Kowi87 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Mógł by ktoś rzucic okiem czy moge jechać bezpiecznie na korekte, czy lepiej przyjrzeć sie jakiejs części , obecnie jest jakis lajtowy program, ale średnio wysterowany, ponieważ podczas korekty miałem awarie czujnika temp paliwa i nie dało sie wysterować Juz jest sprawny Statyczne Dynamiczne BS
przemik Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Lajtowy program Masz turbo AWX/AVF czy BRD/BWA ? Przyspieszyłbym lekko zaplon - tak w granice ~60 jednostek w 000 Basic Setting. Reszta jest dobrze. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 Lajtowy program Masz turbo AWX/AVF czy BRD/BWA ? Przyspieszyłbym lekko zaplon - tak w granice ~60 jednostek w 000 Basic Setting. Reszta jest dobrze. Pozdrawiam Mam hybryde AWX/ARL +216 , po tym programie dołożony FMIC[br]Dopisany: 10 Listopad 2009, 13:42_________________________________________________A w jaki sposób przyspieszyć ten zapłon, chodzi o kąt wtrysku??
janjazda Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 chodzi o 3 kolumnę w grupie 000??
spanky Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 tak chodzi o statyczny kat wtrysku... obroty na jalowym za niskie ...
przemik Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Jak przyspieszy zaplon - obroty powinny dojsc "do siebie"..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się