mystic.pl Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 No i dotarliśmy do stolicy właśnie padamy po zwiedzaniu zabytków kultury i małej wyżerce na mieście przegoniłem dziewczyny i mają już dość na dzisiaj biegania Niestety nie obyło się bez niespodzianek w drodze. Po przejechaniu ok 300 km zaczęły dobiegać dziwne odgłosy z napędu. Miałem stracha, że coś ze skrzynią, ale pracuje bez zastrzeżeń. Vag poszedł w ruch ale żadnych błędów nie wysypało. Logi też na pierwszy, rzut ok. Ale im dalej tym bardziej było słychać, aż w końcu przeszło w coraz głośniejszy szum no i lewe koło gorące Diagnoza łożysko. Na wjeździe zajechałem do Vivy, no i potwierdziły się moje przypuszczenia, z tym, że kolo bez spradzania i dotykania kół stwierdził, że to prawe koło a te było zimne. Nie chciałem się spierać, zależało mi by się szybko problemu pozbyć, myślę sobie wjadą na podnośnik to zasugeruję aby najpierw lewe sprawdzili, a oni na to pierwszy wolny termin 26 czerwca koorwa, nie będę tu siedział tydzień aby łożysko wymienić. Na szczęście mieli jedną sztukę na magazynie, więc szybko kupiłem. Panowie, możecie pomóc gdzie mogę jutro to zrobić ? kompletnie nie znam terenu Czy w MRMotors chłopaki mają warsztacik ? Nie mogłem się dzisiaj dodzwonić do Witka
KENOiX Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 u Witka wszystko Ci zrobią (tak myślę )http://www.mrmotors.pl/warsztat.php
mystic.pl Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Kurka, mam nadzieję, że poza strojeniem znajdą chwilkę aby zająć się łożyskiem KENOiX przetestujemy to Twoje bose jutro kanały regulujące ściśnienie w bagażniku zaklejałeś czy wypełniałeś gąbką ?
KENOiX Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 na razie zostawiłem tak jak były szukam odpowiedniej gąbki co by dobrze przepuszczała powietrze, jak coś znajdę dobrego to tam wetknę..
Flyer Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Robert, niefajnie... ale mysle, ze Witek pomoze - chociaz za cholere nie wiem, czy warsztat pracuje u nich w sobote :gwizdanie:
bajk Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 oj oj niezbyt dobrze miejmy nadzieję, że będzie jutro ktoś kto ogarnie to.. w każdym bądź razie widzimy się rano
bajk Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 ~275PS i ~550NM Jest git i bardzo ładne kreseczki
KENOiX Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Robert jeszcze raz graty wyniku i dzięki za przekodowanie światełek
mystic.pl Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 Dziękuję Panowie za ciepłe przyjęcie w Stolicy przyjemnie było się spotkać w miłym towarzystwie KENOiX furka live robi wrażenie dopieszczona w każdym szczególe gratki bajk, pamiętaj, że jak będziesz sprzedawał furmankę, to jestem pierwszy w kolejce po zderzak :gwizdanie: Flyer logi masz w mailu A oto wynik 4-ro godzinnego strojenia Rogalottiego niestety mod się przeciągnął w czasie, ponieważ przez złącze ODB2 nie chciało iść flashowanie, trzeba było wyciągać ECU i robić korekty na stole Seryjnie był bonus 10ps Po pierwszym strojeniu i hamowaniu wyszło tyle samo PS co finalnie ale 571nm przy ok. 4300rpm . Dla bezpieczeństwa skrzyni Witek ściągnął ponad 20nm, przy czy PSy zostały na tym samym poziomie przy 4000rpm Zmiana po modzie bardzo na plus. Gdyby nie przy starcie były by problemy z normalnym ruszaniem Niestety nie miałem możliwości wymiany dzisiaj łożyska, więc mało co przetestowałem auto w ruchu ale jestem mega zadowolony.
bajk Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Łożysko wymienione? Zacząłeś już się cieszyć przyrostem?
mystic.pl Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Łożysko wymienione? Zacząłeś już się cieszyć przyrostem? Dopiero wczoraj wieczorem wróciłem. A dzisiaj od rana auto w aso. Do wymiany są łożyska lewe i prawe, po przesiadce z et43 na et34 obie strony dostały w doopę. Przez 100kkm łożyska dostawały obciążenia w innych miejscach, a po większym odsadzeniu zmieniły się kąty nacisku i podobno przez to się wysrały. Wymieniam w aso więc w razie w będzie 2 lata gwarancji. ladny plaskowyz THX's turdzi. Witek twierdzi, że motorownia za***iście zdrowa niestety przez łożyska nie pocisnąłem jeszcze [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 11:35_________________________________________________W aucie zaszły małe zmiany 1. Furmanka dostała hamulce S4 z nowymi tarczami ATE 345mm 2. Zostały przyciemnione szyby folią RAYCER+ nr 12 z atestem Krakowskiego Instytutu Szkła - fotki wrzucę, gdy będzie już założony nowy zderzak i lotka. 3. Zostało wgrane, w końcu upublicznione, w pełni funkcjonalne, przetłumaczone bez błędów polskie menu do RNS-E, które dla zainteresowanych jest dostępne do ściągnięcia stąd w dziale: motoryzacja\NawigacjeSamochodowe-wejdź\spolszczenia\audi\PL menu RNS-E http://chomikuj.pl/zaniak/Nawigacja/Spolszczenia/ Można wypalić na zwykłym CD-R, ale ważne by z prędkością 2,4 (inaczej rns-e nie rozpocznie aktualizacji, pomimo, że będzie widziało nową wersję SW)[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 11:08_________________________________________________Jeszcze raz zagadki z wyborem felg Obecnie mam u siebie założone felgi 7,5Jx18", et54 + dystans 20mm czyli finalnie uzyskane ET34. Opony 235x40x18. Na zimę chciałbym założyć felgę 8Jx18" z et43 + opony o węższym bieżniku ale o wyższym profilu czyli 225x45x18. I pytanie jest: jakich dystansów użyć aby uzyskać identyczne odsadzenie jak przy kołach letnich, czyli et34. Czy przy większej szerokości felgi niż 7,5J czyli 8J będzie to dystans 9mm ? Czy z et34 szersza felga 8J będzie bardziej odsadzona ? Na zimowych chciałbym zostać przy tym samym ET ze względu na łożyska. Gdy przechodziłem z 17" et 43 na 18" et34 od razu wysrały się łożyska .
Flyer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nie zakladalbym dystansow na zime do takiego ET... jak dystansa to tylko z pierscieniem centrujacym, a to minimum 12mm.
Brysio Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no to sa dopiero mody kurcze a nie jak w moim pasciu ) fajna furka nie ma co mowic ladnie to musi odchodzic !!!
mystic.pl Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nie zakladalbym dystansow na zime do takiego ET... jak dystansa to tylko z pierscieniem centrujacym, a to minimum 12mm. Bez dystansów znowu się łożyska wysrają a nie bardzo mi się widzi wymieniać co pół roku. Na razie nie będę pisał ale felgi kozak szkoda odpuszczać a z et 35 ciężko znaleźć coś konkretnego przy 18" fajna furka nie ma co mowic ladnie to musi odchodzic !!! THX's brysio
Flyer Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nie wysraja sie zadne lozyska... ja jezdzilem na 19" caly sezon na dystansach, wczesniej bez. Ostatni sezon tez bez zadnych dystansow i nic sie nie dzieje.
mystic.pl Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 A jest szansa przetoczyć dystans np 15mm na 9mm z kołnierzem centrującym ?
mystic.pl Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Why ? Myślisz, że dobry tokarz nie poradził by sobie z tym ? W sumie to mam 2 lata gwarancji na łożyska w aso, więc teoretycznie nie ma czym się martwić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się