Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Czarna mamba Q @ GT28RS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wreszcie udało się pstryknąć pare fotek, wiec moze odrazu przejde do konkretów :]

1qmBfr.jpg

19fCwA.jpg

1qmGeJ.jpg

1qmIJS.jpg

87dUS.jpg

19fO_i.jpg

19h2jJ.jpg

i na koniec troche fotosklepu

1HRMAJ.jpg

Baza do modyfikacji była standardowa avj-ka 150 kunia w S-Linie z napedem na 4 łapy, pierwotnie zmodzona na ~320 ps -taka ją kupiłem, było jednak sporo do poprawy, wiec auto trafiło do CSowców :]

Lista zmian;

- Locha.. Garrett GT28RS

- Większa pompa paliwowa

- Wtryski 550

- Customowy FMIC

- Dolot Compsport na stozku K&N

- Wydech MG 2,75' rury z dwoma koncowymi tłumikami ultera - głośniej, ale akceptowalnie cicho w trasie

- Skrzynia 6-stka

- Pierwotnie auto posadzone było na gwincie H&R - miałem do wyboru regeneracje i dalsza jazde na glebie, albo zakup czegos ciut wyzszego - padło na Bilsteina B6 z ori springami S-Line - Gwint H&R-a oddam w dobre ręce za grosze

- Hamulce s4 b6 345mm 17" OZ wchodzi na styk

- body MS Design

- Car audio na odtwarzaczu i zmieniarce alpine'a, wzmaczniaczu Herz'a i skrzyni Emphaser'a

- Wskazniki doładowania i EGT

- Delikatnie przyciemnione wszystkie szybki :evil:

- Felunek na fotkach... 20' S-Line z A8 - do sprzedania, obecnie auto jezdzi na 17' OZ Palladio, latem Toyo t1-r 225/45 zima dunlopki 205/50, (gdzies tam jest na jednym ze zdjc oparta o płot

- Ciemne tylnie lampy

- przod wszystko w ksenonie

Na zime auto zestrojone jest na ~ 280 kunia (1 bar) - jedzie identycznie z 3.0 TDI Mirrona po programie.. tylko pali ciutek wiecej :embarrassed: - dla ciekawych - najwiecej udało mi sie wykrecic 415km na baku :kox: (jezdze w cyklu mieszanym z delikanym wskazaniem na miasto)

Docelowo na wiosne - 1.3 bara, powinno pyknąc jakies 310-315ps

Pewnie jeszcze o czymś, zapomniałem, ale tak jak widac, zmiany nie były delikatne :P

plany na przyszłość

- Dojechanie do końca nowego sprzęgła (2,500 km i juz mam pierwszy uślizg wyższego biegu za sobą) i odesłanie go do p. Radzikowskiego na wzmocnienie docisku i wymianę tarczy na organiczna

- Dopieszczenie- odkopnięte lusterko :thumbdown:, wytarty przełącznik świateł, nowy gril etc.

i na sam koniec filmik z przyspieszeniem 45-140 na 2 i 3 biegu :)

pare filmkikow

wydech

stay tuned

Opublikowano

Modyfikacje mechaniczne koks, ale body do wymiany moim zdaniem... :) i przede wszystkim grill :wink4:

Dobrze, ze sprzedajesz 20", bo w B6 nie da sie jezdzic na takiej feldze. Co innego w A8... sasiad ma dokladnie taka sama i lata od dluzszego czasu.

Opublikowano

Widzialem ja na allegro :decayed:

Nawiasem mowiac z Krakowa byla.. :mysli:

Opublikowano

No była z KR - wsumie to dalej ja mozna sobie kupic na sprzedamgo.pl :decayed::slina:

Opublikowano

No była z KR - wsumie to dalej ja mozna sobie kupic na sprzedamgo.pl :decayed::slina:

a kolor jest oryginalny :gwizdanie: bo coś mi się wydaję że znam dobrze to autko :gwizdanie: ale się mogę mylić [br]Dopisany: 26 Listopad 2009, 12:58_________________________________________________po szybie poznaje :)
Opublikowano

mody mechaniczne :good:

body tak jak napisałeś - niewiadoma, teorii kilka - moja - taka jak flyera - body do wymiany i to as fast as you can :decayed:

a tak generalnie :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Fajnie, że wrzuciłeś w końcu info o tym przecinaku. Czekam na jakieś oficjalne czasy z 1/4 mili.

Ja na Radzikowskim zrobiłem 50 tysięcy km z czego na 300KM ponad 40 tysi i nie miałem żadnych problemów także rezaj czem prędzej :good:

Na 310-315KM spokojnie starczyłyby 440ccm zamiast 550ccm. Stąd spalanie.

Jaki masz zawór DV ? Bo z tego co pamiętam jak stała na allegro to był BOV :wink4:

Opublikowano

zmienilem zgodnie z zaleceniami na seryjna dv-ke, takze nie ma juz takiego megasapania, teraz tylko czasem psytnie przy zmianie biegu :)

czasow sam jestem ciekaw, musze namierzyc kogos z gtechem, zeby miec jakiekolwiek pojecie

btw czasy wykresy itp itd najlepiej jak w marcu ogarne, bo wtedy bedzie juz sprzeglo i 1.3 bara jak dobrze pojdzie :)

co do body... nie mozna miec wszstkiego :D dlatego tylko grill zmienie na ori (ewentualnie z czarna obramowka), reszte zostawiam - wole mechanicznie jeszcze pomodzic niz przejmowac sie kształtem zderzaka, albo grilla - to ma jechac :evil:

Opublikowano

wole mechanicznie jeszcze pomodzic

jakie plany ? :decayed:

Opublikowano

furke widziałem na żywo - wygląda naprawdę zajefajnie - a felunek powala ( to że nie da sie śmigać to inna sprawa :decayed: )

Silniczek i wydech :notworthy:

autko naprawdę zapitala :good:

Opublikowano

wole mechanicznie jeszcze pomodzic

jakie plany ? :decayed:

sprzeglo :P - z tego auta wiecej niz 320 nie wyciagne, przynajmniej w moim przekonaniu nie ma to głebszego ekonomicznego sensu -

pomijajac fakt, że problemem bedzie sprzedaż takiego samochodu, chce nią pojezdzic ze dwa lata i przesiąść się na jakis wiekszy kaliber

marzy mi sie takie 3.2 TT :> albo jakas rs-a :>

Opublikowano

TT 3.2? Przeciez to nie jedzie w porownaniu do GT28RS :)

Chyba, ze uturbilbys, to inna sprawa.

Opublikowano

3.2 TT, w sensie twin turbo :kox::decayed:

Opublikowano

3.2 TT, w sensie twin turbo :kox::decayed:

:>

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: dobre z tym TT... :good: :good:
Opublikowano

:good:

A od body się odczepcie - nie wszystko musi być S-line, S4 itd. To jest całkiem niezłe.

Zresztą, kolega ma inne priorytety :evil:

Opublikowano

hehe to tylko marzenia, ale jak wiadomo marzenia trzeba spelniac

<3 :D moj ulubiony film na jutjubie

Opublikowano

Podam Ci nr do kolegi który budował to Audi :) jak chcesz :)

Opublikowano

mam, jezeli chodzi o rafała sz. oczywiscie - rozmawiałem z nim przed zakupem

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...