QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Wreszcie udało się pstryknąć pare fotek, wiec moze odrazu przejde do konkretów :] i na koniec troche fotosklepu Baza do modyfikacji była standardowa avj-ka 150 kunia w S-Linie z napedem na 4 łapy, pierwotnie zmodzona na ~320 ps -taka ją kupiłem, było jednak sporo do poprawy, wiec auto trafiło do CSowców :] Lista zmian; - Locha.. Garrett GT28RS - Większa pompa paliwowa - Wtryski 550 - Customowy FMIC - Dolot Compsport na stozku K&N - Wydech MG 2,75' rury z dwoma koncowymi tłumikami ultera - głośniej, ale akceptowalnie cicho w trasie - Skrzynia 6-stka - Pierwotnie auto posadzone było na gwincie H&R - miałem do wyboru regeneracje i dalsza jazde na glebie, albo zakup czegos ciut wyzszego - padło na Bilsteina B6 z ori springami S-Line - Gwint H&R-a oddam w dobre ręce za grosze - Hamulce s4 b6 345mm 17" OZ wchodzi na styk - body MS Design - Car audio na odtwarzaczu i zmieniarce alpine'a, wzmaczniaczu Herz'a i skrzyni Emphaser'a - Wskazniki doładowania i EGT - Delikatnie przyciemnione wszystkie szybki - Felunek na fotkach... 20' S-Line z A8 - do sprzedania, obecnie auto jezdzi na 17' OZ Palladio, latem Toyo t1-r 225/45 zima dunlopki 205/50, (gdzies tam jest na jednym ze zdjc oparta o płot - Ciemne tylnie lampy - przod wszystko w ksenonie Na zime auto zestrojone jest na ~ 280 kunia (1 bar) - jedzie identycznie z 3.0 TDI Mirrona po programie.. tylko pali ciutek wiecej - dla ciekawych - najwiecej udało mi sie wykrecic 415km na baku (jezdze w cyklu mieszanym z delikanym wskazaniem na miasto) Docelowo na wiosne - 1.3 bara, powinno pyknąc jakies 310-315ps Pewnie jeszcze o czymś, zapomniałem, ale tak jak widac, zmiany nie były delikatne plany na przyszłość - Dojechanie do końca nowego sprzęgła (2,500 km i juz mam pierwszy uślizg wyższego biegu za sobą) i odesłanie go do p. Radzikowskiego na wzmocnienie docisku i wymianę tarczy na organiczna - Dopieszczenie- odkopnięte lusterko , wytarty przełącznik świateł, nowy gril etc. i na sam koniec filmik z przyspieszeniem 45-140 na 2 i 3 biegu pare filmkikow wydech stay tuned
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Modyfikacje mechaniczne koks, ale body do wymiany moim zdaniem... i przede wszystkim grill Dobrze, ze sprzedajesz 20", bo w B6 nie da sie jezdzic na takiej feldze. Co innego w A8... sasiad ma dokladnie taka sama i lata od dluzszego czasu.
ykk Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Widzialem ja na allegro Nawiasem mowiac z Krakowa byla..
QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 No była z KR - wsumie to dalej ja mozna sobie kupic na sprzedamgo.pl
Wąski Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 No była z KR - wsumie to dalej ja mozna sobie kupic na sprzedamgo.pl a kolor jest oryginalny :gwizdanie: bo coś mi się wydaję że znam dobrze to autko :gwizdanie: ale się mogę mylić [br]Dopisany: 26 Listopad 2009, 12:58_________________________________________________po szybie poznaje
retrikal Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 mody mechaniczne body tak jak napisałeś - niewiadoma, teorii kilka - moja - taka jak flyera - body do wymiany i to as fast as you can a tak generalnie :kox:
poziek Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Fajnie, że wrzuciłeś w końcu info o tym przecinaku. Czekam na jakieś oficjalne czasy z 1/4 mili. Ja na Radzikowskim zrobiłem 50 tysięcy km z czego na 300KM ponad 40 tysi i nie miałem żadnych problemów także rezaj czem prędzej Na 310-315KM spokojnie starczyłyby 440ccm zamiast 550ccm. Stąd spalanie. Jaki masz zawór DV ? Bo z tego co pamiętam jak stała na allegro to był BOV
QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 zmienilem zgodnie z zaleceniami na seryjna dv-ke, takze nie ma juz takiego megasapania, teraz tylko czasem psytnie przy zmianie biegu czasow sam jestem ciekaw, musze namierzyc kogos z gtechem, zeby miec jakiekolwiek pojecie btw czasy wykresy itp itd najlepiej jak w marcu ogarne, bo wtedy bedzie juz sprzeglo i 1.3 bara jak dobrze pojdzie co do body... nie mozna miec wszstkiego dlatego tylko grill zmienie na ori (ewentualnie z czarna obramowka), reszte zostawiam - wole mechanicznie jeszcze pomodzic niz przejmowac sie kształtem zderzaka, albo grilla - to ma jechac
poziek Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 wole mechanicznie jeszcze pomodzic jakie plany ?
miron78 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 furke widziałem na żywo - wygląda naprawdę zajefajnie - a felunek powala ( to że nie da sie śmigać to inna sprawa ) Silniczek i wydech autko naprawdę zapitala
QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 wole mechanicznie jeszcze pomodzic jakie plany ? sprzeglo - z tego auta wiecej niz 320 nie wyciagne, przynajmniej w moim przekonaniu nie ma to głebszego ekonomicznego sensu - pomijajac fakt, że problemem bedzie sprzedaż takiego samochodu, chce nią pojezdzic ze dwa lata i przesiąść się na jakis wiekszy kaliber marzy mi sie takie 3.2 TT :> albo jakas rs-a :>
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 TT 3.2? Przeciez to nie jedzie w porownaniu do GT28RS Chyba, ze uturbilbys, to inna sprawa.
retrikal Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 :polew: dobre z tym TT... :good:
soolek Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 A od body się odczepcie - nie wszystko musi być S-line, S4 itd. To jest całkiem niezłe. Zresztą, kolega ma inne priorytety
QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 hehe to tylko marzenia, ale jak wiadomo marzenia trzeba spelniac <3 moj ulubiony film na jutjubie
Wąski Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Podam Ci nr do kolegi który budował to Audi jak chcesz
QRi Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 mam, jezeli chodzi o rafała sz. oczywiscie - rozmawiałem z nim przed zakupem
Rekomendowane odpowiedzi