stas_h Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Witam, moim skromnym zdaniem najbardziej obciążony jest przegub kulisty wahacza dolnego nośnego(oparty o niego jest amortyzator) przecież wahacz opierając się o górną część kuli przenosi ciężar powiedzmy 1/4 auta.I czy nie powinno być w górnej części jakiejś kalamitki,bo moim zdaniem wstrzykując nawet jakieś "smarowidło "przez osłonę gumową to "smarowidło wątpię czy dotrze na górną powierzchnię kuli a to przecież na tej powierzchni występują największe tarcia.Zastanawiam się więc czy nie wywiercić od góry otworu o średnicy np. 2,5 mm przegwintować chociaż kilka zwoi pod śrubkę M3 następnie wpuścić kilkanaście kropli oleju i otworek zaślepić śrubeczką M3. Przypuszczam że przegub przestałby (trzeszczeć, piszczeć) i przy skręcaniu kołami nie było by tarcia na sucho o górną powierzchnię kuli.Proszę o opinie.Pozdrawiam.
Daimos Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 może i dobry pomysł ale kojarzy mi się jednoznacznie z żukiem i nysą
łysy1406837913 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 myśłe ze jeżeli takie smarowanie było by potrzebne to inżynierowie z audi by to zrobli ale to tylko mje zdanie
marewel Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Te wahacze sie wymienia nie smaruje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się