Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kierownica multifunkcyjna - sprawdzenie modułu sterowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najprościej w coś przypier***** :decayed:

A tak poważnie - VAGa zapnij i sprawdź czy są błędy w module airbag (15).

Opublikowano

Najprościej w coś przypier***** :decayed:

A tak poważnie - VAGa zapnij i sprawdź czy są błędy w module airbag (15).

Zapne VAGa i sprawdze.

A zapytam od razu, czy sprawdzę błędy, jeżeli będą założone oporniki na kostce, bo słyszałem że takie cuda robią np. na wystrzelonych pasach bezpieczeństwa?

Opublikowano

Niestety nie odpowiem na Twoje pytanie. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów...

Opublikowano

Koledzy, czy nikt z Was nie ma propozycji, a może by nowy watek założyć dot. zaopornikowania czujników poduszek powietrznych i napinaczy pasów przez oszustów w warsztatach samochodowych?

Opublikowano

dołączę sie do tematu bo niemogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi,

mam b6 i zwykłą czteroramienną kierownicę skórzaną ,pełny FIS z manetka oraz tempomat,

czy będzie działać u mnie multifunkcja jeżeli założę poduszkę z multifunkcją z innej czteroramiennej kierownicy, np taka z tej aukcji ???

Audi A3 A4 części poduszka Multifunkcyjna (2622411344) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Jeśli masz tempomat,to sprawdź Vagiem,jaki masz moduł kierownicy.Pewnie potrzebna będzie taśma do multifunkcji,ten plastikowy modulik w kierownicy no i kabelkologia.Wszystko w temacie "Montaż kierownicy multifunkcyjnej w B6".No,ale cena tej poduszki powala.

Opublikowano

Poduszka z guzikami to jeden element całości :wink: taśma kierownicy pod multifunkcję, kable z taśmy do przekażnika w kierownicy (którego Twoja zwykła kierownica raczej w sobie nie ma), przekażnik (w B5 ma nr 609 a w B6 nie wiem), przewody żeby to tam wszystko ze sobą podłączyć między taśmą, przekażnikiem, bezpiecznikiem i radiem, no i kodowanie VAGiem, chyba, że o czymś zapomniałem

Opublikowano
dołączę sie do tematu bo niemogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi,

mam b6 i zwykłą czteroramienną kierownicę skórzaną ,pełny FIS z manetka oraz tempomat,

czy będzie działać u mnie multifunkcja jeżeli założę poduszkę z multifunkcją z innej czteroramiennej kierownicy, np taka z tej aukcji ???

Audi A3 A4 części poduszka Multifunkcyjna (2622411344) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Sama poduszka nie wystarczy. Potrzebny do tego modul w kierownice tzw trapez i okablowanie + tasma 12 pinowa. Za 700PLN+kw moge sprzedac taki komplet tzn wszystko co potrzebne do zlozenia multi w B6 (poduszka z przyciskami, tasma, modul, okablowanie).

Opublikowano

Witam

Dołączę się do tematu bo mam taki sam problem jak założyciel posta. Założyłem w swojej b6 kierownice z MF(od B6). Po zakodowaniu w grupie 16-Steering Wheel nie świecą i nie reagują przyciski. W vag-u mam taki błąd:

Control Module Part Number: 8E0 953 549 N

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0611

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Moduł kierownicy z końcówką N a więc obsługujący multifunkcję, taśma zmieniona na 12 pinową.

Kable w kierownicy są ok czyżby uszkodzony moduł(trapezik) od przycisków? Można go jakoś sprawdzić?

Opublikowano

No,troszkę dupereli jeszcze Tobie brakuje poza tą drogą poduszką.poduszką.Przeczytaj od a-z ten temat.Masz tu wymienione wszystkie elementy poza odpowiednim trapezikiem do kierownicy niezbędne części,a najlepiej w dziale "Warsztat" w podpiętych.Znajdziesz tam wszystko,łącznie ze sposobem zakodowania.

Opublikowano
Witam

Dołączę się do tematu bo mam taki sam problem jak założyciel posta. Założyłem w swojej b6 kierownice z MF(od B6). Po zakodowaniu w grupie 16-Steering Wheel nie świecą i nie reagują przyciski. W vag-u mam taki błąd:

Control Module Part Number: 8E0 953 549 N

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0611

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Moduł kierownicy z końcówką N a więc obsługujący multifunkcję, taśma zmieniona na 12 pinową.

Kable w kierownicy są ok czyżby uszkodzony moduł(trapezik) od przycisków? Można go jakoś sprawdzić?

Widzę że szukasz pomocy w kilku miejscach. Na sto procent na odległość ci nikt tego nie powie. Błąd wskazuje na brak połączenia. Przyczyn może być kilka. Najbardziej prawdopodobne to uszkodzenie taśmy lub kabli od poduszki. W tej wiązce są właśnie kable idące do modułu.

spróbuj napisać do chłopaków z twojej okolicy może na spoty przyjeżdża ktoś z multi B6. Wtedy spokojnie podmienisz poszczególne części i określisz co nie działa. To będzie najbardziej pewny sposób rozwiązania sprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...