udy Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Thomas a nie obawiasz się o skrzynię przy takich mocach ??
KOval81 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Thomas a nie obawiasz się o skrzynię przy takich mocach ?? Skrzynia powinna jako pierwsza leżeć za łóżkiem i czekać na swój czas, a nie to co w aucie siedzi :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Seryjna skrzynia wytrzymuje do 420Nm. Będę miał wzmocniony konwerter i tarczki cierne, dodatkową chłodnicę oleju skrzyni i dodatek do oliwy http://midparts.com.pl/LubeGard_Platinium-2687.html Powinno być OK, to nie multitronic . W stanach na tej skrzyni robią robią po 350KM i więcej. Była ona też montowana w S4 B5 i robiono na niej chipa. Drugą rzeczą jest fakt, że moc w którą celuję to 260-280KM max i delikatniejszy niuton. Tutaj przykładowy film B6 tiptronic z GTRS: Drugi:
Flyer Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tak, ale pomiary hamowni amerykanskich to wiesz jak nalezy traktowac...
Thom4s Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tak, ale pomiary hamowni amerykanskich to wiesz jak nalezy traktowac... Co masz na myśli?
Flyer Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 W USA sa przerozne dziwne wyniki projektow eSy jezdzace na seryjnych turbinach robia takie czasy jak mocno modzone auta w PL ..ale to tak poza tematem.
udy Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 gdzie dorwałeś tylni zderzak s-line na podwójny wydech
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 gdzie dorwałeś tylni zderzak s-line na podwójny wydech Na allegro, czatowałem i kupiłem jak były 4 wyświetlenia bodajże. Musisz często sprawdzać allegro i liczyć na trochę szczęścia. W ASO sama dokładka kosztuje 806zł, ja za kompletny zderzak z przesyłką dałem 740zł, więc z braku alternatywy można brać nowy.
udy Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 ech mam juz wszystko oprócz tyłu, czatuje czatuje cały czas i nic
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Nie ma sensu czatowac Panowie. Dokladka tylnia pasuje do seryjnej gory P&P, lepiej dolozyc 100-200PLN i kupic swieza nowka w ASO. Ja tak zrobilem rok temu
udy Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 chyba trzeba będzie tak zrobić niestety ale dokładka to koszt ok 800zł ja sie jeszcze zastanawiam czy się w to bawić bo jakoś mam wątpliwości czy mi się podoba , nie widziałem nigdzie czarnego b6 s-line z tyłu na dwa wydechy.
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 Ja też chciałem samą dokładkę kupić, ale gość nie chciał sprzedać osobno. Ja widziałem czarny i powiem ci, że przy czarnym zderzak S-line się mniej eksponuje niż przy jasnych kolorach. Ale myślę, że warto - samochód wygląda bardziej drapieżnie, sportowo.
udy Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 no najważniejsze że mam przód i boczne jak tam idzie z GTRsem działasz coś ??
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 no najważniejsze że mam przód i boczne jak tam idzie z GTRsem działasz coś ?? Narazie zbieram graty, a działać będę w sierpniu jak przyjadę do PL, bo w Irlandii nie ma dobrych fachowców od strojenia, a nawet jeśli są to im nie ufam. FMIC raczej będzie 18cm. Do tego turbo 14cm byłby za mały tyle, że nie za bardzo widzi mi się cięcie belki. Cały wydech 2,5" też będzie. Nie wiem jeszcze co zrobić z downpipe, bo przeprowadzam się niedługo do innego kraju i samochód musi przejść przegląd, a z rurką to zapomnij. :gwizdanie: Myślę nad sportowym katalizatorem.
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Thom4s sportowy katalizator + wydech dal u bajka w 2.0T 220PS bez softu... wiec polecam btw, gdzie teraz przeprowadzka?
Thom4s Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 btw, gdzie teraz przeprowadzka? Zdradzę jak będzie wszystko dopięte. Ale znacznie bliżej. Dość mam Irlandii i ludzi tam żyjących, dlatego też kupiłem samochód z kierą po normalnej stronie. Flyer, pocieszyłeś mnie informacją o sportowym katalizatorze. Polecasz jakąś firmę?
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 bajk robil to w el-tecu... gdzie jest generalnie drogo. Moze Poziek zna jakas rozsadna cenowo opcje :gwizdanie:
CoLo Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Nie wiem jeszcze co zrobić z downpipe, bo przeprowadzam się niedługo do innego kraju i samochód musi przejść przegląd, a z rurką to zapomnij. :gwizdanie: Myślę nad sportowym katalizatorem. Zapytaj tu, SID miał lub ma taki katalizator u siebie http://www.lindo.gobex.pl/ Jak projekt, ruszyło się coś ?
Thom4s Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 Zapytaj tu, SID miał lub ma taki katalizator u siebie http://www.lindo.gobex.pl/ Jak projekt, ruszyło się coś ? Na pewno będę zakładał sportowego kata, prawdopodobnie w el-tecu. Projekt rusza w grudniu, na razie nie mam na to czasu i inne wydatki m.in urządzanie domu. CoLo, co sądzisz o oryginalnym FMIC Forge, warto zapłacić ponad 1,5k za sam cooler? Będzie dużo bardziej wydajny niż np. chińczyk? Myślałem o takim http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1069
CoLo Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Ja sie nie znam wiec mnie nie pytaj Wiesz chinczyk to chinczyk...FORGE napewno bedzie wydajniejszy...jak masz hajs to bierz ale o ile lepiej bedzie sie sprawowal to nie mam pojecia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się