Skocz do zawartości

L.I.O.N

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O L.I.O.N

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia L.I.O.N

0

Reputacja

  1. W okolicach Katowic ta załoga zna się na rzeczy. Drodzy ale dobrzy Witamy na stronie Sport-Kliniki - Klinika Chirurgii Endoskopowej - Sport-Klinika w Żorach Życzę szybkiego powrotu do sprawności.PZDR
  2. Miałem podobny dylemat 60 tysięcy km temu przy 200 tys przebiegu, zdecydowałem się wymienić komplet. Założyłem lemfordera i nastała cisza, zero problemów i narzekania na zawiechę. Ja tak zrobiłem bo chcę jeszcze trochę polatać autem. Jeśli w najbliższym czasie nie pozbywasz się fury i chcesz zrobić jeszcze parę km, to warto zastanowić się nad kompletem.
  3. W świętokrzyskim pracy brak ale... Niestety takie czasy, że wszędzie lipa z robotą...Przy szukaniu pracy trzeba być przygotowanym na przeprowadzkę, pracę w nie swoim zawodzie itp. Oczywiście nie można się poddawać i coś trzeba robić w tzw: międzyczasie. Zrobienie kat. C, C+E nie jest głupim pomysłem, bo kierowców poszukuje wiele firm. Do tego szlifowanie języka niemiecki/angielski i robi się spora szansa na złapanie roboty w UE, jeśli nasz kochany kraj nie da nam szansy...
  4. Na wstępie witam całą załogę. Jestem mocno zainteresowany kupnem auta z Słupska, niestety mam do was aż 500 km w jedną stronę. Chodzi o auto z tego ogłoszenia: http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-C18454935.html Wiem, wiem francuz ... ale jeśli ktoś mógłby podjechać i go zbadać na żywo będe mega wdzięczny. Oczywiście przez telefon wszystko gra, ale na żywo mogą wyjść różne kwiatki. Chciałbym ustrzec się przed 1000 km wycieczką. Ps. Oczywiście duża flacha za przysługę :drunk:PZDR
  5. Siema wszystkim. Panowie bez ekscytacji tymi przebiegami...Co za problem nakręcić 200 tys w 2 lata, jak auto jezdzi w firmie? Ostatnio rekreacyjnie odwiedziłem naszego zachodniego sąsiada i ogłądałem auta po leasingowe. Same a8,a6 roczniki maks 2008 i młodsze. Wystawione auta woziły gości z lotnisk do hoteli i obsługiwały centra konferencyjne. Nie było przebiegu poniżej 200 tys, z tego co pamiętam rekordzista miał coś ok 320 tys. Wnętrza w salonowym stanie bez najniejszej skazy...
  6. Witam całą ekipę z Częstochowy. Mam dużą prośbę do was o obejrzenie auta. Chodzi co prawda o Hondę, ale każde info na miejscu o komisie i aucie się przyda. Auto z tego linka http://otomoto.pl/honda-jazz-1wl-klima-abs-stan-bdb-ks-serw-C16735527.html Jeśli ktoś mógłby podjechać i obejrzeć na miejscu ,będę zobowiązany i mocno się odwdzięcze. Oczywiście przez telefon jest wszystko jest OK , ale na miejscu różnie to bywa.PZDR
  7. Nie szalej z rękawicami , szczególnie z ich grubością :> Dowcip polega na tym ,że powinny być jak najcieńsze, bo przy zakładaniu łańcucha liczy się manualna sprawność. Zadbaj raczej o to żeby były nie przemakalne, to jest ważne jak walczysz ze śniegiem. Poza tym poćwicz zakładanie łańcuchów gdzieś w suchym miejscu żebyś miał pojęcie co i jak, gdy naprawdę będą potrzebne.
  8. Aktualnie jeżdzę na tych łańcuchach z link-a THULE cb 12 - dają radę. Idealne, do codziennego katowania. To że nie mają samonapinania nie jest problemem, po prawidłowym założeniu i dobrym dociągnięciu , wszystko gra. Zrobiłem na nich sporo km i na ogniwach nie widać zniszczeń. W autach z małym prześwitem między kołem a błotnikiem powinno się stosować łańcuchy o mniejszych ogniwach. Przy s-line na 16 nie powinno być żadnych problemów z założeniem łańcucha. PZDR
  9. Ok dzięki za info , wszystko wiadomo.
  10. Witam. Potrzebuję numeru dmuchawy nawiewu do b5-tki z 1996 roku ,wersja z climatronikiem. Zastanawiam się czy wystepowały różne modele dmuchawy do wersji z klimą i bez, czy też była taka sama do wszystkich. A poza tym wie ktoś czy dmuchawa z tej aukcji podejdzie do wersji z climatronikiem? http://www.moto.allegro.pl/item899172699_dmuchawa_wentylator_vw_passat_audi_a4_oryginal.html
  11. Na temat nr 1 i 2 się nie wypowiem,ale nabazgram coś o MTS-ach. Jeżdziłem na nich w zestawie z springami 35/30 i był beton.Owszem bajkowe prowadzenie ale zapominamy o komforcie. Mają skrócony skok więc z kążdą sprężyną krótszą niż seria miękko nie będzie.Poza tym wnioskuję ,że szukasz amora pod springi -40/40 a do takich seryjne się raczej nie bardzo podejdą. Poszukaj raczej czegoś porządniejszego, dedykowanego pod krótki spring z kayaby albo bilsteina. Niestety wiąże się to z kosztami ale jest bezproblemowe.
  12. To pudło z czarnym grilem to moje B5 , szarą na feldze a'la bbs też przyczaiłem. Tak czy owak PZDR dla wszysttkich.
  13. Chwilowo stacjonuje w Skar-Kam i od razu zostałem wykryty... Widziałem w lusterku granatowe A4 jeśli się nie mylę . Tak czy inaczej Pozdrawiam.
  14. Sie ma wszystkim .....Nie ma co się spinać o fotosy ,jest motywacja do następnego spota ,to się zrobi profi sesje. Na początku spotkania tez pstryknąłem dwie foty ,ale nie ma na nich wszystkich aut Niestety musiałem najwcześniej odjechać więc nie spotkałem sie ze wszystkimi ,szczególnie z ekipą z TSK skąd i ja się pojawiłem. Tak czy inaczej PZDR dla wszystkich z wiśniowej A4 na warszawskich blachach. PS. Grzanek ,dzięki za VAG operacje w moim aucie.
  15. Też podzielam opinie większości ....co do kierunku zmian, jest . Czarne szerokie stalówki zrobią piękną robotę, jak porządnie zrzucisz auto . Jeśli masz jakieś fotosy z tymi felgami to zapodaj ,chętnie zobaczę jak to wygląda. Taki setup zrobi z auta lekki cultstyle.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...