Bart-S Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Najprościej w coś przypier***** A tak poważnie - VAGa zapnij i sprawdź czy są błędy w module airbag (15).
Buddha Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Najprościej w coś przypier***** A tak poważnie - VAGa zapnij i sprawdź czy są błędy w module airbag (15). Zapne VAGa i sprawdze. A zapytam od razu, czy sprawdzę błędy, jeżeli będą założone oporniki na kostce, bo słyszałem że takie cuda robią np. na wystrzelonych pasach bezpieczeństwa?
Bart-S Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Niestety nie odpowiem na Twoje pytanie. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów...
Buddha Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Koledzy, czy nikt z Was nie ma propozycji, a może by nowy watek założyć dot. zaopornikowania czujników poduszek powietrznych i napinaczy pasów przez oszustów w warsztatach samochodowych?
blockout Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 dołączę sie do tematu bo niemogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, mam b6 i zwykłą czteroramienną kierownicę skórzaną ,pełny FIS z manetka oraz tempomat, czy będzie działać u mnie multifunkcja jeżeli założę poduszkę z multifunkcją z innej czteroramiennej kierownicy, np taka z tej aukcji ??? Audi A3 A4 części poduszka Multifunkcyjna (2622411344) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
bouzuki Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Jeśli masz tempomat,to sprawdź Vagiem,jaki masz moduł kierownicy.Pewnie potrzebna będzie taśma do multifunkcji,ten plastikowy modulik w kierownicy no i kabelkologia.Wszystko w temacie "Montaż kierownicy multifunkcyjnej w B6".No,ale cena tej poduszki powala.
karol24 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Poduszka z guzikami to jeden element całości taśma kierownicy pod multifunkcję, kable z taśmy do przekażnika w kierownicy (którego Twoja zwykła kierownica raczej w sobie nie ma), przekażnik (w B5 ma nr 609 a w B6 nie wiem), przewody żeby to tam wszystko ze sobą podłączyć między taśmą, przekażnikiem, bezpiecznikiem i radiem, no i kodowanie VAGiem, chyba, że o czymś zapomniałem
karol24 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Link dla kolego blockout, może akurat ciekawa propozycja i za mniejszą kasę komplet kiera+poducha Airbag multifunkcja + kierownica skórzana cztero-ramienna Audi a4 b6 małysz Chojnice ? Tablica.pl:
letallec Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 dołączę sie do tematu bo niemogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi,mam b6 i zwykłą czteroramienną kierownicę skórzaną ,pełny FIS z manetka oraz tempomat, czy będzie działać u mnie multifunkcja jeżeli założę poduszkę z multifunkcją z innej czteroramiennej kierownicy, np taka z tej aukcji ??? Audi A3 A4 części poduszka Multifunkcyjna (2622411344) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sama poduszka nie wystarczy. Potrzebny do tego modul w kierownice tzw trapez i okablowanie + tasma 12 pinowa. Za 700PLN+kw moge sprzedac taki komplet tzn wszystko co potrzebne do zlozenia multi w B6 (poduszka z przyciskami, tasma, modul, okablowanie).
master4.0 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Witam Dołączę się do tematu bo mam taki sam problem jak założyciel posta. Założyłem w swojej b6 kierownice z MF(od B6). Po zakodowaniu w grupie 16-Steering Wheel nie świecą i nie reagują przyciski. W vag-u mam taki błąd: Control Module Part Number: 8E0 953 549 N Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0611 Software Coding: 02041 Work Shop Code: WSC 63251 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Moduł kierownicy z końcówką N a więc obsługujący multifunkcję, taśma zmieniona na 12 pinową. Kable w kierownicy są ok czyżby uszkodzony moduł(trapezik) od przycisków? Można go jakoś sprawdzić?
bouzuki Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 No,troszkę dupereli jeszcze Tobie brakuje poza tą drogą poduszką.poduszką.Przeczytaj od a-z ten temat.Masz tu wymienione wszystkie elementy poza odpowiednim trapezikiem do kierownicy niezbędne części,a najlepiej w dziale "Warsztat" w podpiętych.Znajdziesz tam wszystko,łącznie ze sposobem zakodowania.
jarek_ns Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Witam Dołączę się do tematu bo mam taki sam problem jak założyciel posta. Założyłem w swojej b6 kierownice z MF(od B6). Po zakodowaniu w grupie 16-Steering Wheel nie świecą i nie reagują przyciski. W vag-u mam taki błąd: Control Module Part Number: 8E0 953 549 N Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0611 Software Coding: 02041 Work Shop Code: WSC 63251 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Moduł kierownicy z końcówką N a więc obsługujący multifunkcję, taśma zmieniona na 12 pinową. Kable w kierownicy są ok czyżby uszkodzony moduł(trapezik) od przycisków? Można go jakoś sprawdzić? Widzę że szukasz pomocy w kilku miejscach. Na sto procent na odległość ci nikt tego nie powie. Błąd wskazuje na brak połączenia. Przyczyn może być kilka. Najbardziej prawdopodobne to uszkodzenie taśmy lub kabli od poduszki. W tej wiązce są właśnie kable idące do modułu. spróbuj napisać do chłopaków z twojej okolicy może na spoty przyjeżdża ktoś z multi B6. Wtedy spokojnie podmienisz poszczególne części i określisz co nie działa. To będzie najbardziej pewny sposób rozwiązania sprawy.
master4.0 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Kable od poduszki są ok -sprawdzane miernikiem. Pozostaje taśma albo moduł (trapezik). Dzięki za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się