Jump to content

[ALL B5] Jakie amorki wybrać?


MoorPH
 Share

Recommended Posts

Siemanko..

Juz niedlugo będę musiał wymienić amorki. Które byście polecili?

1. QAP http://www.allegro.pl/item809932859_zestaw_4_amortyzatory_audi_a4_orginal_qap.html

2. MONROE http://www.allegro.pl/item808100773_4_amortyzatory_audi_a4_monroe_hit_promocyjny.html

3. MTS TECHNIK http://www.allegro.pl/item814475309_amortyzatory_sportowe_audi_a4_b5_tuning_od_mts.html

czy może polecane przez mechanika który zmieniał mi sprężyny na -40

KAYABA

Link to comment
Share on other sites

:tongue4:

Ja latam na Kayabach, twardo - nieźle tłucze, ale za to ladnie stoi i trzyma się drogi.

Praktycznie brak huśtawki w zakrętach. Ale komfort na 17"/45 średni :wink4:

Monroe sobie odpuść, rozmawiałem ostanio z Filipowskim na ten temat :thumbdown:

MTS-y mają niezłe opinie.

Link to comment
Share on other sites

Również polecam TOM77, konkretny człowiek. Ceny też super :)

Link to comment
Share on other sites

Również polecam TOM77, konkretny człowiek. Ceny też super :)

Czy to jest temat http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html ?

Link to comment
Share on other sites

ja jezdzilem na MTS okolo 8 miesiecy i bylem zadowolony dobra jakosc w stosunku do ceny :good:

Link to comment
Share on other sites

Ja latam na Kayabach, twardo - nieźle tłucze, ale za to ladnie stoi i trzyma się drogi.

Praktycznie brak huśtawki w zakrętach. Ale komfort na 17"/45 średni :wink4:

MTS-y mają niezłe opinie.

Co do Kayaby to pewnie sobie daruje bo dość często latam dłuższe trasy, mówisz ze komfort średni a niestety nie ma co sie oszukiwać ale to jest ważne..

Poczekam jeszcze na inne opinie i dokonam wyboru.. [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 09:55_________________________________________________

ja jezdzilem na MTS okolo 8 miesiecy i bylem zadowolony dobra jakosc w stosunku do ceny :good:

Ja też własnie mam MTS przy zawiasie -35 bo na zwyklych amorach sie jeżdzic nie dało jak wpadał na wyboje to strasznie bujało jakby amory nie trzymały a teraz jest OK

To poniekąd mnie skłania do wyboru MTS, ale jeszcze poczekam na inne opinie..

Link to comment
Share on other sites

MoorPH marza sie te okraglosci z Tego zdjecia co ?? :naughty: :gwizdanie:

poszukaj na forum opinii o MTS troche tego bylo

Link to comment
Share on other sites

Ja latam na Kayabach, twardo - nieźle tłucze, ale za to ladnie stoi i trzyma się drogi.

Praktycznie brak huśtawki w zakrętach. Ale komfort na 17"/45 średni :wink4:

Co do Kayaby to pewnie sobie daruje bo dość często latam dłuższe trasy, mówisz ze komfort średni a niestety nie ma co sie oszukiwać ale to jest ważne..

Poczekam jeszcze na inne opinie i dokonam wyboru..

Ale przecież jeździsz na 15"(no chyba, że planujesz zmienic), poza tym ja mam -40/-40, amorki + sprężyny są naprawde twarde.

Ciekawe czy na MTS będzie inaczej.. :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego wszyscy omineli QAP?

Cena atrakcyjna :decayed:

Szukałem na forum, klika osób odradziło ale gwarancja jest na 2 lata bez limitu kilometrów.

Link to comment
Share on other sites

Na temat nr 1 i 2 się nie wypowiem,ale nabazgram coś o MTS-ach. Jeżdziłem na nich w zestawie z springami 35/30 i był beton.Owszem bajkowe prowadzenie ale zapominamy o komforcie. Mają skrócony skok więc z kążdą sprężyną krótszą niż seria miękko nie będzie.Poza tym wnioskuję ,że szukasz amora pod springi -40/40 a do takich seryjne się raczej nie bardzo podejdą. Poszukaj raczej czegoś porządniejszego, dedykowanego pod krótki spring z kayaby albo bilsteina. Niestety wiąże się to z kosztami ale jest bezproblemowe.

Link to comment
Share on other sites

Ja zamówiłem MTS-y ze względu na cenę. Jak założę to się wypowiem co i jak. Z tego co czytałem na ich temat to podobno

są ok. Dobry stosunek ceny do jakości. Wiadome, że markowe takie jak np. KYB będą na pewno lepsze, ale to już całkiem inny

przedział cenowy.

Link to comment
Share on other sites

co do mts to zgadzam sie ze twardo sie na nich jezdzi,jak droga dobra to jest super ale komfort jest taki sobie,w b6 mam teraz Sachs i jest za***iście :>

ale Mts kusza cena i 2 lata gwarancji

Link to comment
Share on other sites

Ja latam na Kayabach, twardo - nieźle tłucze, ale za to ladnie stoi i trzyma się drogi.

Praktycznie brak huśtawki w zakrętach. Ale komfort na 17"/45 średni :wink4:

Co do Kayaby to pewnie sobie daruje bo dość często latam dłuższe trasy, mówisz ze komfort średni a niestety nie ma co sie oszukiwać ale to jest ważne..

Poczekam jeszcze na inne opinie i dokonam wyboru..

Ale przecież jeździsz na 15"(no chyba, że planujesz zmienic), poza tym ja mam -40/-40, amorki + sprężyny są naprawde twarde.

Ciekawe czy na MTS będzie inaczej.. :mysli:

Nosfer teraz mam 16'' a planuje zmienic na 17-18''[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 10:41_________________________________________________

Ja zamówiłem MTS-y ze względu na cenę. Jak założę to się wypowiem co i jak.

Rafał czekam na jakieś wieści.. [br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 10:42_________________________________________________

MoorPH marza sie te okraglosci z Tego zdjecia co ?? :naughty: :gwizdanie:

Ot taki mały OT. Nie muszą mi sie marzyć mam takie na własność. :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Ok tylko że mi jeszcze z tydzień na pewno zejdzie zanim się uwinę ze wszystkim. Amorki będę miał pewnie dopiero w

poniedziałek. Muszę jeszcze kupić zestaw ochronny no i do mechaniora się umówić...

Link to comment
Share on other sites

MoorPH - ja mam MTSy i muszę pochwalić. Wprawdzie jeden mi się wylał po roku, ale w ciągu tygodnia dostałem drugi (całą historię zaraz skrobnę gdzieś dla potomnych).

Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym.

Standardowe amorki bym odpuścił - będzie bujać, a poza tym przy -40 możesz skasować nadkola przednie na zakręcie - z autopsji znam. Na szczęście u mnie tylko na strachu się skończyło.

Link to comment
Share on other sites

ja bym wybral KYB ,sachs juz sie spier... ze dwa-trzy lata temu.w poprzednim aucie mialem kayabe przy -30 i nie narzekalem ani na komfort ani na zywotnosc,ale dobrze jak bys cos kupil o nizszym skoku do tych sprezyn -40 bo i tak pozarzynasz wszystko a o odpowiedniej charakterystyce pracy to raczej mozesz zapomniec

Link to comment
Share on other sites

A TUTAJ moja historia :decayed:

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma.

Link to comment
Share on other sites

A TUTAJ moja historia :decayed:

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma.

no i chyba jasne,niestety,prawda jest taka jak chce sie jezdzic i wygladac to krotkie springi+krotki amor, a jak chce sie tylko wygladac to gleba na sprezynie i starczy ale jazda juz nie bedzie taka sama jak i zywotnosc amorka.u siebie wlozylem sprezyne vogtlanda -35 i żolte koni skrecone na max a i tak na niektorych spiacych przytre zderzakiem

Link to comment
Share on other sites

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Zgadzam się z Tobą, i odradzam każdemu. Wytrzymałem tydzień na -40+seryjne amortyzatory.

Link to comment
Share on other sites

kup sobie gwintowane zawieszenie TA-Technix jak mam glebe -50mm/-50mm i 205/55/16 i komfort został minimalnie uszkodzony :decayed:

bdb zestaw za 1050zł

jezdzi sie pieknie i podziurach tez jest ok.[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 17:29_________________________________________________blistein b6, b8 to spory wydatek ale konkretny amor z serwisem

kayba to nic szczegolnego

sachs daje rade ale ten utwardzony

jeśli masz do dyspozycji tysiaka to pomyśl o nie markowym sprzecie

na b6+springi to wydatek 2800zł

Link to comment
Share on other sites

ja kupilem b6 z niemiec na 19 ale amory sportowe Sachs i mniej bylo w b6 czuc 19 niz w b5 17 na amorach MTS...takze co markowe to i dobre :decayed: ale pewnie niemiec troche wybulil na te amory i sprezyny Fk :gwizdanie:

pomysl nad tym gwintem Ta-technix,z tego co wiem to MTS tez ma Gwinta o prosze

http://www.mapet-tuning.com/sklep/product_info.php?cPath=33_346_659&products_id=1256

ale to troche drozej niz Ta-technix :kwasny:

Link to comment
Share on other sites

Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym.

Ja bede jutro napewno więc pogadamy..

Link to comment
Share on other sites

Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym.

Ja bede jutro napewno więc pogadamy..

:good:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...