szachal Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Czesc przelozylem skrzynie multitronic na manualna w swojej A4, sama mechanika to prosta sprawa teraz jednak zaczely sie schody bo musialbym przeprogramowac komputer i tu pytanie do was drodzy forumowicze czy ktos z was moglby mi pomoc? Mam orginalny interfejs z Ross-Tech wiec sprzet mam tylko najwazniejszego nie mam potrzebnej wiedzy.
decard86 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 mozna wiedziec czemu zmieniles na manuala ?
szachal Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Pewnie to zadna tajemnica, po prostu zaczely dochodzic przerazliwe dzwieki ze skrzyni. Przez jakis czas myslalem o naprawie ale ze jest to najbardziej wadliwy model 01J to nigdy nie wiadomo kiedy sie znowu sypnie a tak na prawde to nie moge sobie teraz pozwolic na kosztowne naprawy. Mialem wspanialy plan ktory troche mi nie wypalil i teraz jestem w kropce.
cougarr2 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 kolego powiedz ile cie kosztowala przesiadka na manual?? i gdzie to robiłes??
szachal Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Kupilem rozbite auto z aukcji a przekladke zrobilem sam. 1900 funtow
darek Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 kodowanie: 0011501 to jest do silnika ALT
szachal Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Identyczny objaw byl u mnie najpirw przy wyzszych predkosciach a potem przy coraz nizszych. Rowniez myslalem ze to lozysko poodlaczalem polosie i chalas nadal byl tylko troche mniejszy. Zastanawialem sie czy to nie lozysko w skrzyni ale bez dostepu do schematow budowy nawet nie myslalem o rozbiorce. W moim przypadku podejrzewam ze albo to bylo lozysko albo pompa oleju, chodziaz cisnienie na vagu bylo w normie tzn porownywalem z danymi zamieszczonymi przez Barta-S, wic raczej watpliwe, podejrzewam takze dwumas bo po zdjeciu skrzyni moglem go obrocic kawalek w prawo i lub lewo z lekkim zgrzytem. Nie mialem wczesniej do czynienia z dwumasem i nie wiem jak powinien sie zachowywac w dobrym stanie( nowy dwumas w UK kosztuje 453 funty) plus naprawa skrzyni 6-7 tys polskich zlotych i jeszcze przesylka skutecznie mnie zablokowaly wiec wolalem inne rozwiazanie. I tak z jednego klopotu prosto w drugi . Darek lece do garazu sprawdzic czy uda mi sie odpalic po przekodowaniu sterownika
szachal Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Niestety nie moge przekodowac sterownika pojawia sie coding rejected error31 request out of renge w funkcji log in podalem 11463 a potem sprobowalem z 16167 nastepnie sprobowalem zmienic kod w funkcji 07-coding i nic. Moze musialbym zmienic workshop code ten ktory jest wyswietlany ponizej u mnie jest 63351?
darek Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Moze musialbym zmienic workshop code ten ktory jest wyswietlany ponizej u mnie jest 63351? Taki ma być tego nie zmieniaj.Postaram się poszukać log do tego silnika to napiszę.[br]Dopisany: 30 Listopad 2009, 09:24_________________________________________________A próbowałeś bez logu od razu wejść w kodowanie i zmienić? I jeszcze pytanie czym to robisz jakim sprzętem?
szachal Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Probowalem kazdej opcji i bez logowania i z. Sterownik akceptuje 11463 lub 16167 niestety nie pozwala przekodowac sterownika. Mam orginalnego Vag-Com z Ross-Tech najnowsza wersje wiec powinien smigac bez problemu.
darek Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 z tego co mam to log 11463 jest do tempomatu a 16167 jest do silnika AFN
szachal Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 No wlasnie te logi tylko udalo mi sie znalezc nie wiedzialem ze do kazdego sterownika jest iny log . Czyli do mojego silnika ALT na pewno bedzie inny log. Teraz gdzie go znalezc ?
darek Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Z tego co wiem to KTS-em zrobi się bez problemu gdyż sam znajduje log do danego sterownika.Tylko cena za to urządzenie zaje..........
szachal Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Wlasnie wrocilem z pracy. Dzieki Darek za pomoc postaram sie jeszcze poszukac informacji i poeksperymentowac. Tak czy inaczej sporo mi pomogles mam nadzieje ze kiedys uda mi sie odwdzieczyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się