mycha852 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 czy panel o symbolu 8L0820043D może zastąpić panel o symbolu 8D0820043D ?
polo81 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 To ja się może podepnę, co by nie zaczynać nowego wątku. 1. Na co zwracać uwagę przy wymianie panelu klimatronika? Które fragmenty ciągu znaków określającego model panelu mówią o kompatybilności dwóch porównywanych paneli? 2. Gdzieś na Forum doczytałem, że najlepiej zostawić bebechy od starego panelu - czy przy wymianie wyświetlaczy da się zostawić bebechy?
_Solar_ Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 1.znajomy kupujac panel nie zwracał uwagi na nic.Kupił panel z audi A6 C4 i wszystko śmiga elegancko 2.Da sie tak zrobić.Miedzy wyswietlaczem jest tasma łaczącza go własnie z tą płyta główną
Ossek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 2.Da sie tak zrobić.Miedzy wyswietlaczem jest tasma łaczącza go własnie z tą płyta główną No właśnie niekoniecznie Chciałem dzisiaj przełożyć wyświetlacz z panela od C4 i nie pasuje. Wtyczka jest zamocowana odwrotnie, wchodzi na wcisk ale panel nie działa. PS. Często się zdarza, że symbole na panelu gasną (podświetlenie jest) i nie świecą niektóre kreseczki siły nawiewu, strzałka w górę (ta od nawiewu na szybę) i jedna kreseczka na lewym wyświetlaczu. Czy przelutowanie pomoże na wszystkie z tych dolegliwości?
polo81 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 No dobra, dzisiaj rozebrałem sobie panel i faktycznie tasma jest obecna, ale siedzi tak mocno jakby byla przylutowana... Nie chcialem robic nic silowo wiec wole spytac: jak odlaczyc ta wtyczke? A przy okazji drobne pytanko - jak zdjac ta ramke konsoli srodkowej tak aby nic nie uszkodzic? Bo silowalem sie z tym wczoraj wieczorem i dol odszedl, gora odeszla, a na wysokosci radia trzyma jak przyspawane
CZTERYX Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 ponieważ na wysokości radia są jeszcze dodatkowe śrubki pod nakładką, które trzeba odkręcić śrubokrętem gwiazdkowym
Ossek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Jeżeli masz radio nie fabryczne (węższe) to po bokach masz takie plastiki, które maskują szpary między radiem a kokpitem. U mnie są one przykręcone od środka (dostęp po wyjęciu radia). Pod nimi są śruby trzymające ramkę. Jeśli chodzi o wtyczkę to z jednej strony jest zatrzask, trzeba go odchylić i wtyczka powinna z lekkim oporem zejść. PS. Rzeczywiście można podmienić sam wyświetlacz ale trzeba go odłączyć od płytki (sorry jeśli kogoś wprowadziłem w błąd).
polo81 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 ponieważ na wysokości radia są jeszcze dodatkowe śrubki pod nakładką, które trzeba odkręcić śrubokrętem gwiazdkowym Znaczy Torx? Ehh, trzeba bedzie uzupelnic baze narzedziowa... Dzieki za informacje!
mycha852 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 z tego co się ostatnio dowiedziałem to bez problemu można stosować zastępczo panele o innych numerach seryjnych. nalezy tylko przeprowadzić kodowanie VAG-iem (żeby panel wiedział w jakim jest samochodzie). należałoby również zrobić nastawy podstawowe żeby panel prawidłowo sterował klapkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się