. Założyłem go, bo będę przerejestrowywał samochód na holenderskie blachy i musi przejść test emisji spalin. Ten co ja mam to jest 200 cpsi.
KmK Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Thom4s, nie wiem jak się sprawuje x-drive, jednak 335 również bardzo mi się podoba..
David Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Tomek a Ty przeprowadziles sie z Irlandii do NL? czemu lepsze zarobki?
Thom4s Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 Tomek a Ty przeprowadziles sie z Irlandii do NL? czemu lepsze zarobki? Tak, przeprowadziłem się. Żona dostała dobrą ofertę pracy i dość miałem już Irlandii, aż się dziwię jak mogłem tam tyle lat mieszkać.
poziek Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Teraz jest optymalnie 1,1 bara to nie optymalnie dla tego turbo, przewal trochę Audizine i poprzeglądaj logi chłopaków. Tak, audizine i te ich sryliony AWHP... :gwizdanie: nigdzie nie pisałem o amerykańskich koniach bo one o niczym nie mówią niezbitymi danymi są -boost taki sam w USA i w PL zgodzisz się ? -logi takie same w USA i w PL zgodzisz się ? skoro oni dmuchają w gtrsie 1,3-1,4 bara i stuków nie mają jak u Ciebie w sofcie by Rogal i kilku innych softach by Rogal (Kichola na ten przykład) to ja wciąż uważam, że potencjału turbiny nie wykorzystaliście
Thom4s Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 Pewnie masz rację. Dziś wrzucę wykres do odpowiedniego działu, najlepiej niech wypowie się sam Rogal. Wg niego zwiększenie boosta w moim przypadku nic by już nie dało.
Ustilago Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Piękna furka. Ja również mam z tym samym silniczkiem. Brakuje mi tylko quattro oraz Tiptronic. Niestety posiadam tylko Multitronic - z napędem na przód nie robili. Pozdrawiam i podziwiam.
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wytrzymałeś w tym smrodzie kręcąc filmiki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się