sylwek09 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam. Otóż mam problem z doładowaniem (skacze ciśnienie doładowania) Nie wiem od czego zacząć szukać przyczyny czy od kierownic czy od podciśnienia. Poza tym w grupie 010 Barometric Pressure moim zdaniem powinno być cały czas jednakowe a u mnie skacze ( jeśli się mylę to poprawcie mnie). I jeszcze jedno co mnie zastanawia. W BS w grupie 004 pomimo wysterowania na "za późny" - "za wczesny" kąt cały czas jest jednakowy. Chyba coś tu nie gra, tylko co? Będę wdzięczny za każde podpowiedzi BS: http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3461.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3462.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3463.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3464.html Logi dynamiczne: http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3465.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3466.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3467.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3468.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3469.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3470.html Logi statyczne: http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3471.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3472.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3473.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3474.html http://rtnet.pl/vaglog/andrzej170985_3475.html[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 08:58_________________________________________________Czy ktoś mógłby odpowiedzieć na moje pytania???
janjazda Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 kolegi, logi były robione na rozgrzanym silniku??
Leman Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 termostat do wymiany masz katalizator ?
Darev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Skoki ciśnienia - kierownice w suszarce... no i oczywiście wygląda na zapchany katalizator; powtórz logi po doprowadzeniu furmanki do odpowiedniej temperatury
sylwek09 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Logi były robione na rozgrzanym silniku czyli termostat do wymiany. Kata mam - czyli do wyprucia Koledzy a co z tym: Poza tym w grupie 010 Barometric Pressure moim zdaniem powinno być cały czas jednakowe a u mnie skacze ( jeśli się mylę to poprawcie mnie). I jeszcze jedno co mnie zastanawia. W BS w grupie 004 pomimo wysterowania na "za późny" - "za wczesny" kąt cały czas jest jednakowy.
przemik Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Czunik cisnienia atmosferycznego znajduje się w ECU. Czy byly jakies błedy w sterowniku? Pojezdzij dynamicznie bo przez zacinajace sie VTG kuleje regulacja cisnienia doladowania. Tym 004 BS bym sie specjalnie nie przejmował - dynamiczny kąt wtryskiu jest regulowany poprawnie. Statyczny kąt wtrysku - mozna by przyspieszyc - w granice ~60. Faktycznie VTG w trybie wykonawczym niemraow sie przestawia - ciezko stwierdzic czy jest to wina nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia czy syfexu w nim siedzącego. Pojezdzij dynamicznie i powtorz logi. O termostacie i katalizatorze juz wiesz. Pozdrawiam
sylwek09 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Opublikowano 16 Listopada 2009 Dzięki koledzy za podpowiedzi
ksiadz99 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 podpowiedzcie prosze w ktorym miejscu wyczytaliscie zapchanego kata? czyzby to niedoladowanie < 2500 rpm ? pytam bo mam ten sam problem
przemik Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 W 011 dyn i czesciowo w 003 dyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się