Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] A4 1.8T quattro, Tiptronic, S-line, RNS-e


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wytrzymałeś w tym smrodzie kręcąc filmiki? :decayed:

Jakim smrodzie? WTF? :decayed:

Opublikowano

Tam gdzie jeździłeś w Grudziądzu prawie zawsze wali jak z wysypiska śmieci :)

Opublikowano

Tam gdzie jeździłeś w Grudziądzu prawie zawsze wali jak z wysypiska śmieci :)

Aaa śmierdzące rondo... heh. Tam gdzie jeździłem akurat smród nie dochodził. Nieźle rozpoznałeś miejscówę. Bywasz w Grudziądzu?

Opublikowano

andegrand, nie byłeś konkretnie w tym miejscu ;)

Thom4s, ponad 5 lat mieszkałem w Grudziądzu, na początku kwietnia przeprowadzka była :wink4:

Opublikowano

Siema

Mam pytanie.

Te 270 kucy masz na ori tłokach i korbach?

Ja bym coś z moim 1.8T porobił.

Napisz mi na PW co dokładnie masz porobione jesli coś wiecej niż w opisie

I co za sprzeglo i kolo zamachowe masz u Siebie???

Pozdro

Łuki :hi:

Opublikowano

setup masz dokladnie opisany w pierwszym temacie, naped seria, bo to tiptronic.

Opublikowano

Dokładnie, silnik seria, zmieniony "tylko" osprzęt i mapa silnika. Jak chcesz dowiedzieć się czegoś więcej to pisz na PW.

Tomcio co tu taka sza :gwizdanie:

Zaaklimatyzowala sie juz na holenderskich drogach ?

Tak zaaklimatyzowała się, szczególnie na holenderskich autostradach. Mandaty tu srogie, więc nie ma co szaleć. Ostatnio dostałem €50 za przekroczenie o 13km/h. :chytry:

Opublikowano

Spoko jak cos to bede pisał.

:) Dzięki A pytam bo czytałem, zalecają do 250KM na serii. A sprzęgło też seria? I ile masz do setki teraz???:cool1:

Opublikowano

Tak jak Fly pisał wcześniej mam automat, więc seria. Zmianę korb i tłoków zaleca się powyżej 300KM. Do setki nie mierzyłem, ale jest dużo szybszy niż seria. Na pewno dużo lepiej się zbiera niż 3.0 V6.[br]Dopisany: 13 Sierpień 2011, 21:38_________________________________________________Dzisiaj komuś bardzo spodobał się mój spojler z klapy, do tego stopnia, że go sobie wyrwał. Jak widać w Holandii też kradną.

cimg4638.jpg

cimg4639.jpg

Najgorsze jest to, że zostały resztki kleju, które nie chcą zejsć. Macie jakiś pomysł jak to usunąć, bez uszkodzenia lakieru?? :mysli:

Opublikowano

benzyna ekstrakcyjna moze pomoze

Opublikowano

Mam nadzieję, bo twarde to jest dosyć, a denaturat albo spirytus?

Opublikowano

ja pier.... :facepalm::wallbash: szkoda bo miales ja ori...

Opublikowano

ja pier.... :facepalm::wallbash: szkoda bo miales ja ori...

No dokładnie, ori. Udało mi się go kupić za 350zł, cena w ASO 1400pln. :kwasny: Są jakieś dobrej jakości zamienniki?

Opublikowano

jaki to był klej? taki jak do wklejania szyb? najlepiej wyciąć ile się da żyletką a potem usuwać resztę pozostałości, podpytaj w warsztacie montażu szyb, może coś podpowiedzą

Opublikowano

Tak to był klej do szyb. Jutro biorę coś ostrego i to grube zetnę, a resztę się zobaczy.

Opublikowano

U mnie nic nie pomogło, musiałem to żyletką robić. Tylko mi się ten spoiler odkleił, więc nie zwracałem aż takiej uwagi na ryski, bo od razu spoilerek był przyklejany na nowo. A może spróbuj żyłką to ścinać po kawałku, lakieru tak nie porysujesz jak żyletką.

Opublikowano

Jutro popróbuję i dam znać jakie będą efekty. Mimo wszystko trochę się wkoorwiłem, bo nie spodziewałem się czegoś takiego tutaj.

Opublikowano

tylko i wylącznie guma na wiertarke firmy m3 do usuwania kleju montazowego a pozniej pasta polerska tylko z rozwagą;) popytaj o ta gume w sklepie z lakierami....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...