onsork Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 już prawie miałem pewność że doszedłem do wniosku co jest grane z automatem 00260,czyli spieprzony elektrozawór numero duo (2),przygotowuje się do jego wymiany,kupiłem sobie omomierz za 23 złote,co by sprawdzić który to,a tu po ponownym vag-owaniu wyskakuje mi że czwarty elektrozawór 00264 też jest do d*py,a po trzecim vag-owaniu nawet wyskakuje że czujnik temperatury w skrzyni nie działa 00300. najciekawsze jest to że po np.piątym vag-owaniu ponownie mam tylko jeden błąd 00260 co jest grane? zapodajcie jakieś potencjalne pomysły bo przecież nie napiszę do "przyjaciółki" ani do "bravo", a tracę nerwę. pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witaj Czy coś się dzieje ze skrzynią...szarpie przeciąga biegi... sprawdż wszystkie połączenia przy skrzynce... kostki lubią się zafajdać [przepłukaj jakimś kontakt spreyem] Sprawdż także czy sterownik od skrzyni nie pływa w wodzie.... zapodaj pełen opis błędu... to co wypluł vag [tylko w orginale] najlepiej zrób screna. Pozdrawiam Paweł P.S. twoja skrzynia to AG 4 czy tak?
onsork Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 temat sterowników już przerabiałem - podłączyłem trzy różne,jest to samo. do momentu kiedy skrzynia nie weszłą w tryb awaryjny nie było mowy o przeciąganiu itp. moja skrzynia to DMX,tak jest to chyba AG 4,bo to AFN+DMX PRZYKŁADOWO RAZ BYŁO TAK: 00260 - solenoid valve 2 (89) 31-00 - open or short to ground 00300 - transmission fluid sensor (G93) 34-00 - no malfunction detected przy czym błąd 00260 jest "stały", a 00264 i 00300 "zmienne" ciekawe jest to,że auto jest po wizycie w "szanowanym" serwisie pod patronatem BOSCH w rzeszowie na ul.krakowskiej i tu stwierdzenie było jednoznaczne,że to nie elektryka tylko w skrzyni coś,że elektrozawór,ale jakoś im nie mogę zaufać na 100%.[br]Dopisany: 09 Listopad 2009, 21:08_________________________________________________wszystko gra i buczy,faktycznie to był spieprzony elektrozawór w skrzyni. VAG prawdę gadał wymieniłem i hula jak tralalala. ...przy okazji zerwałem gwint w aluminiowym bloku skrzyn i zestaw naprawczy HELICOIL musi iść w ruch,ale to już inna bajka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się