tasiek86 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Jak widze na forum to stały problem...u mnie niestety też występuje...mianowicie rano ciężko go odpalić...a potem ruszyć...muszę go przez 3 min rozgrzać aby mógł przeskoczyć na gaz. Na Vag-u wyskakują błedy typu czujnik Halla i przepływomierz przepustnicy...i teraz moje pytanie...czy w jakiś sposób mogę sprawdzić czy obie te pozycje szwankują czy tylko jedna? Na gazie auto chodzi bardzo dobrze...i o ile czujnik Hala to nie są aż takie ogromne koszta o tyle przepływomierz przepustnicy już tak...nie chce wydać nie potrzebnie kasy a chce ratować naszą audi Czy możecie coś doradzić? czy można sprawdzić która/obie części szwankują?
Radziu Audi A4 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 moim zdaniem obie te rzeczy mają wpływ na stabilną pracę samochodu. przepływomierz możesz odłączyc i zobaczyć jak auto reaguje na takie coś. a czujnik halla nie sprawdzisz, jak nie wymienisz (chyba że się mylę, to proszę mnie poprawić) w każdym bądź razie, odłacz wtyczkę od przepływomierza.
tasiek86 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 OK jeśli odłączę wtyczkę od przepływomierza...a dalej będzie masakra tzn że to mozę nei być wina przepływomierza tak? Czujnika Halla nie sprawdzę...dobrze pojmuje czy nie bardzo
Dev Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 podaj dokładne błędy z VAG-a podałeś uszkodzony czujnik czujnik Halla, ale który? w głowicy czy na wale ?
fend18 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 podlacz vaga zrob logi dynamiczne przeplywomierza to bedziesz wiedziec jakie daje wartosci i czy jest uszkodzony
Radziu Audi A4 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 OK jeśli odłączę wtyczkę od przepływomierza...a dalej będzie masakra tzn że to mozę nei być wina przepływomierza tak? Czujnika Halla nie sprawdzę...dobrze pojmuje czy nie bardzo ttak mi się wydaje. napewno nic nie popsujesz, jesli odłaczysz przepływkę
loloA4 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 są bledy wiec musisz je usunac zeby 100 % bylo ok
tasiek86 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 BŁĘDY ZOSTAŁY USUNIĘTE...ALE PO 2 DNIACH ZNÓW WYSKOCZYŁO IN2 SAMOCHÓD NA BENZYNIE ODPALA ALE PRÓBUJĄC WCISNĄĆ GAZ DUSI SIĘ I ZDYCHA...NIE JEST W STANIE ODJECHAC...JEŚLI JAKIMŚ CUDEM MU SIĘ TO UDA TO BARDZO SZARPIE I NIE MA MOCY...PROBLEM WYSTEPUJE ZARÓWNO NA ZIMNYM SILNIKU JAK I NA SILNIKU CIEPŁYM PO POSTOJU<KRÓTKIM>
Dev Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 prosiłem Cię o dokładne nr błędów :( :(
denis911 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 i dlatego nikt absolutnie nikt nie namowi mnie na motnaz gazu, nawet nie wiadomo jak dobrej sekwencji bo wiecznie z tym dziadostwem problemy
rafi_a4 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 te rzeczy ktore sie dzieja to niekoniecznie sprawa gazu
Buba Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 tylko IN2 nie ma nic do odpalania. Obstawiam przeplywke ale bez VAGa to nikt nic nie wymysli. w kazdym temacie ten sam problem. moze w regulaminie umiescic NAKAZ
Michal85 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Witam, mój problem tego typu pojawił się po wizycie w serwisie na diagnostyce silnika. Wizyta dlatego, bo wcześniej dziwnie podciągał obroty przy zmianie biegów. Gość wrzucił nowe fabryczne ustawienia i zaczął się strasznie krztusić i obroty oscylowały między 500-2000.. Trwało tak z pół minuty później się ustabilizował i pracuje normalnie. Efekt podciągania obrotów zniknął, ale na zimnym silniku odpala zawsze w ten sposób, że się krztusi i nie trzyma obrotów, czasem podciąga na 2000 i przez jakąś chwilę trzyma. Znajomy powiedział, że programowanie przepustnicy to nie wrzucenie ustawień i koniec, tylko ustawia się go w tryb (?) programowania, podczas którego samochód przez jakiś czas powinien chodzić na wolnych obrotach i się dostosowywać bez ruszania pedału gazu. Co sugerujecie? Bardzo proszę o pomoc, bo nie ufam już gościom w serwisach, a wiem, że tutaj znają się na rzeczy.
ardian6 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Zapodaj jakie masz błędy na Vag. Mi też czasem tak trzymał i wyszedł czujnik temperatury silnika. Ale to wróżenie z fusów VAG to podstawa.
lukaszk Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 koledzy! że wejdę w temat... jakbyście pojechali do mechanika z takim problemem to co byłoby pierwsze? VAG! ja miałem taki sam problem, błąd czujnika t. wymieniłem i po problemie z odpalaniem... polecam forum a4 i opcje "szukaj"... jest wszystko... [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 03:19_________________________________________________ tylko IN2 nie ma nic do odpalania. Obstawiam przeplywke ale bez VAGa to nikt nic nie wymysli. w kazdym temacie ten sam problem. moze w regulaminie umiescic NAKAZ naga prawda! polecam temat czyszczenie, adaptacja przepustnicy Vagiem...
Michal85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Dzięki za wskazówkę, dokładnie przejrzałem tematy o adaptacji i czyszczeniu przepustnicy, wychodzi na to, że tam tkwi problem, ewentualnie któryś z czujników. VAG postaram się niebawem podpiąć, jednak wcześniej zmartwił mnie inny fakt . Dorzucam foto, jeden wężyk wisi w powietrzu i zatkany jest na pewno nie fabrycznie śrubą.. Wcześniej tego nie widziałem, bo zamocowany jest pod plastikową osłoną silnika http://img96.imageshack.us/img96/8615/dsc00325fyl.jpg
Dev Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 zrób jeszcze kilka fotek dokąd zmierza ten węzyk? nie wyrażnie widac
Michal85 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Czerwoną linią zaznaczyłem którędy idzie ten wężyk http://img84.imageshack.us/img84/9346/dsc00333gi.jpg http://img710.imageshack.us/img710/1440/dsc00334e.jpg[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 17:58_________________________________________________Podłączyłem VAG-a, wyrzucił błąd sondy lambdy 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Znalazłem wtyczkę na drodze czujnika Lambdy pod zbiornikiem płynu chłodzącego. Rozłączenie nic nie zmieniło w pracy silnika, dalej się telepie. Każe mi to podejrzewać, że albo jest przerwa gdzieś w przewodzie albo nie działa sama sonda. Jest metoda przebadania sondy od strony wtyczki (4 pin)? Dodam, że czasem działa, czasem oscyluje, więc wydaje mi się, że to jednak problem z pękniętym/przerwanym przewodem. Jeszcze wczoraj odczyty z lambdy oscylowały od -2st do +1st, dzisiaj bite 0st i ani drgnie. Po rozłączeniu wtyczki jest tak samo, 0st. Ponawiam prośbę z analizą tego wężyka powyżej.
lukaszk Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t110160.0.html;highlight=16514 koniecznie zrób logi sondy i wrzuć na forum, jak spalanie? to może być początek końca sondy...
Michal85 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Sęk w tym, że nie bardzo ogarniam VAG i nie wiem jak te logi zrobić (statyczne/dynamiczne).. http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html tutaj niby jest, ale videostory linki nie działają. Czy ktoś mógłby mi łopatologicznie to wytłumaczyć albo skierować do odpowiedniego tematu, którego nie mogę znaleźć? Dzięki z góry..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się