Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o takim zestawie CB ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A do schowka nie wejdzie ?

Z tego co pamiętam to Harry III ma sterowanie radia w gruszce...

+ Radio schowane przed złodziejami

+ Możliwość sterowania przy zamknietym schowku

+ Jeżeli wystąpi problem z zakłóceniami możliwe załączenie ASC

+ Nie trzeba wiercić w desce rozdzielczej

- (narazie brak)

(?) Czy zmieści sie w schowku ?

Opublikowano

A do schowka nie wejdzie ?

Z tego co pamiętam to Harry III ma sterowanie radia w gruszce...

+ Radio schowane przed złodziejami

+ Możliwość sterowania przy zamknietym schowku

+ Jeżeli wystąpi problem z zakłóceniami możliwe załączenie ASC

+ Nie trzeba wiercić w desce rozdzielczej

- (narazie brak)

(?) Czy zmieści sie w schowku ?

- glosnik zewnetrzny trzeba podpinac

Opublikowano

do aku latwo wciągnąć przewody:

po zdemontowaniu obudowy kierownicy (dolnego panela w któym znajduje się kieszonka) - jak poświecisz sobie latareczka po ścianie grodziowej miedzy kabina , a silnikiem, to zobaczysz gumowe miejsca na przelotki dla kabli, Nie wiem jak to sie fachowo nazywa- ale widać takie kapturki gumowe przez które można się przebić nowym kablem. Ja przebiłem się używając drutów( drutów do "Sztrykowania" - takich jak babcia robi szaliczki na drutach). Górne przelotki przechodzą prosto do komory w której znajduje sie aku. Złącze masy masz na ścianę po lewej stronie, poniżej bezpieczników i przekaźnikó (trzeba zdjąć narożnik listwy progowej). A do Aku wystarczy tylko plus wciągnąć.

Opublikowano

Oki, dzięki - sprawdze to.

A moze da sie bezinwazyjnie zdemontowac tą póleczke i wstawic w jej miejsce radio? Sam panel powinien spokojnie zmiescic sie w tym otworze.

I jeszcze jedno: te plastikowe listwy wzdłóż progu na dole są na wcisk ? bo nie moge srubek znalezc.

Opublikowano

listwy na progu sa na wcisk.

kolejność demontażu połeczki taka:

1. zaślepka z boku konsoli (po otwarciu drzwi , śrubokrętem podważasz, widać w które miejsce wsadzić srubokręt) - pod tą zaślepką są bezpieczniki.

2. osłona kierownicy dolna (2 śruby od dołu - klucz nasadka , chyba 6tka, albo 7ka+ jedna śrubka z boku - pod zaślepką z ptk1).

kolejność demontażu listw taka:

1. najpierw cały długi próg - trzyma się na 3 spikach.

2. potem krótki pionowy u góry koło zaślepki bezpieczników, - na dwie spinki.

3. a na końcu narożnik- bez spinek

(jak Ci jakaś spinka metalowa zostanie w karoserii, to nie przejmuj się, da się ją wyjąć małymi szczypcami)

- półeczka jest zgrzana (stopiony plastik) z panelem. da się ją zdemontować - ale "INWAZYJNIE" i nieodwracalnie.

Opublikowano

ciężki dzien na takie operacje.

zaaplikuj sobie coś na rozgrzanie ;) - np: anti-frost 40% by Wyborowa ;)

jak wymyślisz jak tam upchnąć harego 3 to daj znaka!

Opublikowano

:hi: Po kilku dniach użytkowania radyjka muszę powiedzieć że wszystko spisuje się na medal. Może Harry II jest kosztowny ale wart tej kasy. Radyjko zamontowałem na półeczce pod kierą i to jest najgorsze miejsce w aucie . Wtyczke mikrofonu mam prostą więc cały czas zaczepiam ją kolanem a przy wysiadaniu muszę uważać żeby jej nie urwać :thumbdown:.

Doszedłem do wniosku że fajnie byłoby wpakować radio w miejsce popielniczki jak już gdzieś widziałem. I tu pojawia się moje pytanie czy zmieści się tam radio na głębokość bo za popielniczką jest plastykowa obódowa i niewiem co jest za nią. Więc proszę koledzy o pomoc.

Opublikowano

jesli masz podłokietnik polecam szparke pomiedzy nim a siedzeniem ....wygodnie i bezproblemowo :notworthy:

Opublikowano

wg mnie cb idealnie wchodzi pod kolumne kierownicza i dobrze wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...