bimmer Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Mój problem dotyczy nadmiernego nadmuchu gorącego powietrza. A konkretniej to auto po rozgrzaniu i nastawionej na tronic temperaturze 18 stopni...econ wyłączony....grzeje jakby było nastawione co najmniej 23 stopnie...Panowie nie ma jakiegoś logicznego przejścia pomiędzy temperaturami tylko albo ukrop albo chłód...czasami robie manewr i włączam strefowo zimne i ciepłe powietrze wtedy jest jako tako...Jak można ten problem rozwiązać...czym to może być spowodowane? Pomóżcie.
msmarcinek Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Mam dokładnie to samo . Tydzień temu nabijałem klime. Teraz na 18-19 stopniach jest ciepło w samochodzie (w kurtce za gorąco), schładza się dopiero jak dam na LO. Co to może być?
msmarcinek Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Tak - podpiąłem pod VAG, nic nie pokazuje z klimatyzacją. Dodam że mam sprzęgiełko klimy do naprawy bo lekko trzaska na wyłączonej klimie ale na włączonej wszystko jest ok. więc to raczej nie wina sprzęgiełka.
adamq Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Na początek polecam sprawdzić, czy w sterowniku klimatronika nie są zapisane jakieś błędy, później zrobić adaptacje klap sterujących nawiewem.
bimmer Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar...
majkel_majki Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zwróćcie jeszcze uwagę na czujniki temperatury w kabinie.
adamq Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar... Najlepiej podłączyć się z climatroniciem za pomocą interfejsu/testera. Błędy można odczytać też wchodząc w tryb diagnostyczny panelu klimatyzacji.
Ukasz699 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar... Najlepiej podłączyć się z climatroniciem za pomocą interfejsu/testera. Błędy można odczytać też wchodząc w tryb diagnostyczny panelu klimatyzacji. Adaś możesz to bardziej rozwinąć i jak dokonuje się adaptacji klapek ??[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 11:58_________________________________________________Chodzi mi o wejście w tryb diagnostyczny ??
adamq Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Oooups! Przeoczyłem chyba, że chodzi tu o A4 B6 W A4 B6 zostaje raczej tylko VAG/VCDS/VCP.
Ukasz699 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Oooups! Przeoczyłem chyba, że chodzi tu o A4 B6 W A4 B6 zostaje raczej tylko VAG/VCDS/VCP. a jeśli chodzi o sam vag ?? Jak się ustawia przez program jest taka możliwość ?? Czy może być to wina panelu klimy ??
bimmer Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 No właśnie wczoraj dzwoniłem do mechaniora,ale on nigdy tego nie robił i dalej problem pozostaje nierozwiązany...Kontynuujemy wątek dalej może coś się jednak da zrobić... Może jednak VAG tylko co dalej?
KICHOL Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie napisałeś jak długo ci takim ukropem zawiewa........bo ja mam tak samo ale tylko przez pewien czas dopóki temp w kabinie nie osiągnie zaprogramowanej temp. na klimatr. W moim szerszeniu po kilku minutach ostrego grzania komp zmniejsza temp nadmuchiwanego powietrza.
bimmer Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 szczerze to jezdżę po mieście i to krótkie odcinki,ale muszę zwrócić uwagę na trasie czy będzie non stop grzało czy po dogrzaniu wnetrza ustąpi...Ale dobrze, że podpowiadasz,bo bym kombionował od tyłu a jednak puki co łatwiej poobserwoać...nara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się