Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Fabryczny alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! mam w kodzie fabryczny alarm, tylko albo nie działą albo w rzeczywistosci go nie ma. wie ktos moze gdzie sa umieszczone czujniki lub gdzie powinnien byc sterownik alarmu??bo samochod normalnie sygnalizuje uzbrojenie mrugajac swiatłami i miruga dioda w drzwiach kierowcy, ale nic poza tym :confused4: wie ktos jak to powinna działac??pozdr.

Opublikowano

Sterownik alarmu jest w module komfortu. Jakbyś podał nr jaki pokazuje vag po połączeniu z modułem, to byłoby jasne czy jest on wyposażony w alarm.

Czujniki od alarmu są w lampce pod sufitem, jest czujnik zbicia w tylnych szybach, czujniki w drzwiach i czujnik przechyłu auta. Czy alarm działa można łatwo sprawdzić zamykając auto z otwartą szybą i po uzbrojeniu się alarmu pomachanie ręką w środku auta.

Wyznacznikiem czy jest alarm, może być też obecność wyłączników czujników przechyłu i wewnętrznych w tylnej części schowka w drzwiach kierowcy.

Opublikowano

...no i syrenka jeszcze jest w bagazniku, pod tapicerka, w prawym nadkolu-u dolu...

Opublikowano

Myślę że jak wszystko w audi to i alarmy były montowane w różnych opcjach wyposazenia w zanczeniu mniej lub bardziej rozbudowane.

Bywają montowane alarmy bez wspomnianych czujników ruchu w środku, czy zbicia szyb, za to z czujnikami przechyłu. Syrenka (chyba okreslenie na wyrost) jest za tyłu po prawej stronie (stoisz w pozycji szukam czegos w kufrze :) ). Sprawdzić czy działa alarm (podstawowa wersja) mozesz w najprostrzy sposób. Zamknij z podniesioną klamka do góry drzwi jednoczesnie przytrzymując je aby dobrze przylegały. Poczekaj chwilke az siealarm uzbroi (drzwi które przytrzymujesz nie zsoataną zamkniete bo jest podnioesiona klamka) po czym zwyczajnie otórz drzwi. jak zacznie trabić masz jakis alarm. nie wiem czy dosć jasno to wszystko opisałem.

Opublikowano

Sterownik alarmu jest w module komfortu. Jakbyś podał nr jaki pokazuje vag po połączeniu z modułem, to byłoby jasne czy jest on wyposażony w alarm.

Czujniki od alarmu są w lampce pod sufitem, jest czujnik zbicia w tylnych szybach, czujniki w drzwiach i czujnik przechyłu auta. Czy alarm działa można łatwo sprawdzić zamykając auto z otwartą szybą i po uzbrojeniu się alarmu pomachanie ręką w środku auta.

Wyznacznikiem czy jest alarm, może być też obecność wyłączników czujników przechyłu i wewnętrznych w tylnej części schowka w drzwiach kierowcy.

zaczelo sie od tego ze miałem samochod naprawiany w serwisie i na fakturze jest opisane wyposażenie po nr vin m.in jest tam napisane: "instalacja alarmowa" i nie wiem jeszcze co znaczy"wyposażenie phoenix". kabel do vaga dopiero wybieram i zastanawiam sie czy sa cos warte te za 40zł, jestem poczatkujacy :) z otwarta szyba sprawdzałem i nic nie wyje :confused4:

Opublikowano

z otwarta szyba sprawdzałem i nic nie wyje

sprawdz jeszcze bagaznik-po zamknieciu auta i uzbrojeniu alarmu-kazda proba otwarcia bagaznika kluczem ,konczy sie uruchomieniem alarmu-sprobuj :wink4:
Opublikowano

ehh sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje-nie działa :confused4: gdzie znajduje sie ten moduł komfortu, zebym to sprawdził czy ktos tego alarmu nie wypioł.

w nogach kierowcy,pod wykladzina
Opublikowano

koledzy a ten fabryczny alarm się sprawdza??? moje a4 jest sprowadzone z usa sprawdzałem alarm jest wyje itd ale chodzi mi o to czy poradzi sobie w razie próby kradzieży??? czy warto dołożyć jeszcze jakieś inne dobre zabezpieczenie lub zainstalować nowy konkretny alarm żeby któregoś ranka po samochodzie nie został mi tylko kluczyk??

Opublikowano

ma ktos spis czesci potrzebnych do instalacji fabrycznego alarmu oraz ich numery??

Opublikowano

Alarmy fabryczne są już od dawna rozpracowane. Poza tym za 200zł na Allegro kupisz moduł do szyny CAN którym zdezaktywujesz fabryczny immobilizer. Podpina się moduł w jakie bądź miejsce gdzie dostęp jest do szyny CAN. Dodatkowe nie zależne zabezpieczenia są nie zbędne i konieczne. Co do alarmu fabrycznego może jakiś talent talent w serwisie zwyczajnie go zdezaktywował dlatego nie działa. Trzeba by zajrzeć do modułu Comfort System (VAG-iem, VCDS-em) i sprawdzić kodowanie. Co warto założyć na wet za 40zł odcięcie ale to za mało. Im więcej niespodzianek tym szybciej złodziej się zrazie. Nie będę tu pisał co jak bo złodzieje też forum czytają

Opublikowano

alarm dodatkowy to podstawa, pomimo ze dobry zlodziej ogarnie go w jakims tam "X" czasie to zawsze ma przeszkode

wazne aby syrenka alarmowa tego dodatkowego alarmu byla ukryta w komorze silnikowej gdzies w niedostepnym miejscu na pierwszy rzut oka, im nizej i mniej wygodnie tym lepiej,

zlodziej zwyczajnie ja chwyci i schowa do kieszeni albo utopi w wodzie, i spokojnie moze sobie rozpracowywac twoj alarm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...