Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4,1,9TDI AJM 115 KM; "Przebieg a modyfikacje silnika"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam pytanko odnośnie przebiegu a modyfikacji silnika AJM 115 KM. Samochód sprowadziłem sobie z Belgii i nistety ma najechane prawie 300 tys.km. Interesuję mnie zwiększenie mocy do 160 KM, ale nie wiem czy ten silnik nie rospadnie się po takim przebiegu. Ogólnie bardzo ładnie pali i pracuję bardzo dobrze. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

a to jest napewno autentyczny przebieg? no 160 kucy z AJM i z 300tyś przebiegu to mogą byc problemy nie wiem czy tyle sie da. a jak sie da to będą to spore koszty. proponowałbym gdzieś ok 140kucy i z tego bedziesz zadowolony.

Opublikowano

ze 115 na 160 samym softem bedzie hardcorowo o ile sie da?

Opublikowano

ze 115 na 160 samym softem bedzie hardcorowo o ile sie da?

samym softem to raczej sie nie da tych 160 wydusić. musi być inne turbo itd. na te 160 KM

Opublikowano

ze 115 na 160 samym softem bedzie hardcorowo o ile sie da?

samym softem to raczej sie nie da tych 160 wydusić. musi być inne turbo itd. na te 160 KM

no własnie o to mi chodziło...niech się wypowiedzą te osoby co czipowały 115 jak to wygląda...

Opublikowano

Najpierw sprawdź czy wszystko jest ok, jeżeli tak zrobić do 20% i powinno chodzić super. Można wrzucić program na próbę i zobaczysz czy Ci wystarczy te 20%.

Opublikowano

ja bym uwazal troszke bardziej przy takim przebiegu... chociaz.... najpierw sprawdz dokladnie stan silnika

Opublikowano

Witam, wstawiłem nowy sofcik. Ale tak delikatnie. do 127KM i 320 Nm. No prawie nie czuję różnicy. Facet co mi robił - mówił, że za duzy przebieg zeby go wysilać. Ale silnik naprawde chodzi ładnie moim zdaniem. No i nie wiem czy jeszcze troche podkręcić czy lepiej zostawić tak jak jest.

Opublikowano

Abym optował za moca na poziomie 135-140KM, co do auta jesli ma tyle nalatane po autostradach to nie ma znaczeni że 300tyś km bo może być w lepszej kondycji niż takie z 180 tyś km, ale niestety nie jesteś pewnie w stanie tego zweryfikować.

Opublikowano

Powiem tak, sprowadzilem go z Belgii. Jak tutaj przyjechałem robiłem przegląd itp. takie tam standardowe wymiany i nikt mi nie powiedział, że coś jest nie tak. Raczej większość km. była zrobiona napewno po autostradach, moim zdaniem. :a4fan:

A pali od dotknięcia. Kiedy robiłem pierwszy pomiar na hamowni to wyszło mi że ma 112 KM. jak na tyle km. przyjechane to uwazam, że to dobry wynik. (tylko 3 kucyki stracił na 300tys. km)

Opublikowano

ja bym powiedzial ze wynik marny. Dobry wynik to 122KM przy 220kkm

Opublikowano

przebieg ok 220 000km i na hamowni wyszlo 122KMi cos 320Nm. PD mialy zawsze bonusiki wiec te 112KM nie swiadcza o dobrym stanie jednostki

Opublikowano

Czekaj, bo tak się teraz zakręciłem jak słoik.

na początku miałem na hamowni 112 KM przy około 280 Nm (przebieg 300tys. km) gdie normalnie jednostka powinna mieć 115 KM. a teraz po małym sofciku v Masters mam 127KM przy 320 Nm.

Chyba troche polatam na tym sofciku i zobaczę czy wszystko będzie ok, a później może ewentualnie do 135 podkręce :)

Opublikowano

ja bym najpierw sie dowiedzial jakimi parametrami podciagna Ci ta moc. Taki niewielki przyrost mozna osiagnac przestawiajac tylko katy i dolewajac minimalnie moczu. Mysle ze powinienes isc w strone ladnego przebiegu krzywej momentu, a nie maxymalnych wartosci mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...