Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMG] Grzeje jak w piekle


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój problem dotyczy nadmiernego nadmuchu gorącego powietrza. A konkretniej to auto po rozgrzaniu i nastawionej na tronic temperaturze 18 stopni...econ wyłączony....grzeje jakby było nastawione co najmniej 23 stopnie...Panowie nie ma jakiegoś logicznego przejścia pomiędzy temperaturami tylko albo ukrop albo chłód...czasami robie manewr i włączam strefowo zimne i ciepłe powietrze wtedy jest jako tako...Jak można ten problem rozwiązać...czym to może być spowodowane? Pomóżcie.

Opublikowano

Mam dokładnie to samo .

Tydzień temu nabijałem klime. Teraz na 18-19 stopniach jest ciepło w samochodzie (w kurtce za gorąco), schładza się dopiero jak dam na LO.

Co to może być?

Opublikowano

a Vag-a podpiąć próbowaliście?

Opublikowano

Tak - podpiąłem pod VAG, nic nie pokazuje z klimatyzacją.

Dodam że mam sprzęgiełko klimy do naprawy bo lekko trzaska na wyłączonej klimie ale na włączonej wszystko jest ok. więc to raczej nie wina sprzęgiełka.

Opublikowano

Na początek polecam sprawdzić, czy w sterowniku klimatronika nie są zapisane jakieś błędy, później zrobić adaptacje klap sterujących nawiewem.

Opublikowano

Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar...

Opublikowano

Zwróćcie jeszcze uwagę na czujniki temperatury w kabinie.

Opublikowano

Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar...

Najlepiej podłączyć się z climatroniciem za pomocą interfejsu/testera. Błędy można odczytać też wchodząc w tryb diagnostyczny panelu klimatyzacji.

Opublikowano

Do kolegi adamq...A jak te sterowniki sprawdzic..czy standardowe podłączenie pod kompa cos da? Prosze o podpowiedź....Szczerze to tez wopadłem na pomysł, że klapy musza się otwierac nierównomiernie i dlatego ten żar...

Najlepiej podłączyć się z climatroniciem za pomocą interfejsu/testera. Błędy można odczytać też wchodząc w tryb diagnostyczny panelu klimatyzacji.

Adaś możesz to bardziej rozwinąć i jak dokonuje się adaptacji klapek ??[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 11:58_________________________________________________Chodzi mi o wejście w tryb diagnostyczny ??

Opublikowano

Oooups! Przeoczyłem chyba, że chodzi tu o A4 B6 :confused4: W A4 B6 zostaje raczej tylko VAG/VCDS/VCP.

Opublikowano

Oooups! Przeoczyłem chyba, że chodzi tu o A4 B6 :confused4: W A4 B6 zostaje raczej tylko VAG/VCDS/VCP.

a jeśli chodzi o sam vag ?? Jak się ustawia przez program jest taka możliwość ?? Czy może być to wina panelu klimy ??

Opublikowano

No właśnie wczoraj dzwoniłem do mechaniora,ale on nigdy tego nie robił i dalej problem pozostaje nierozwiązany...Kontynuujemy wątek dalej może coś się jednak da zrobić... Może jednak VAG tylko co dalej?

Opublikowano

Nie napisałeś jak długo ci takim ukropem zawiewa........bo ja mam tak samo ale tylko przez pewien czas dopóki temp w kabinie nie osiągnie zaprogramowanej temp. na klimatr.

W moim szerszeniu po kilku minutach ostrego grzania komp zmniejsza temp nadmuchiwanego powietrza.

Opublikowano

szczerze to jezdżę po mieście i to krótkie odcinki,ale muszę zwrócić uwagę na trasie czy będzie non stop grzało czy po dogrzaniu wnetrza ustąpi...Ale dobrze, że podpowiadasz,bo bym kombionował od tyłu a jednak puki co łatwiej poobserwoać...nara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...