bobek80081 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 A ja mam tez ten problem, i wyczytałem na forum ze moga to tez byc przegłuby.
Tommy79 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Malinaa wielkie dzięki z tymi przekręconymi tarczami, biły mi koła przy 90-110 km/h, wyważałem kilka krotnie przekładałem przód na tył, lewą na prawą i po przekątnej i ciągle takie samo bicie - delikatne ale strasznie denerwujące. Przekręciłem tarcze na czuja i jest OK . Powiedzcie czy tarcze są krzywe, dlaczego tak jest i co jak bym chciał wymienić tarcze na nowe ???? Pozdrawiam
KENOiX Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udało mi się rozwiązać problem drgań kierownicy, problemem były ch.jowe pierścienie centrujące po dorobieniu przez tokarza eleganckich pierścieni wszystko wróciło do perfekcji, przy okazji jeszcze raz na wszelki wypadek wyważyłem koła choć różnice były max 5g na koło.
johny_walker Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 A co jest, jeśli np. drgania zaczynają się od 110 a przy 130 jest już o wiele lepiej, praktycznie nic nie czuć. Może to być wina łożyska?? Dodam że drganie wyczuwalne jest na tylnym prawym kole.
KENOiX Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 sprawdź czy felga jest prosta i dobrze wyważona, jak miałem z tyłu zimową felgę lekko walniętą miałem takie objawy (dokładnie miałem też prawy tył)
johny_walker Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 sprawdź czy felga jest prosta i dobrze wyważona, jak miałem z tyłu zimową felgę lekko walniętą miałem takie objawy (dokładnie miałem też prawy tył) Dzięki , sprawdzę, bo może być źle wyważona.
jacob12 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witam mam objawy podobne przy 130-140 trzesie autem odczuwalnie powyrzej juz nie czy jest mozliwe ze przeguby wewnetrzne sa do wymiany? Czy to moga byc poprostu tarcze lub zle wywazone kola?
andy_sky Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 albo zmień opony też tak miałem jak założyłem zimówki to przestało
johny_walker Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 U mnie wystarczyło wyważyć koła i po sprawie, już dawno zapomniałem o jakichkolwiek drganiach. Pozdro
jacob12 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 juz wiem co jest grane zamienilem sie z kolega kolami na dwa dni i wszystko jasne moje kola sa zle wywazone bo u kolegi trzesie teraz a u mnie spokoj dzieki za podpowiedzi!
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 juz wiem co jest grane zamienilem sie z kolega kolami na dwa dni i wszystko jasne moje kola sa zle wywazone bo u kolegi trzesie teraz a u mnie spokoj dzieki za podpowiedzi! to powinno się robić w pierwszej kolejności
tkamicki5 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 witam panowie.odświeże troche temat.otóż mam własnie takie drgania kierownicy najbardziej wyczuwalne przy hamowaniu,a przy normalnej jezdzie 110/120km lekko drga kierownica jak ja puszcze.i wiem że tarcza była obrócona na 100% przy zmianie opon,i teraz jak ponownie wrócić do tamtej pozycji,jest jakiś sposób czy tylko zostaje chybił trafił? oczywiscie nie wykluczam też tarcz bo pewnie one też daja o sobie znać,bo wcześniej miałem drgania tylko przy hamowaniu a teraz drży jak jade :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się