Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF 2.0 TDI PD


piotr_1982

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcecie troszkę Dpf uzdrowić to polecam STP do paliwa wspomagający czyszczenie Dpfu - raz użyłem czego byłem przeciwnikiem ale po zrobieniu zbiornika -nie to auto- wcześniej czułem pod tyłkiem kiedy Dpf się czyścil co 200-250km teraz się tego nie ma...wczoraj miałem wypalanke co wogle ledwie się kapnałem, zobacze kiedy kolejna wypalanka nastąpi.

Moja BaRDacha ma 295tkm nalotu -Zegarowego

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz o tym?

http://www.stp.eu/pl-pl/produkty/dodatki-do-oleju-napedowego/dpf-formula-do-czyszczenia-filtrow-czastek-stalych

ok spróbujemy zobaczymy :)

wlewamy całość przy pełnym baku co 3000km? czy jakoś inaczej sie go stosuje?

Edytowane przez Karasik2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie to wlałem... Wg tego co zalecają stosować co 3000km

Ja jeszcze zrobię 1000 na czysto i zaleje STP czyszczący ukł.paliwowy i jego stosuje się co 2000km lecz ja na tym narazie zakończę i będę latał znowu na czysto...za dużo też nie ma co... :-)

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam produkty firmy Liqui Moly, gdyż kupowałem STP do czyszczenia wtrysków i nie odczułem żadnej różnicy, również po porównaniu wartości przez VCDS, jednak po wlaniu Liqui Moly było czuć ze silnik lepiej chodzi i wartości w VCDS uległy polepszenie- oczywiście najlepiej wyjeździć pełny bak (ja leje 500ml na ok. 45-50l paliwa)

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SotoM jest taki Liqui Moly który podpinasz odpinając przewody paliwowe od filtra paliwa i tylko na tym silnik pracuje.

Efekty rewelacyjne pod warunkiem że na powrocie dasz filtr paliwa np. od motocykla dlatego że syf spływa w ogromnych ilościach.

Silnik zapuszczasz i zużywasz do końca.

Jak będziesz chciał dam Ci nr LM bo mam w firmie.

pozdr

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi... Tak samo dobrze działa zajzajer firmy tunap.

Ale jasne, jak Będziesz w firmie to zerknij na to z LMa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie ,czyli postępować tak jak to opisałeś kilka postów wyżej ,czy może tylo i wyłącznie trzeba stosować go z urządzeniem" jet clean tronic"?

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.12.2016 o 07:43, bartez80 napisał:

Dzieki wielkie ,czyli postępować tak jak to opisałeś kilka postów wyżej ,czy może tylo i wyłącznie trzeba stosować go z urządzeniem" jet clean tronic"?

Możesz zastosować tak jak wcześniej opisałem. 

Efekt taki sam jak z "Jet"-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko czy podczas wypalania lub chwilę przed wypalaniem powinna się zapalić jakaś lampka na FIS-ie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tylko opalanie sądzę to nic się nie zapala a jeżeli to już regeneracja to zapala się kontrolka dpf

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.02.2017 o 22:14, ecobuda napisał:

Jeżeli to tylko opalanie sądzę to nic się nie zapala a jeżeli to już regeneracja to zapala się kontrolka dpf

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
 

Opalanie to raczej w słońcu :)

Regeneracja bez zgłaszania na FIS.

Na FIS informacja dopiero gdy jest źle i trzeba wykonać jazdę która pomoże w regeneracji DPF-a lub dokonać regeneracji (wypalanie) serwisowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opalanie to raczej w słońcu [emoji4]
Regeneracja bez zgłaszania na FIS.
Na FIS informacja dopiero gdy jest źle i trzeba wykonać jazdę która pomoże w regeneracji DPF-a lub dokonać regeneracji (wypalanie) serwisowe.
 

Tak jest kolego. To miałem na myśli. Bujam się od pół roku b7 z silnikiem awx wałkiem awx ( mechanicy zapomnieli przełożyć z mojego BPW) i wiem co to znaczy.
Dla przypomnienia. Nie każdy wałek ogarnia Dpf.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ecobuda napisał:

Bujam się od pół roku b7 z silnikiem awx wałkiem awx ( mechanicy zapomnieli przełożyć z mojego BPW) i wiem co to znaczy.

A co stoi na drodze by zmienić wałek lub wywalić DPF-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę zmieniał wałek. Dpfu nie wycinam. Jak wyjechał z Inglostadt tak też do huty pojedzie. K o m p l e t n y.Co prawda z słupkiem Awx ale to prawie to samo[emoji16]

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Pawelkiwi napisał:

wywalić DPF-a ?

i wstawić katalizator zamiast niego rzecz jasna. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem klienta z Toyotą Yaris D4D z DPF-em na pokładzie. Nie chciał go wycinać bo to bo tamto, ekologia, stacja diagnostyczna. Olej przybywał non stop. Odciągał, wymieniał.

W efekcie końcowym korba wyszła w silniku bokiem. Powód olej z dużą zawartości ON = brak smarowania.

Efekt końcowy. Wymiana silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz słupek awx a resztę klamotów od bpw i stan oliwy stoi w miejscu, chyba że to co już sobie domieszał sukcesywnie spala.
Po niedzieli silnik do analizy. Kontrola wału,panewek ,korby,pompa oleju, na górze wałek, pompki, szklanki, broki, później skrzynia(multi) albo sam ją ogarnę albo poleci do Bartka. To auto będzie latać i huuuu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Pawelkiwi napisał:

Ostatnio miałem klienta z Toyotą Yaris D4D z DPF-em na pokładzie. Nie chciał go wycinać bo to bo tamto, ekologia, stacja diagnostyczna. Olej przybywał non stop. Odciągał, wymieniał.

W efekcie końcowym korba wyszła w silniku bokiem. Powód olej z dużą zawartości ON = brak smarowania.

Efekt końcowy. Wymiana silnika.

Ale przynajmniej nie zatruwa powietrza :decayed:.

Paweł, spaliny współczesnych diesli i benzynówek zasilanych niby ekologicznym bezołowiowym paliwem są mega toksyczne.

Kata usunąłem raz i ani razu więcej, czuje się od razu różnicę (w dieslu).

DPF w B7 uważam że jest bez sensu, więcej szkody niż pożytku, ponieważ nie sprawdza się w warunkach miejskich.

Jednak jakiś system oczyszczania spalin być musi. Więc skoro DPF wyjeżdża katalizator wjeżdża. Kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...