...radek... Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 U mnie po usunieciu DPF turbo rzeczywiscie wyje (gwizda) jak wściekłe. Nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Więcej denerwuje mnie to ze duzo wiecej teraz kopci. Ale cos za cos... Strasznie tez śmierdzą mi spaliny, ale przed wycięciem bylo tak samo. W garazu to wytrzymać nie idzie. Tapnięte z s5
Pawelkiwi Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Można rozwiercić. Stosuje się 3 otwory fi 18 po to by DPF a właściwie jego ceramika nie zapadła się. Gwizd turbiny i tak będzie. Ceramika nie wytłumia gwizdu tylko ogranicza przepływ spalin. Lepszym patentem jest ograniczeni przepływu spalin po wywaleniu ceramiki. Biorąc pod uwagę że ceramika ogranicza co najmniej 70% przepływ spalin stosuje się kryzę na wyjściu z dpf-a o średnicy około 20mm ze stali o grubości około 5 mm z zaokrąglonymi krawędziami.
SotoM Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Kryze o której piszesz ją wstawić/wspawać na wejściu spalin z puszki po dpf'ie do rury?
DanielMod Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Koledzy chodziło mi o całkowite wywalenie dpf i zastąpienie czymś takim http://www.supersprint.com/ww-en/audi-a4-b7-05--09/audi-a4-20-tdi-140-hp-sedan--avant--05--09/front-pipebrreplaces-diesel-soot-filter.aspx#!/ Pozdrawiam ;-)
SotoM Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Czegoś nie idzie ominąć programowo. Jakiegoś czujnika. Ale na to samo wychodzi Cy będzie posta puszka czy taka rura.jak coś to ja bym kupił stary dpf może być nawet wydłubany
Pawelkiwi Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Kryze o której piszesz ją wstawić/wspawać na wejściu spalin z puszki po dpf'ie do rury? Tak, na wyjściu spalin z DPF-a. Oczywiście rurki czujnika różnicy ciśnień zaślepione.
SotoM Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) A nie masz może na składzie pustego dpfu Szukam puchy aby w wolnych chwilach pomodzić puche. Na swoim nie pomodze bo musze być mobilny Edytowane 30 Lipca 2015 przez SotoM
wilu8 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Witam wczoraj wieczorem próbowałem wypalić dpf niestety po uruchomieniu procedury i zachowaniem predkosci i obrotów max co uzyskałem to temperature przed turbo w okolicy 500stopni nawet czasem były skoki do 420 Zapełnienie mam 45% sadzy 39 g tryb awaryjny Sa juz 2 nieudane próby zapisane
Pawelkiwi Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 A nie masz może na składzie pustego dpfu Niestety nie mam. Wszystko zawsze robię klientom na zasadzie wydłubania ceramiki ze środka i pozostawieniu oryginalnej puszki. Zapełnienie mam 45% sadzy 39 g tryb awaryjny Szukaj usterki. Coś powoduje Ci ponowne zatkanie DPF-a. Co? Diagnostyka i dobry mechanik, przyczyn może być naprawdę wiele.
SotoM Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Na początek sprawdź droznosc przewodów od dpf do czujnika różnicy ciśnień.
wilu8 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Dpf już wyłączony razem z egr teraz tylko wydłubać środek Coś powoduje Ci ponowne zatkanie DPF-a. Co? stawiam na ''PSJ'' poprzedniego właścicela i to ze to automat
SotoM Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Dpf już wyłączony razem z egr teraz tylko wydłubać środek Coś powoduje Ci ponowne zatkanie DPF-a. Co? stawiam na ''PSJ'' poprzedniego właścicela i to ze to automat Dpf wypali się nieważne czy miasto czy trasa nie ważne jaki stylu jazdy,jak będzie potrzeba to nawet na postoju będzie wypalał... Jeśli się nie wypala tzn ze jest jakaś przyczyna,jaką...vcds i sprawdzanie czujników.
wilu8 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Teraz to juz nie istotne ale cos z nim nie halo bo czasem przy rozruchu sie tarabani w wydechu wiec pewnie czesc wnętrza się rozpadła . Na vcds jak narazie nie zaobserwowałem nic niepokojącego w parametrach jedynie było za dużo oleju
Pawelkiwi Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Raczej nie ma możliwości by DPF rozpadł się. Wpierw musiał by się stopić, potem z jakiś przyczyn załamać. Jak ktoś go nie mył, nie dopalał serwisowo - niemożliwe.
wilu8 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Faktycznie to nie była wina dpf bo czasem na ciepłym mam przy rozruchu dalej takie ''wruum'' jak by cylindry nie jednoczesnie zaczynały prace
Pawelkiwi Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Faktycznie to nie była wina dpf Faktycznie to nie była wina dpf Jak nie była wina DPF to czego? Sprawdź synchronizację wałków rozrządu. Ostatnio mam serię klientów (forumowicze też) którzy mają podobne problemy + Ci z trzęsącymi się silnikami na wolnych obrotach - we wszystkich przypadkach regulacja synchro rozrządu załatwia w 100% cały problem. Być może u Ciebie to zupełnie co innego ale zwracam też i na to uwagę.
mlody17m Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Siema, zna ktoś ogarniętego mechanika który usunie dpf'a i zarazem zmieni imbusa napędu pompy olejowej w okolicach rybnika, gliwic ew. kedzierzyn-koźle ?
wilu8 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Faktycznie to nie była wina dpf Faktycznie to nie była wina dpf Jak nie była wina DPF to czego? Sprawdź synchronizację wałków rozrządu. Ostatnio mam serię klientów (forumowicze też) którzy mają podobne problemy + Ci z trzęsącymi się silnikami na wolnych obrotach - we wszystkich przypadkach regulacja synchro rozrządu załatwia w 100% cały problem. Być może u Ciebie to zupełnie co innego ale zwracam też i na to uwagę. Jakoś bym nie podejżewał żeby aso i to szwajcarskie żle ustawiło wałek ale kto wie . W tym silniku to tak samo jak 1,9 synchronizacja na 0? ma być? Jak narazie zrobione mnóstwo km wszystko ok zero błedów spalanie średnie ok 7 7,5 l wedle fis pali zimny ciepły od strzała jedynie ten ciepły pali odrazu ale z takim własnie dość głośnym wruum Edytowane 2 Września 2015 przez wilu8
LshineG Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Jest to moje pierwsze auto z dpf'em i chciałem was zapytać bo ostatnio zauważyłem że podwyższył się poziom oleju więc pewnie chodzi o to żę dpf nie wyrabia. Auto dopiero mam od niedawna ale nie zauważyłem nigdy oznak wyplania. Tzn. nigdy nie zauważyłem podwyższonych obrotów, żadna kontrolka mi sie nie zaplalila ( wogole jestd dpf kontrolka jak sie wypala?) dodam że komputer pełen FIS kolor. chwilowe spalanie też cięzko spradzić na postoju bo jak wiadomo w a4b7 komputer na postoju nie zmienia aktualnego spalania. Dodam jeszcze ze vag bede miał dopiero w nastepnym tygodniu. Aha skrzynia multitronic jezeli to ma jakis sens.
...radek... Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Nie swieci sie zadna kontrolka podczas wypalania. Swieci sie w momencie gdy jest problem z wypalaniem. U siebie wywalilem dpf i mam spokoj. Jak tylko pojezdzilem w mieście mniej energicznie to zaraz zaczęła sie świecić kontrolka, az w pewnym momencie nie bylo szansy na wypalenie. Był tak zapchany. Tapnięte z s5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się